مجله ورزشی

شوک به استقلالی‌ها قبل از دربی/ جنجال در جدال اصفهان/ ستاره پرسپولیسی در قاره سبز درخشید

به گفته Born؛ در هفته گذشته ، با نمایشنامه ها و همه این موارد ، و مطمئناً گزارش گزارش شده است ، به هر حال مهمترین ذکر شده است.

برنده هفته: آسپادانا

تیم فوتبال آسپادانا ذوب آهن در هفته 22 تیم فوتبال در باشگاه های میزبان پسارو استقلال تهران است ، توانست بر یک رقابت لیگ برتر حریف غلبه کند و پیشنهادات در 2 و 3 امتیاز زیادی از ارزش خود را کسب می کند. وحید محمدزاده و میلاد جهان گلزنان این دیدار بودند.

507

سرمربی هفته مجتبی حسینی

مجتبی حسینی مسئولیت سرپرستی مسجدسلیمان را بر عهده داشت ، ما یکی از تیم های ذوب آهن اصفهان را می بینیم که بر اساس آن دنبال می شود تا امید به خوبی ها ، ابتدای تیم نفت اصفهان در لیگ برتر را حفظ کند. ذوب آهن ، او به حسینی هدایت می شود ، تیم فرهاد مجیدی می تواند از سد منتقل شود.

603

ستاره هفته: مهدی طارمی

مهدی طارمی ، مهاجم تیم فوتبال پورتو ، پرتغال ، که در روز تیم سخنرانی پر زرق و برق دارد ، این زن عجله کرد و به خاطر آوردن 2 گل 2 پاس گل او در بازی فرانسه ، نزدیک شب برای خودش به وجود آمده است. این ، بعد از مسابقات ورزشی لیسبون و در تیم دوم قرار دارد.

900

یک هفته جنجال ، جنجال Aspadana

دو تیم فوتبال سپاهان آسپادانا پرسپولیس تهران تلاش کردند هفته 22 باشگاه های لیگ برتر را به ورزشگاه ملی نقش جهان برسانند. دوباره

دیدار سپاهان آسپادانا پرسپولیس ، تهران

اعتراض هفته ، تراکتور تبریز

سپس ، نامه منتشر شده ، تهیه شده در بازیکنان فضای مجازی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز ، با نارضایتی خود به دلیل نامه شخصی خود ، دریافت نشده است ؛ مدیریت باشگاه درخواست آنها را مانند درخواست ، و نه آنچه برای حل این مشکل حل شده است مسائل. النصر عربستان سعودی موفق شده است در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با عبور تراکتور همراه شود.

700

پیشنهاد هفته: یک دربی سرخابی

دو تیم فوتبال استقلال پرسپولیس و آنها جمعه شب در 23 ماه مقابل یکدیگر قرار می گیرند تا هفته 95 بازی دربی لیگ برتر را در ورزشگاه آزادی برگزار کنند. یحیی ، گل محمدی مجیدی فرهاد و انجام کارهای خوب به امید بازی و شاگردان برای رسیدن به اثر مطلوب.

500

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا