اشتراک گیم پس آلتیمیت 3 ماهه ایکس باکس Xbox – قابل تمدید – فروشگاه های معتبر اینترنتی

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات اشتراک گیم پس آلتیمیت 3 ماهه ایکس باکس Xbox – قابل تمدید – فروشگاه های معتبر اینترنتی هستید با مجله رز همراه باشید.

اشتراک گیم پس آلتیمیت 3 ماهه ایکس باکس Xbox – قابل تمدید – فروشگاه های معتبر اینترنتی

اشتراک Xbox Game Pass Ultimate یکی از اشتراک هایی است که توسط مایکروسافت برای کنسول های ایکس باکس و رایانه شخصی ارائه می شود. این اشتراک شامل دسترسی به طیف گسترده ای از بازی ها، امکان بازی آنلاین و سایر مزایا است. در مورد اشتراک چهار ماهه Xbox Game Pass Ultimate می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. دسترسی به بازی ها: با اشتراک Xbox Game Pass Ultimate، می توانید به مجموعه عظیمی از بازی ها دسترسی داشته باشید. این مجموعه شامل بازی های انحصاری ایکس باکس و بازی های محبوب شخص ثالث می باشد. می توانید این بازی ها را روی کنسول ایکس باکس یا رایانه شخصی ویندوز 10 خود بازی کنید.

2. Xbox Live Gold: با اشتراک Xbox Game Pass Ultimate، به طور خودکار عضویت Xbox Live Gold را دریافت می کنید. این امکان را به شما می دهد تا با دوستان خود در بازی های چند نفره آنلاین بازی کنید و می توانید در مسابقات آنلاین شرکت کنید.

3. اشتراک EA Play: Xbox Game Pass Ultimate شامل عضویت EA Play نیز می شود. EA Play به شما امکان می دهد برخی از بازی های Electronic Arts (EA) را به صورت نامحدود و با تخفیف ویژه انجام دهید.

4. تحویل به‌روزرسانی‌های جدید: با اشتراک Xbox Game Pass Ultimate، به‌روزرسانی‌های جدید بازی را دریافت خواهید کرد.

نکات و قوانین قبل از خرید این محصول باید بخوانید:

  • برای فعال کردن حساب کاربری شما، به اطلاعات حساب کاربری شما نیاز داریم تا وارد شوید و خرید انجام دهید.
  • این محصول بین 30 دقیقه تا 8 ساعت آینده تحویل خواهد شد
  • شما تنها مالک این حساب هستید و این سرویس مشترک به دو نفر فروخته نمی شود.
  • حساب ظرفیت نیست
  • این محصول کاملا قانونی بوده و برخلاف فروشگاه های دیگر توسط شخص دیگری اختراع، هک و به اشتراک گذاشته نشده است و شما مالک اصلی حساب کاربری خود هستید. و می توانید تمام اطلاعات آن را تغییر دهید.
  • این سرویس با خرید در حساب کاربری شما قابل تمدید و فعال می باشد.
  • یادداشت مهم: که می شود گفت برای ورود به حساب کاربری، کد ورود مورد نیاز است (به ایمیل ارسال شد) لطفا پس از سفارش به پشتیبانی پیام دهید.
  • این محصول تا آخرین لحظه موجود است گارانتی و گارانتی سلامتی است
  • همچنین می توانید برای خرید گیفت کارت به صفحه گیفت کارت ایکس باکس مراجعه کنید.

اشتراک گیم پس آلتیمیت 3 ماهه ایکس باکس Xbox – قابل تمدید – فروشگاه های معتبر اینترنتی

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا