مجله هنر و فرهنگ

تو هم پرسپولیسی هستی؟!+ فیلم

حاشیه بازی نساجی و پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: عدالت در بلیت فروشی دیدار تیمش مقابل پرسپولیس رعایت نشده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، ایزد سیف‌الله‌پور، مدیرعامل باشگاه نساجی پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس در هفته پایانی لیگ برتر عنوان کرد: اینجا تماشاگران طرفدار پرسپولیس است. دوستان باید فکر و چاره ای باید حل این مشکل بیاندیشند. مسئولیت ورود و خروج هواداران بر عهده ما نیست.

وی درباره اینکه آیا همچنان مُصر به این هستید تا بازی برگزار نشود، گفت: تا زمانی که پشت نیمکت تیم ما خالی نشود فکر نکنم بازی برگزار شود.

مدیرعامل نساجی در واکنش به اینکه پس رسم مهمان‌نوازی چه می‌شود، گفت: پس رعایت قانون چه می‌شود؟ اینجا متعلق به هوادار من است و هوادار من هم بیرون از ورزشگاه قرار دارد.

سیف الله‌پور در خصوص اینکه آیا اعتراضات منتج به نتیجه برای آنها شده است یا خیر، پاسخ داد: خیر و قرار شد جلسه‌ای ترتیب داده شود.

وی درباره اینکه مسئولان باشگاه پرسپولیس معتقدند میهمان هستند و آنها هیچ تقصیری در ورود تماشاگران به داخل استادیوم نداشته‌اند، تصریح کرد: مُقصر باشگاه پرسپولیس نیست و تیم ما و آنها تنها متولی برگزاری بازی هستیم. بحث من این است وقتی یک جلسه‌ای برگزار و نهایی می‌شود نباید اتفاق دیگری در آن رقم بخورد. الان هوادار من با کارت دعوتش بیرون از ورزشگاه مستقر است و این عدالت نیست.

صحبت‌های کامل او را در زیر ببینید:

 

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا