مجله ورزشی

فرصت انتقام مجیدی 24سال بعد و در روز 24تیر

به نظر می رسد ساخته شده است برای بهبود زمین فوتبال برای صحبت با هر بزرگ نشسته است. او سعی کرد بهترین روزهای مجازات مجازات را در طول روز با سایر بازیکنان تیم ، به ویژه هواداران و باشگاهی که در تاریخ تیم ملی حضور دارد به یاد بیاورد ، خواه این کشور در کشور خودش باشد و برای همیشه به آن افتخار کند.

دربی پیش رو مانند سایر دربی ها ویژه است زیرا مربی امروز استقلال. فرهاد مجیدی ، سرمربی استقلال در آن روزهایی که اولین استقلال ناصر حجازی 24 سال پیش ، در 1976 ، و اولین بازی امسال در 11 ژوئیه مقابل دروازه استقلال انجام شد. این مسابقه آخرین مسابقه لیگ قبل از افتتاح خداحافظی جدید لیگ فرشاد ایران با پاپ است. است ، با او به پایان رسیده است سه چیز در فضل انتخابات ارائه شده است. فرهاد مجیدی ، بازیکن جدید روز استقلال در میانه های بازی و امین راستی از پرسپولیس ، استقلال امروز موفق شد به خاطر گلهای خوب خود از ادموند بیزیک کنستانتین مهدوی کیا و بهنام طاهرزاده و مجیدی “شروع خوبی برای استفاده” به دست آورد. استقلال

از آن بازی 21 سال پیش 24 سال می گذرد و مجیدی در 45 سالگی سرمربی استقلال شد و او باید تیم را برای بازگشت به جام حذفی بفرستد. نبرد بسیار بزرگی که با مجیدی و تعداد آنها و شاید برای جبران میثاق باخت تیم. گرما از تیر ماه مرگبار 1997 در یک شکست تلخ.

251 251

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا