مشخصات روغن آرگان مو

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات روغن آرگان مو هستید با مجله رز همراه باشید.

مشخصات فنی روغن آرگان مو

روغن آرگان از هسته میوه درخت آرگان به دست می آید، نام دیگر این درخت درخت زندگی است. روغن آرگان برای محافظت از پوست و مو در برابر شرایط سخت محیطی استفاده می شود.

این روغن دارای خواص رطوبت رسانی، تقویت، افزایش ضخامت مو، محافظت و کنترل مو در برابر عوارض ناشی از نور خورشید و آلودگی است.

روغن آرگان برای آبرسانی و جلوگیری از تبخیر رطوبت از پوست مو استفاده می شود که در نتیجه باعث درخشندگی، افزایش تراکم، کشسانی و نرمی مو می شود.

این روغن از کوتیکول مو در برابر آسیب ناشی از گرمای وسایل حالت دهنده مو محافظت می کند. مولکول های موجود در این روغن اندازه کوچکی دارند که به راحتی در قشر مو نفوذ کرده و مواد مغذی و ویتامین ها را به مو می رساند.

روغن آرگان با افزایش تولید کراتین در پوست سر، حفظ و ماندگاری فولیکول ها و رشد مو را افزایش می دهد. روغن آرگان سرشار از ویتامین E، کاروتن، فنل ها، اسید فنولیک، اسکوالن و بسیاری از اسیدهای چرب ضروری از جمله اسید آلفا لینولنیک، اسید پالمیتیک، اسید استیریدونیک، اسید میریستیک و اسید لینولئیک است.

این روغن به دلیل وجود استرول های گیاهی خاص دارای اثر آنتی اکسیدانی و ضد التهابی است.

این محصول با نام روغن آرگان ویتامین پلاس حاوی بیش از 98 درصد روغن آرگان خالص تهیه شده به روش پرس سرد همراه با مجموعه ویتامین های لازم برای مو گامی جدید در روند ترمیم و مراقبت مو برداشته است.

این محصول برای اولین بار در ایران با این فرم و مواد تشکیل دهنده طراحی و تولید شده است، بنابراین پس از انجام تست های عملکرد محصول نسبت به سایر محصولات مشابه روغن آرگان موجود در بازار، 99 درصد نتایج رضایت بخشی به دست آمد.

روش استفاده: روغن مو را به طور یکنواخت و کم روی موهای تمیز و مرطوب ماساژ دهید. از پشت سر شروع کنید و از نوک مو تا ریشه ادامه دهید. مقدار آن بسته به نوع و طول مو متفاوت خواهد بود. چند قطره در هر پمپ برای موهای معمولی تا پرپشت یا چند قطره در هر دو پمپ برای موهای خشک و آسیب دیده ایده آل است.

روغن آرگان مو

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا