مجله حوادث

پلیس ۲ موبایل قاپ سابقه‌دار را زمین‌گیر کرد

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ موبایل‌قاپ با بیش از ۲۰ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش مجله رز، سرهنگ رسول بهرامی درباره جزئیات این خبر گفت: به دنبال وقوع و اعلام یک فقره موبایل قاپی در سطح محدوده حوزه استحفاظی کلانتری ۱۶۹ مشیریه رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران این کلانتری قرار گرفت و آنان با انجام اقدامات اطلاعاتی اقدام به شناسایی دو موبایل قاپ مورد نظر کردند.

وی با بیان اینکه هماهنگی با مقام قضایی انجام و این دو نفر در عملیاتی پلیس دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند، گفت: پس از دستگیری دو سارق، موتورسیکلت آن‌ها نیز توقیف شد. همچنین متهمان که در جریان بازرسی بدنی تعداد دو دستگاه تلفن همراه سرقتی از آنان کشف شده بود، تحت بازجویی قرار گرفتند که در جریان آن به ۲۰ فقره سرقت اعتراف کردند. 

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهرانم بزرگ با بیان اینکه دو متهم دستگیر شده ۳۹ و ۴۰ سال سن داشته و دارای سابقه زندان بودند، گفت: تا کنون تعداد پنح نفر از مالباختگان مورد شناسایی قرارگرفته‌اند. 

وی از تشکیل پرونده برای دو سارق دستگیر شده خبر داد و گفت: متهمان به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

بهرامی با اشاره به این پرونده به مردم توصیه کرد که در معابر و مکان های شلوغ هنگام مکالمه با تلفن همراه، از هندزفری استفاده کرده و همچنین در صورت استفاده از تلفن همراه در اماکن عمومی تا حد امکان نسبت به اطراف خود هوشیار باشند تا امکان سرقت تلفن همراه را به حداقل برسانند.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

بخش مقالات حوادث

نویسنده حوادث با توانایی نقل و انتقال داستان‌های پنهان در پشت پرده رویدادها هستم. با استفاده از زبانی شیوا و جذاب، به توصیف و تفسیر وقایع می‌پردازم تا خوانندگان را به دنیای پنهان و پر هیجان حوادث کشانده و آنها را با آثار و پیامدهای آنها آشنا سازم.
دکمه بازگشت به بالا