مجله علمی و پزشکی

موج جدید کرونا در آمریکا و بستریِ بیماران در پارکینگ بیمارستانهای برخی ایالات

به گزارش شفاف ، مقامات پزشکی در مرکز پزشکی دانشگاه می سی سی پی (UMMC) قصد دارند اوایل هفته آینده یک بیمارستان 20 تختخوابی متشکل از کادر پزشکی وزارت بهداشت و خدمات مربوطه در محل پارکینگ افتتاح کنند. پزشکی تأسیس کند

می سی سی پی و گفت که دولت فدرال از مقامات ایالتی خواسته است تا یک “کشتی بیمارستانی” از نیروی دریایی ایالات متحده ، که در مارس 2020 در منهتن لنگر انداخته است ، اعزام کنند ، این مرکز پزشکی موقت برای تحت فشار قرار دادن بیمارستان ها است. با توجه به تعداد زیادی از بیماران مبتلا به کرونا ، که نمی خواستند.

وی همچنین از همکاری و عدم وجود پرسنل پزشکی در می سی سی پی فدرال و همچنین تعدادی دیگر از مقامات ایالتی استقبال كرد وقتی كه فرد قول داده بود به عنوان ابزاری م toثر برای مبارزه با این مشكل فاقد ویروس كرونا باشد.

کارولینای شمالی ، می سی سی پی ، فلوریدا ، و ما آنها را در دو هفته گذشته با افزایش بی سابقه شیوع در کووید مشاهده کردیم ، بالاترین در هر روز جمعه نسبت به شیوع در می سی سی پی.

بر اساس آمار 500 ، 1871 کودک در جمعه گذشته در سراسر ایالات متحده بستری شدند که بیشترین تعداد از ابتدای بیماری است.

روز پنجشنبه ، 1578 بیمار مبتلا به کووید 19 در بیمارستان می سی سی پی بستری شدند ، این بالاترین رقمی است که سال پاندمی را آغاز کرد.

طبق داده های رسمی ، بیش از 90 درصد تخت های ICU ، بیمارستان های می سی سی پی مشغول هستند.

و شیوع نرخ پایین واکسیناسیون افزایش موارد بستری شدن در بیمارستان است و مرگ ناشی از بیماری عروق کرونا قلب در ایالات متحده بر سیستم های پزشکی دولتی فشار وارد کرده است.

به گزارش رویترز ، طی دو هفته گذشته این ایالت شاهد جهش 142 درصدی در بیمارستان ها بوده است.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا