مجله علمی و پزشکی

انواع روش های کاشت مو و بهترین روش کاشت مو کدام است؟

اگر شما ریزش مو شدید ناشی از ارث و یا هورمون را تجربه کرده اید و درمان های ناموفق متعدد را تجربه کرده اید با ما همراه باشید.

ریزش موها با توجه به صورت های مختلف خود درمان های مختلفی دارند اما بخشی از ریزش ها که منجر به طاسی های منطقه ایی میشود معمولا به علت ارث و ژنتیک می باشند که راه حل درمانی را ندارد و همین موضوع اعتماد به نفس افراد را کاهش داده و سبب ضعف در ظاهر آن ها میگردد اما پیشرفت علم سبب شده است تا افراد با استفاده از روش کاشت مو صاحب موهای طبیعی با رشدی طبیعی و دوامی دائمی باشند.

کاشت مو روشی است که از طریق استفاده از فولیکول های موی افراد و کاشت آن ها بر نقاط خالی از موی سر موجب رشد مجدد موها میشود این روش نیازی به بی هوشی ندارد و برای درمان این روش نیاز به انتخاب مرکز تخصصی و حرفه ایی کاشت مو می باشد تا درمان با کیفیتی عالی و نتایج قابل پیش بینی انجام شوند.

انواع روش های کاشت مو

کاشت مو روش ها و تکنیک های مختلفی را دارد که تمامی روش ها نیازمند برداشت فولیکول موها و سپس کاشت مو ها بر نقاط خالی از موی سر می باشند اما آن ها در نوع برداشت و نوع کاشت با یکدیگر تفاوت دارند و اینکه هر روش مقدار برداشت متفاوتی را به همراه دارد که همین مسئله نتایج مختلفی را برای آن ها به همراه خواهد داشت، در همین خصوص با توجه به تنوع روش های کاشت مو و نتایج مختلف در آن ها توصیه میشود تا افراد بهترین روش را برای کاشت موی خود انتخاب نمایند تا از درمانی درست و نتایج عالی درمانی بهره مند شوند در متن زیر به معرفی روش های کاشت مو میپردازیم تا نتیجه گیری ب ای انتخاب بهترین روش کاشت مو برای درمان برای افراد راحت تر باشد پس با ما همراه باشید.

کاشت مو به روش PUT ن

کاشت مو به روش PUT مانند کلیه روش های کاشت مو نیازمند بانک موی قوی جهت برداشت فولیکول ها می باشد و سپس توسط بی حسی موضعی ناحیه مورد نظر برداشت موها انجام میگیرد در این روش در جهت برداشت، نوار باریکی (به طول 20 الی 25 سانتیمتر و ضخامت 1 الی 2 سانتیمتر) از فولیکولهای موهای پشت سر برداشته میشود و سپس پوست سر توسط بخیه به هم مجدد متصل میشوند و فولیکول ها از نوار برداشته شده جدا سازی میشوند و سپس با کمک بی حسی موضعی بر نقاط خالی از موی سر افراد کاشته میشوند.

درمان کاشت مو به روش PUT ن

در این روش ما شاهد کاشت با تراکمی بالا نخواهیم بود و به علت طراحی نشدن جلوی سر با نتایج طبیعی رو به رو نمی باشیم، به طور کلی نتایج درمانی در این روش غیر قابل پیشبینی می باشد و 9 الی 12 ماه را برای نتیجه گیری نیاز دارد.

مهم ترین موردی که در این روش وجود داشته و سبب نا رضایتی افراد از این روش میشود وجود خط اسکار بر پشت سر می باشد که کاهش اعتماد به نفس و ضعف ظاهری را برای آن ها به همراه دارد.

کاشت مو به روش تبدیل به ن

در کاشت مو با تکنیک مناسب با استفاده از پانچ های مخصوص، گرافت هایی که مورد نظر هستند از پشت سر انتخاب می شود و سپس به وسیله همان پانچ بر روی ناحیه جلوی سر قرار داده می شود در این روش امکان خالی شدن موهای محدوده برداشت مو توسط پانج وجود دارد و متاستفانه به علت عدم اصولی بودن برداشت شاهد تغییرات غیر طبیعی در پشت سر افراد می باشیم نکته بعدی در این روش این است که امکان برداشت موها به صورت محدود بوده که میتواند نیازمند جلسات درمانی بیشتری باشد.

درمان کاشت مو به روش تبدیل به ن

برای درمان این روش نیز نیاز به مدت زمان 9 الی 12 ماه می باشیم و نتایج درمانی غیر قابل پیشبینی می باشد و تراکم رشد موها در این روش به علت مقدار کم برداشت کم فولیکول ها پایین می باشد و کاشت و برداشت موها میتواند ظاهری غیر طبیعی را برای موها به همراه داشته باشد در نتیجه به علت ریسک بالای نتایج درمان این روش، کاشت مو به روش مناسب نیز پیشنهاد نمیشود و رضایت افراد را به همراه ندارد.

کاشت مو به روش سیفر SAFER ن

کاشت مو به روش سیفر روشی تمام اتوماتیک برای کاشت مو می باشد دستگاه SAFER یک ابزار الکترو پنوماتیک است که برای استخراج واحدهای فولیکول مو از طریق مکش (ساکشن) و کاشت مو، استفاده میشود اگر بخواهیم به تو.ضیح بیشتری راجب به این روش بپردازیم باید بگوییم که این روش نحوه درمان مشابه با روش کاشت مو مناسب دارد با این تفاوت که دستگاه این روش سیفر می باشد بناراین در این روش نیز برداشت و کاشت توسط پانچ صورت میگیرد و کاربرد و نتایج مشابه با آن روش را در اختیار دارد و نیازمند تراشیدن موها بوده و نتایج این روش نیز غیر پیشبینی می باشند.

کاشت مو به روش BHT ن ن

این روش کاشت مو تنها میتواند ریزش های بسیار ضعیف را پوشش دهد و امکان برداشت موها از اعضای بدن نیز برای این وجود دارد اما تنها کاربرد آن برای ریزش های ضعیف می باشد چرا که نتایج در این روش بسیار ضعیف می باشد و در گذشته تنها برای کاشت موی صورت استفاده میشد و این روش امروزه مورد استفاده قرار نمیگیرد.

سوپر کاشت کلینیک رنسانس

سوپر کاشت کلینیک رنسانس، آخرین روش ارائه شده کاشت مو می باشد که مهم ترین اقدام آن رفع عیوب این روش های کاشت مو بوده و کامل و کاربردی ظهور کرده است برای این روش درمان نیازی به برش سر و بخیه و خونریزی و در نتیجه وجود خط اسکار نیاز نمی باشد، برداشت موها در این روش توسط پانچ انجام نمیشود بنابراین خالی بودن پشت سر و نتایج ضعیف کاشت مو را به همراه ندارد.

درمان سوپر کاشت مو

سوپر کاشت مو تنها روش کاشت مو است که بدون نقص رشد پر تراکم موها را به صورت طبیعی به همراه دارد و سبب رضایت کلیه مراجعین در سرتا سر دنیا شده است و روش پیشنهادی توسط متخصصین مطرح کاشت مو می باشد.

کاشت مو با تکنیک دانشگاه صنعتی شریف تنها در کلینیک های فوق پیشرفته و تخصصی انجام میگیرد که در ایران سوپر کاشت مو در کلینیک رنسانس آماده خدمت رسانی برای افراد می باشد. برای استفاه از این روش پس از بررسی های کامل مراجع کننده توسط متخصص، درمان آغاز می شود که برای درمان نیاز به بی حسی موضعی میشود و سپس برداشت از منطقه بانک موی قوی انجام میگیرد برداشت موها توسط سوزن های ریز دستگاه این روش انجام میگیرد که به صورت اصولی می باشد و بدون نیاز به برش و بخیه برداشت را انجام میدهد پس از جداسازی فولیکول ها آن ها بر نقاط خالی ازموی سر افراد توسط بی حسی موضعی با استفاده از سوزن ریز کاشته میشوند و درمان تنها در یک جلسه اتمام میابد.

نتایج درمان سوپر کاشت مو

همانطور که گفته شد این روش عالی تنها در برخی از کلینیک ها مورد استفاده می باشد، این روش منجر به رشد طبیعی موها با تراکمی بسیار بالا می باشد زیرا امکان برداشت و کاشت فولیکول در این روش زیاد می باشد همچنین به علت عدم استفاده از برش و پانچ هیچگونه جای اسکاری را برای افراد به همراه دارد و از همه مهم تر به علت کاشتی اصولی و طراحی خط کاشت مو جلوه ایی کاملا طبیعی در جلوی سر افراد ایجاد میکند و همین مسئله رضایت افراد را به همراه دارد.

نتایج درمانی نیز در این روش از 4 ماه تا 9 ماه متغیر می باشند پس از انتخاب کلینیک تخصصی رنسانس و انتخاب روش سوپر کاشت مو کلینیک رنسانس میتوانید صاحب موهایی زیبا با ظاهری طبیعی و دوامی دائمی شوید.

کلینیک تخصصی پوست و مو رنسانس

با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان و با بیش از 16 سال سابقه در دو شعبه به آدرس زیر

شعبه سعادت آباد: سعادت آباد، میدان فرهنگ، بلوار 24 متری، نبش خیابان سوم شرقی، پلاک 35، کلینیک رنسانس

شعبه ولیعصر: میدان ولیعصر- جنب سفارت عراق- ساختمان مینو- طبقه 4 واحد 402

تلفن: 02122088210 -02188909050

مشاوره آنلاین در تلگرام و واتساپ: 09122115442

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا