مجله ورزشی

واکنش خطیر بعد از جلسه رسیدگی به شکایت از سپاهان

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال بعد از حضور در جلسه رسیدگی به شکایت از باشگاه سپاهان، گفت که امیدوار است یک رای خوب در شان فوتبال ایران صادر شود.

به گزارش مجله رز، جلسه رسیدگی به شکایت باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس، پیکان و تراکتور از باشگاه سپاهان به علت رعایت نکردن بندهای مندرج در آیین‌نامه سقف بودجه در فصل جاری لیگ برتر ایران عصر امروز در فدراسیون فوتبال برگزار شد.

علی خطیر، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال بعد از حضور در جلسه رسیدگی به این شکایت در جمع خبرنگاران گفت: کمیته انضباطی صحبت درباره مفاد جلسه را ممنوع کرده است اما امیدواریم یک رای خوب صادر شود.

او در پاسخ به این سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه منظورش از رای خوب، رایی به سود چهار باشگاه شاکی است؟ اظهار کرد: قرار شد مسائل توسط کمیته انضباطی بررسی شود و امیدوارم یک رای در خور شان فوتبال ایران صادر شود.

باشگاه‌های شاکی اعتقاد دارند سپاهان در زمینه سقف قرارداد مرتکب تخلف شده و باید امتیازهای دیدارهای رو در رو با تیم‌های استقلال، تراکتور و پیکان به سود این تیم‌ها شود.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

گروه تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از مهارت‌های تحلیلی و تجزیه و تحلیل داده‌ها، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌ها و آمارهای مفید و کاربردی درباره‌ی روند و عملکرد تیم‌ها و بازیکنان در ورزش می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای آمارها و تحلیل‌های جذاب ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا