مجله عمومی

۳ درمان خانگی با عسل

مشکلات تنفسی نسبتاً شایع است. دلایل اصلی سرفه ، آنفولانزا ، سرماخوردگی ، التهاب لوزه و خلط. او مکرراً از این بیماری رنج می برد ، اگر ، همانطور که می بینیم ، بیماری دیگری وجود دارد که به شما کمک می کند ، عسل تقسیم توسط عضوی از سلامت تنفسی.

به گزارش مجله رز ، عصر ایران ، وی گفت: “لازم به ذکر است که عسل خانگی که از داروی تجویز شده توسط پزشک تجویز می شود باید باشد و نه برای درمان های پزشکی.”

این غذا سود عسل ساختن است؛ آنها چیزهای بزرگ منافع با نجات مرد را دارند. مطالعات مختلف نشان داده است که پتانسیل آنتی اکسیدانی عسل از این مزیت برخوردار است ، اما آنها نمی توانند جلوی آن را بگیرند.

فواید عسل

عسل منبع طبیعی آنتی اکسیدان است. عسل به محافظت از سلول ها در برابر آسیب هایی که روند کاهش سرعت تخریب در همان زمان برای جلوگیری از پیری زودرس کمک می کند.

عسل پاسخ سیستم ایمنی بهتر ، که به مبارزه با بیماری کمک می کند. اگر مشکلات تنفسی زیادی دارید ، مصرف متوسط ​​عسل می تواند مفید باشد.

عسل ضد عفونی کننده خوبی است. عسل قبلاً نشان داده است که مانع رشد ضد میکروبی قارچ ها و باکتری ها می شود.

به تنظیم قند خون و تولید عسل و مصرف تعادل گلوکز کمک می کند.

او هویج های عسل و مصنوعی را که حاوی مواد نگهدارنده قند نیستند ، انتخاب کرد. کیفیت محصول ارگانیک ارگانیک بالا است ، بسیار سالم تر از محصولات تجاری است.

3 داروهای خانگی محافظت از سلامت تنفس و عسل

ترکیبی از آب و عسل ،

گفته می شود این ترکیب آسان تهیه می شود و مزایای چشمگیری دارد.

جزء

دو قاشق غذاخوری عسل (20 گرم)

سه فنجان آب (300 1050)

آب لیمو ترش

آماده سازی

درون یک کاسه آب بریزید تا روی حرارت متوسط ​​جوش بیاید. وقتی به نقطه جوش رسید ، آنگاه حرارت را به مدت سه دقیقه تحمل می کند. دو قاشق غذاخوری عسل اضافه کنید. در آخر ، آب لیمو ، انگور یا چند برش لیمو را نیز به این نوشیدنی اضافه کنید.

شربت لیمو ترش و عسل را با هم ترکیب کنید

شربت ، و شربت در خانه است ، عسل ، لیمو در دیگر درمان مراقبت های بهداشتی تنفسی. در نتیجه ، لیمو و عسل یک مکمل ضروری است که دارای خواص ضد باکتری است.

جزء

دو قاشق چای خوری عسل (10 گرم)

نصف آب لیمو ترش

آماده سازی

دو قاشق غذاخوری عسل را در یک کاسه بریزید. آب لیمو را نیمه ترش اضافه کنید. 20 تا 30 ثانیه ظرف را درون مایکروویو بگذارید. با این قایق ها و انواع مختلف هنوز داغ ، و آنها او را ، قاشق تا.

از ترکیب عسل و سیر

سیر دارای خواص ضد عفونی کننده است و می تواند به شما کمک کند تا با عسل و مشکلات تنفسی به طور موثرتری مقابله کنید.

فرمول

سه و نیم فنجان عسل (350 گرم)

10 حبه سیر

آب لیمو ترش

آماده سازی

یک پوست کدو تنبل ، آب آن را رنده کرده و فشار دهید. پشتیبانی از شیشه شیشه تمیز. عسل و 350 گرم آب لیمو ترش را به آن اضافه کنید. گلدان را بگذارید و بگذارید بیرون تا در هفته استراحت کند. در این زمان مخلوط کردن دستورالعمل یکی از روزها با معده خالی.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا