مجله ورزشی

سومی فرنگی کاران ایران در تورنمنت بلغارستان با ۴ طلا، ۲ نقره و یک برنز

نمایندگان کشتی رنگی زیر ۲۳ ال ایران با کسب عنوان سومی به ار خود در تورنمنت لغارستان پایان دادند.

به گزارش مجله رز، رقابت‌های بین‌المللی زیر ۲۳ سال جام پتکو سیراکوف و ایوان الیاف در سه بخش آزاد، فرنگی و زنان در روزهای ۲۱ تا ۲۵ اردیبهشت در شهر صوفیه بلغارستان برگزار شد و در پایان تیم ایران با کسب ۴ مدال طلا، ۲ مدال برگزار شد. نقره و یک مدال برنز به عنوان سوم دست یافت.

در پایان این مسابقات امید آرامی در وزن ۶۰ وزن، محمدرضا رستمی در وزن ۷۲ وزن، محمدحسین آذرم دخت در وزن ۷۷ وزن، حمیدرضا بادکان در وزن ۸۷ وزن به مدال طلا، امیررضا ده بزرگی در وزن ۶۰ وزن وزن و مرتضی الغوثی در وزن ۹۷ وزن بدن. و لیرضا حسنوند در وزن ۱۳۰ لوگرم به مدال برنز دست یافتند.

م ایران در این رقابت‌ها با ۱۴۷ امتیاز سوم افت و تیم‌های قزاقستان و ترکیه به رو

نتایج گیران ایران در این رقابت‌ها به رح ر است:

در وزن 6 نفر امید آرامی امید و امیررضا ده بزرگی در دو گروه 4 نفره و 3هزار به صورت دوره ای به مصاف حریفان خود رفتند که امید آرامی در دور نخست با نتیجه 7 بر صفر مقابل اولجاس سلطان قزاقستان به پیروزی رسید وی در دور. دوم با نتیجه ۹ بر صفر کوات آیتابای از قزاقستان را مغلوب کرد و در دور سوم با توجه به شرکت نکردن آکتاس موکرمین از ترکیه به عنوان نفر اول این گروه به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله نیز با نتیجه ۴ ر ۱ عظمت کورمان از قزاقستان را از پیش رو برداشت و راهی به پایان رسید. امیررضا ده بزرگی دیگر نماینده کشورمان در دور دیدار مقابل بوریسلاو کایروف از قزاقستان با نتیجه ۹ بر صفر و عظمت کورمان از قزاقستان با نتیجه ۶ بر ۴ به پیروزی دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. رگی در این مرحله نیز با نتیجه ۹ بر صفر از سد اولجاس سلطان از قزاقستان گذشت و دیگر فینالیست این وزن شد. و نماینده ورمان برای کسب مدال لا به مصاف م رفتند که امید رامی با نتیجه ۲ بر ۱ مقابل بزرگی به برتری رسید. ر نیز مدال نقره رسید.

در وزن ۷۲ نفر که به صورت دوره ای و در دو گروه برگزار شد، محمدرضا رستمی در گروه ۳، با پیروزی بر صفر مقابل کریل مینکو از قزاقستان و ۹ بر ۵ و ضربه فنی بر پتر گورنیاشکی از بلغارستان به مرحله نیمه نهایی راه رسید. افت. وی ر این مرحله نیز مقابل علیخان کوکنوف با نتیجه 5 بر 1 ود به پیروزی دست افت و راهی ار فینال شد. رستمی در پایانی به عبداله توپارک از ترکیه را با نتیجه ۹ ر و ضربه فنی از پیش رو برداشت و به مدال طلا دست افت.

در وزن ۷۷ خود که به صورت دوره ای و در گروه دوم برگزار شد، محمدحسین آذرم دخت مسابقات را در گروه ۴ نفره برگزار کرد که در دور نخست با شکست ۱۰ بر ۳ و ضربه فنی مقابل ویسال ایوف از قزاقستان به پیروزی دست شد. افت. وی در دور با نتیجه ۹ بر ۴ رسول جونیس از قزاقستان را از پیش رو برداشت و در دور سوم نیز با نتیجه ۹ بر صفر مارتین دیمیتروف از بلغارستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی ر این مرحله با نتیجه ۸ ر مالیک جلیل اف از قزاقستان به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. رم دخت ر این دیدار نیز با نتیجه ۸ بر ۵ مقابل الکان عبدالرحمان از ترکیه به روزی رسید و به مدال طلا دست یافت.

در وزن 82 نفر که به صورت دوره ای و در دو گروه برگزار شد، محمدحسین محمودی در گروه 3، در دور نخست مقابل ایوایلو ایوانوف از بلغارستان با نتیجه 6 بر 3 به پیروزی رسید اما بعلت آسیب دیدگی در کشتی دوم در میدان برود مشاهده شد. و ارم .

ر وزن 87 لوگرم میدرضا بادکان در مسابقاتی که به صورت دوره ای برگزار می شود، در گروه ار نفره در مقابل رژیم می رگ. وی در دور بعد با نتیجه ۸ بر صفر از سد ژانتاس نورگلی از قزاقستان گذشت و در دور سوم نیز با توجه به حاضر نشدن ماکسات سایلاو از قزاقستان به عنوان نفر اول به مرحله نیمه نهایی راه یافت. ی ادکان در دیدار ایانی با نتیجه به شرکت ساریجیجک موهوتین از رکیه به پیروزی رسید و به مدال طلا دست یافت.

ر وزن 97 مسابقات مسابقه ورت دوره ای و با حضور 5 رئيس می‌شد مرتضی الغوثی در ور اول با نتیجه وی ر بعد ا نتیجه ۸ بر صفر از سد آتاناس ایوانوف از بلغارستان گذشت اما در ور سوم مقابل اولجون مصطفی از رب الوثی در رین مبارزه خود با نتیجه ۴ بر ۱ از سد میندوگاس ونچکاتیس از لیتوانی و به مدال نقره دست یافت.

در وزن ۱۳۰ که به صورت دوره ای و با حضور ۴ کشتی گیر برگزار شد، علیرضا حسنوند در مبارزه با نتیجه ۴ بر صفر و ضربه فنی از سد توشکو آنگلوف از بلغارستان اما در دو دیدار بعدی با نتایج ۳ بر ۱ مغلوب بوزکورت برگزار شد. اتیح از ترکیه و ۴ ر صفر و ضربه فنی مغلوب علیبک سارسنگالیف از قزاقستان شد و به مدال برنز رسید.

انتهای ام

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا