مشخصات کرم دست و بدن پروتئین شیر و عسل

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات کرم دست و بدن پروتئین شیر و عسل هستید با مجله رز همراه باشید.

مشخصات فنی کرم دست و بدن پروتئین شیر و عسل

افرادی که پوست چرب یا مستعد آکنه دارند اغلب احساس می کنند که استفاده از کرم های آبرسان یا مرطوب کننده برای پوست آنها ضروری نیست و در نتیجه فقط مشکل آکنه آنها را تشدید می کند. اما این باور اشتباه است، زیرا آکنه و جوش ناشی از نقض عملکرد محافظتی پوست و فعالیت بیش از حد غدد چربی است.

پوست های چرب به دلیل تولید بیش از حد سبوم توسط غدد چربی همیشه مستعد آکنه هستند. سبوم اضافی می تواند ناشی از عوامل مختلفی مانند استرس، رژیم غذایی نامناسب، تغییرات هورمونی، آلودگی و مراقبت نادرست از پوست باشد. مرطوب کننده های مناسب برای پوست های چرب با تنظیم ترشح چربی پوست و جلوگیری از چربی اضافی پوست سطح سبوم را کاهش می دهند.

عسل به دلیل خواص درمانی فراوانی که دارد برای انواع پوست در محصولات بهداشتی و مراقبتی معتبر جهانی استفاده می شود. این ماده طبیعی رطوبت پوست را تنظیم می کند و در نتیجه پوست را نرم و شاداب نگه می دارد. لازم به ذکر است که عسل از دیرباز به عنوان یک آنتی بیوتیک و ضدعفونی کننده طبیعی برای پوست در نظر گرفته شده است. به همین دلیل استفاده از فرآورده های حاوی عسل با جلوگیری از انتشار باکتری های مولد آکنه و همچنین کنترل ترشح چربی پوست به همراه پروتئین شیر، انتخابی ایده آل برای افرادی است که آکنه یا جوش روی پوست خود دارند. پروتئین شیر خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهد که به نوبه خود در جوانسازی پوست بسیار موثر است.

به لطف ترکیب مواد معدنی موجود در شیر و عسل، کرم شیر و عسل تراست دارای خواص مغذی بوده و به خوبی پوست را آبرسانی می کند. این کرم همچنین یک نرم کننده طبیعی است و پوست را آبرسانی می کند. هم شیر و هم عسل دارای خواص ضد باکتریایی هستند که به حذف ناخالصی ها از پوست کمک می کند.

کرم دست و بدن پروتئین شیر و عسل

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا