اشتراک گیم پس آلتیمیت 2 ماهه ایکس باکس Xbox – قابل تمدید – فروشگاه های معتبر اینترنتی

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات اشتراک گیم پس آلتیمیت 2 ماهه ایکس باکس Xbox – قابل تمدید – فروشگاه های معتبر اینترنتی هستید با مجله رز همراه باشید.

اشتراک گیم پس آلتیمیت 2 ماهه ایکس باکس Xbox – قابل تمدید – فروشگاه های معتبر اینترنتی

Game Pass Ultimate یک سرویس اشتراکی است که توسط مایکروسافت برای کنسول ایکس باکس و رایانه شخصی ارائه می شود. این سرویس به شما امکان می دهد به لیستی از بیش از 100 بازی و خدمات مرتبط از جمله بازی های جدید منتشر شده توسط مایکروسافت دسترسی داشته باشید.

با عضویت در سرویس Game Pass Ultimate Xbox، می توانید به بیش از 100 بازی ایکس باکس از جمله بازی های اصلی برای ایکس باکس، ایکس باکس 360 و ایکس باکس وان دسترسی نامحدود داشته باشید. این بازی ها را می توان به صورت آنلاین یا آفلاین بازی کرد و بسته به دستگاهی که استفاده می کنید می توانید از آن ها بهره ببرید و در ظرفیت های مختلف بازی کنید.

علاوه بر بازی های Xbox، سرویس Game Pass Ultimate Xbox شامل عضویت در سرویس Xbox Live Gold نیز می شود. این عضویت به شما امکان می دهد در بازی های چند نفره به صورت آنلاین با دوستان خود در ارتباط باشید و به خدمات اضافی مانند بازی های رایگان ماهانه و تخفیف های ویژه در فروشگاه Xbox دسترسی داشته باشید.

علاوه بر این، سرویس Game Pass Ultimate Xbox شامل اشتراک سرویس Xbox Cloud Gaming است. با استفاده از این ویژگی می توانید بازی های ایکس باکس را در دستگاه هایی مانند رایانه، تبلت و گوشی های هوشمند بازی کنید.

نکات و قوانین قبل از خرید این محصول باید بخوانید:

  • برای فعال کردن حساب کاربری شما، به اطلاعات حساب کاربری شما نیاز داریم تا وارد شوید و خرید انجام دهید.
  • این محصول بین 30 دقیقه تا 8 ساعت آینده تحویل خواهد شد
  • شما تنها مالک این حساب هستید و این سرویس مشترک به دو نفر فروخته نمی شود.
  • حساب ظرفیت نیست
  • این محصول کاملا قانونی بوده و برخلاف فروشگاه های دیگر توسط شخص دیگری اختراع، هک و به اشتراک گذاشته نشده است و شما مالک اصلی حساب کاربری خود هستید. و می توانید تمام اطلاعات آن را تغییر دهید.
  • این سرویس قابل تمدید است و با خرید در حساب کاربری شما فعال می شود.
  • یادداشت مهم: که می شود گفت برای ورود به حساب کاربری، کد ورود مورد نیاز است (به ایمیل ارسال شد) لطفا پس از سفارش به پشتیبانی پیام دهید.
  • این محصول تا آخرین لحظه موجود است گارانتی و گارانتی سلامتی است
  • همچنین می توانید برای خرید گیفت کارت به صفحه گیفت کارت ایکس باکس مراجعه کنید.

اشتراک گیم پس آلتیمیت 2 ماهه ایکس باکس Xbox – قابل تمدید – فروشگاه های معتبر اینترنتی

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا