کسب و کار محلیمجله عمومی

چگونه در ایکس باکس سری اس اکانت بسازیم

آموزش ساخت اکانت xbox

برای ایجاد اکانت بازی Xbox به یک حساب مایکروسافت نیاز دارید. اکانت مایکروسافت با اکانت Xbox یکسان نیست، اگرچه می توانید از یک آدرس ایمیل برای هر دو استفاده کنید. با آموزش ساخت اکانت xbox و آموزش ساخت اکانت ایکس باکس سری اس همراه ما باشید. اگر قبلاً یک حساب مایکروسافت دارید که از آن برای ورود به سایر سرویس‌های مایکروسافت (مانند Windows، Outlook، OneDrive، Office، MSN و Skype) استفاده می‌کنید، از آن حساب برای ایجاد حساب Xbox خود نیز استفاده کنید.

استفاده از همان آدرس ایمیل برای ورود به Xbox به شما امکان می دهد تنظیمات و اطلاعات صورتحساب خود را از طریق یک حساب واحد مدیریت کنید. اگر برای یافتن آدرس ایمیل حساب مایکروسافت خود به کمک نیاز دارید، مراحل زیر را دنبال کنید: آدرس ایمیل حساب مایکروسافت خود را پیدا کنید. برای کمک به بازیابی رمز عبور، مراحل زیر را دنبال کنید: رمز عبور گمشده حساب مایکروسافت خود را بازنشانی یا بازیابی کنید. اگر حساب مایکروسافت ندارید.

می‌توانید از آدرس ایمیل معمول خود برای ایجاد یک حساب کاربری مایکروسافت استفاده کنید، حتی اگر ایمیلی غیر مایکروسافت (مانند یاهو، جی‌میل و غیره) باشد. اگر از یک آدرس ایمیل غیر مایکروسافت استفاده می کنید، هنگام ورود برای اولین بار از شما خواسته می شود اطلاعات بیشتری را ارائه دهید. شما نیاز دارید: رمز عبور ایجاد کنید. توجه داشته باشید این رمز عبور به حساب مایکروسافت شما متصل می شود و فقط برای ورود به سرویس های مایکروسافت استفاده می شود. لازم نیست رمز عبور همان رمز عبوری باشد که برای ورود به حساب ایمیل خود استفاده می کنید. همچنین توجه داشته باشید که به‌روزرسانی رمز عبور ایمیل، رمز عبور حساب مایکروسافت شما را تغییر نمی‌دهد.

نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید. کشور و تاریخ تولد خود را ارائه دهید. با وارد کردن کدی که به آدرس ایمیلی که ارائه می‌کنید ارسال می‌کنیم، مالکیت حساب را تأیید کنید. پس از انجام کارهای بالا، مالک یک حساب کاربری جدید مایکروسافت خواهید بود و می توانید وارد Xbox شوید. پیآموزش ساخت اکانت xbox در کنسول: از صفحه اصلی: اگر وارد نشده اید، افزودن جدید را انتخاب کنید.

اگر وارد سیستم شده اید، دکمه Xbox  را فشار دهید تا راهنما باز شود، نمایه و سیستم > افزودن یا سوئیچ > افزودن جدید را انتخاب کنید. آدرس ایمیل حساب مایکروسافت خود را وارد کنید و دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید. اگر قبلاً انجام نشده است، از شما خواسته می شود که یک برچسب بازی برای حساب انتخاب کنید. پیشنهاد می شود جهت مشاهده و  خرید بازی از اپیک گیمز انواع ایکس باکس دست دوم کلیک کنید. آموزش ساخت اکانت xbox در رایانه شخصی: گزینه 1: از یک آدرس ایمیل موجود برای ورود به Xbox  استفاده کنید.شنهاد می شود مقاله دیگر ما درباره مقایسه ی نینتندو سوییچ با xbox one را بخوانید.

داشتن یک اکانت Xbox برای استفاده از تمامی امکانات و سرویس‌های کنسول Xbox اهمیت دارد. برای ایجاد اکانت، به سایت مایکروسافت بروید و با ایمیل‌های Hotmail.com، Outlook.com یا Gmail ثبت‌نام کنید. اکانت Microsoft شما را قادر می‌سازد تا از آپدیت‌ها، سرویس گیم پس، بازی‌های آنلاین و خریدهای دیجیتالی لذت ببرید. به دلیل تحریم‌ها، ایرانی‌ها نمی‌توانند اکانتی با کشور ایران ایجاد کنند. در این مقاله، نحوه ساخت اکانت Xbox برای مدل‌های مختلف کنسول‌ها را توضیح داده و نکات مهم را بیان خواهیم کرد. نکات مهم برای ساخت اکانت ایکس باک درصورتی‌که قصد دارید تا حساب ایکس باکس خود را ایجاد کنید، نیاز است تا به‌عنوان یکی از مهم‌ترین پارامترها از نرم‌افزارهای تغییر دهنده‌ای پی و همچنین DNSها استفاده کنید.

به دلیل تحریم‌هایی که وجود دارد، شما باید برای ساخت اکانت ایکس باکس XBOX از نرم‌افزارهایی استفاده کنید که باعث می‌شود تا ای پی سیستم شما تغییر کند و قادر خواهید بود تا حساب خود را در یک ریجن و کشور دیگر ایجاد کنید. همچنین به‌واسطه تحریم‌ها، کنسول ایکس باکس شما به‌صورت مستقیم نمی‌تواند به سرورهای مایکروسافت وصل شود، به همین دلیل است که پس از ایجاد حساب نیز برای ورود به اکانت خود در کنسول ایکس باکس باید از DNS استفاده کنید. به همین دلیل پیشنهاد ما این است که پیش از ایجاد اکانت، این پیش‌نیازها را فراهم کنید. ریجن بندی اکانت ایکس باکس

یکی از مهم‌ترین مواردی که برای ساخت اکانت ایکس باکس  باید به آن توجه داشته باشید این است که برخلاف کنسول پلی استیشن، در کنسول ایکس باکس ریجن بندی خاصی از نظر فیزیکی وجود ندارد. البته در هنگامی که شما قصد ساخت اکانت دارید، می‌توانید کشور خود را مشخص کنید. انتخاب کشور و ریجن در زمان ساخت حساب اهمیت بسیار زیادی دارد، چرا که اگر با دقت بالایی کشور مناسب را برای اکانت خود انتخاب کنید، می‌توانید از برخی مزایا کنسول ایکس باکس استفاده کنید.

مهم‌ترین مزیتی که انتخاب کشور و ریجن در زمان ساخت اکانت ایکس باکس Xbox دارد، تغییر قیمت بازی‌ها است. در واقع قیمت بازی‌ها بر اساس اقتصاد کشورها و قدرت خرید مردم تغییر قیمت پیدا می‌کند. به‌عنوان‌مثال گیمرهایی که در کشور ترکیه و آرژانتین حضور دارند می‌توانند بازی‌ها را حتی تا 60 درصد قیمت کمتر از نسخه آمریکایی خریداری کنند. به همین دلیل اگر علاقه‌مند هستید تا بازی‌ها را با قیمت پایینی خریداری کنید، نیاز است تا برنامه تغییر دهنده‌ای پی خود را بر روی کشور ترکیه و آرژانتین قرار دهید و سپس اقدام به ساخت اکانت کنید.

علاوه بر قیمت بازی و تغییر آن، کشوری که برای ساخت اکانت انتخاب می‌کنید، در برخی از موارد بر روی محتوای بازی‌ها نهنگامی که برای اولین بار Xbox Series X یا S خود را روشن می‌کنید، باید وارد یک اکانت مایکروسافت شوید تا به شما امکان دسترسی به تمام بازی‌ها و اشتراک‌هایی که از کنسول‌های قبلی یا سایر دستگاه‌ها داشته‌اید، فراهم کند. برای این کار می‌توانید از حساب کاربری قدیمی خود استفاده کنید یا یک حساب جدید ایجاد کنید. اگر هنوز چندان با مکانیزم این کنسول آشنا نیستید، نگران نباشید زیرا ما در این بخش، آموزش ساخت اکانت ایکس باکس سری ایکس و اس و همچنین وارد شدن و حذف اکانت Xbox Series X – Xbox Series S را به شما آموزش خواهیم داد.

نحوه ساخت اکانت در کنسول ایکس باکس سری ایکس و اس (Xbox Series S – Xbox Series X) در همان ابتدای راه اندازی کنسول Xbox Series X، باید وارد اکانت مایکروسافت شوید. این اکانت، به عنوان کاربر اصلی کنسول عمل خواهد کرد، و در صورتی که این تنها اکانت مورد نیاز شما باشد، همه چیز آماده است.

البته ممکن است بخواهید اکانت‌های دیگری را نیز به سیستم خود بیافزایید تا آنها نیز بتوانند از طریق کنسول شما به بازی مورد علاقه خود ادامه داده و دستاوردهای خود را جمع‌آوری کنند. برای افزودن کاربران، دکمه Guide (لوگوی درخشان Xbox) را بر روی کنترلر خود فشار دهید. با این کار، منویی در سمت چپ صفحه نمایش ظاهر می‌گردد. در سربرگ بالای این منو، گزینه سمت راست یعنی Profile and System را انتخاب نمایید.یز اثر می‌گذارد.

نمایش بیشتر

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا