اقتصادی

برگزاری مراسم بازسازی واقعه غدیر در اسلام آبادغرب – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

سرهنگ بهزاد یوسف‌وند در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار کرد: بازسازی واقعه غدیر با هنرمندی بیش از ۱۰۰ نفر از بسیجیان و هنروران شهرستان در روز پنج‌شنبه ۱۵ تیر ماه ساعت ۱۷:۳۰ عصر در جوار مسجد الزهرا (س) شهرک جهاد اسلام آبادغرب برگزار می‌شود.

وی افزود: این کار به منظور گسترش، تعمیق، ترویج و انتقال فرهنگ غدیر، ولایت و امامت به نوجوانان و نسل‌های آینده و الگوسازی عید غدیر خم با استفاده از آیات و روایات در شهر شهیدان مرصاد برگزار می‌شود و جشن بازسازی واقعه غدیر چندین سال است که با مدیریت معاونت فرهنگی سپاه پاسداران در سازمان بسیج در سراسر کشور اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه اسلام آبادغرب تصریح کرد: مشکلات امروز جهان اسلام به علت غفلت از غدیر است و جشن و بازسازی واقعه غدیر باشکوه‌تر از سال قبل برگزار شود چرا که اجرای نمایش زنده و میدانی وقایع تاریخی اسلام به منظور انتقال مفاهیم دینی به مخاطبان به‌ویژه جوانان بسیار تأثیرگذار است.

یوسف‌وند گفت: اجرای سرود پاتوقی، تجلیل و تکریم خانواده شهدا، دعای پر فیض عرفه، تکریم سادات و اطعام غدیر از اهم برنامه‌های پیش بینی شده در دهه ولایت بود که توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج در سطح مساجد و محلات شهرستان برگزار شده و خواهد شد.

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا