استفاده از امکانات نیروهای مسلح برای مهارت آموزی و اشتغال جوانان

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح افزود: امروز در جمع دستگاه‌های دولتی و یگان‌های نیروهای مسلح بودیم و در مورد موضوع مهم سربازی و مهارت آموزی با یکدیگر گفتگو کردیم.

وی با بیان اینکه در جلسه امروز برخی سازمان‌ها نظرات و نکات خود را اعلام کردند گفت: به هفت سالگی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نزدیک می‌شویم و چند روز دیگر هفت سالگی مهارت آموزی نیروهای مسلح است.

وی گفت: در ۳ روز گذشته در قالب ۵ تیم از یگان‌های نیروهای مسلح مستقر در استان تهران بازدید کردیم و اتفاقات بسیار خوبی نسبت به گذشته در این استان افتاده است.

سردار کمالی بیان کرد: امروز فرماندهان پای کار مهارت آموزی هستند و نیروهای مسلح بخشی از امکانات و تجهیزات خود را برای مهارت آموزی پای کار آورده و به کمک دولت آمده تا معضل بیکاری و دغدغه اشتغال جوانان رفع شود.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح افزود: در برخی سازمان‌ها کارگاه‌های خوبی ایجاد شده و امید است روز به روز شاهد افزایش کیفیت مهارت آموزی به کارکنان وظیفه نیروهای مسلح باشیم.

وی گفت: درک مشترک و ایجاد همدلی و هم افزایی یکی از اهداف این همایش بود که تحقق یافته است.

سردار کمالی افزود: سند ملی مهارت آموزی سند میثاق بین نیروهای مسلح و دستگاه‌های دولتی است و انشاالله بر اساس آئین نامه اقدام مشترک این سند همکاری‌های فی‌مابین با قدرت ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا