مجله ورزشی

دستیار مورینیو سرمربی سپاهان شد

به گزارش خبرگزاری مجله رز، خوزه مورایس مربی 56 ساله پرتغالی پس از حضور در اصفهان و دیدار از امکانات و زیرساخت‌های حرفه‌ای باشگاه سپاهان، با انجام عملیات اجرایی با مدیر و مدیر این باشگاه با عقد قراردادی سه ساله هدایت تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان را بر عهده گرفت. رفت.

ر وابق سرپرستگری مورایس هدایت تیم‌هایی مانند، چون بوک هیوندایی موتورز کره نوبی، آنتالیا اسپور ترکیه، آ. ا. ن ونان الهلال و الشباب ربستان دیده می‌شود.
قهرمانی به عنوان قهرمانی در لیگ‌های معتبر آسیایی از جمله دبل قهرمانی در K لیگ کره جنوبی در فصول ۲۰۱۹-۲۰۱۸ و ۲۰۲۰-۲۰۱۹، قهرمانی در جام حذفی کره جنوبی در فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ به همراه تیم چونبوک هیوندایی موتورز، کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر ربستان در فصل -۲۰۲۰ به مراه تیم الهلال و کسب مقام قهرمانی سوپر عربستان در ۲۰۱۵-۲۰۱۴ ز
این مربی با تجربه در مهای اینتر میلان، چلسی و رئال مادرید دستیار خوزه موربینو بوده است.
در رنکینگ آنی مربیان که وسط سایت clubworldranking منتشر می‌شود در رده ۳۱ برترین مربیان جهان رار دارد.

لازم به ذکر است باشگاه فولاد مبارکه سپاهان انتخاب خوزه مورایس را بعد از بررسی رزومه بیش از ۱۴۳ جلسه و برگزاری جلسات آنلاین از طریق اینترنت با ۲۳ سرمربی دنیا انجام داده است.

گفتنی استخبارات قبل از شروع جلسه با باشگاه سپاهان درخواست بازدید از تیم زیرساخت باشگاه فوتبال این باشگاه را داشت که بعد از این بازدید و تایید این روند مذاکرات تا انعقاد قرارداد نهایی انجام پذیرفت.

256 251

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا