مجله علمی و پزشکی

۸ مکانی که نباید موبایل خود را به شارژر بزنید

و بعد از این ، خواننده نباید ما را از تلفن 8 از طریق تلفن متقاعد کند. “

1. فرودگاه ها

شارژ شدن جعبه های تلفن همراه اغلب دارای فرودگاه هستند. اگر تلفن همراه شما برای اتصال به یکی از بندهای شارژر ، تلفن همراه و ویروسی شما واقعی است ، اما در موارد نادر ، اطلاعات شما نمی تواند به سرقت برود.

2 موانع قدرت دستیاران همان تعداد

غالباً اکثر موانع فراز و نشیب ، و کسی که قدرت دارد ، نمی تواند باشد ، همانطور که در بالا نشان داده شده است ، یعنی چراغ هدایای بزرگ و اقتدار من اینها را انجام می دهم؛ اما این این نیست که موبایل شما می تواند صدمه جدی به دستگاه در باتری وارد کند.

3 سالن عمومی هتل ها

بیشتر هتل ها ، اتصال طناب در استفاده از Wi-Fi حاکم یا ایجاد تغییر در تنظیمات سیستم شما ناپایدار است و باعث می شود برنامه ها را بدون دانش بدانید.

4 اجاره اتومبیل

کاسه کابل با استفاده از داده های تاکسی و ویروس می تواند سیستم عامل موبایل شما را سرقت کند.

V. مکان های گردشگری

اتصال تلفن همراه به کیوسک های توریستی و فروشگاه های مخرب افراد ، به شما امکان می دهد ضبط کننده دوربین صوتی و دوربین تلفن همراه خود را تغییر دهید.

6. مناطق خرید؛

اتصال تلفن همراه به شما امکان می دهد به لیست مخاطبین دسترسی پیدا کنید و از پیام های صوتی و متنی و حتی عکس ها و فیلم های خود سوء استفاده کنید.

7 کتابخانه ها

به نظر می رسد که همه چیز در یک کتابخانه است و یک صندوق امانات است ، زیرا اینگونه نیست. هنگامی که به یک کابل شارژر تلفن همراه وصل می شوید ، امکان اشتراک گذاری با داده های تلفن همراه مجاز نیست فقط یک دکمه برای به روزرسانی نرم افزار است.

8 مغازه ها

بیشترین سرقت داده ها در کابل های شارژر مغازه ها اتفاق می افتد. در این شرایط ، برای کابل کنترل برده بر روی تلفن همراه خود با استفاده از تلفن همراه خود به اطلاعات مورد نظر خود وصل شده و از تلفن همراه استخراج می کنید.

(17) 302

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا