مجله ورزشی

فهرست پائز برای دیدار مقابل بلغارستان

آفتاب‌‌نیوز :

بر اساس گزارش دپارتمان ارتباطات فدراسیون والیبال، هفته دوم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال لیگ ملت‌های والیبال گروه مردان از ۱۵ خرداد آغاز شده و مردان والیبال ایران ساعت ۶:۳۰ دقیقه روز جمعه در سومین مسابقه خود در این هفته به مصاف بلغارستان می‌روند.

موریس موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال اسامی ١۴ بازیکن ایران در این دیدار را اعلام کرد که میلاد عبادی پور، پوریا حسین خانزاده، مرتضی شریفی، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، امیرحسین اسفندیار، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، محمد، ولی زاده، مهدی جلوه، امین اسماعیل‌نژاد، محمد بربست، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی و محمدطاهر وادی هستند.

بر اساس قوانین فدراسیون جهانی دو بازیکن دیگر ایران شامل متین احمدی و مبین نصری که نام آن‌ها در لیست رزرو ثبت شده با نظر پائز می‌توانند در دیدار‌های بعدی هفته دوم به لیست تیم ملی اضافه شده و جایگزین دیگر بازیکنان شوند. عرشیا به‌نژاد هم به زودی جایگزین جواد کریمی در اردوی تیم ملی والیبال مردان ایران خواهد شد.

نمایش بیشتر

گروه تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از مهارت‌های تحلیلی و تجزیه و تحلیل داده‌ها، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌ها و آمارهای مفید و کاربردی درباره‌ی روند و عملکرد تیم‌ها و بازیکنان در ورزش می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای آمارها و تحلیل‌های جذاب ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا