کسب و کار محلیمجله علمی و پزشکی

چگونگی انتخاب بهترین پزشک کاشت ابرو در تهران

بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران کجاست؟ در هر کجای ایران هستید، مطمئن باشید که در شهر تهران بهترین مراکز برای کاشت ابرو وجود دارد. همانطور که بهترین‌ها سعی می‌کنند تا در شهرهای بزرگ باشند. کلینیک دکتر اشرفی جو هم با کاشت ابرو در تهران توانسته رضایت بسیاری از عزیزان را جلب کند. با توجه به اینکه این مرکز دارای جدیدترین دستگاه‌ها در سال ۲۰۲۳ است، می‌تواند با روش‌های جدید کاشت مو طبیعی انجام دهد.

بهترین دکتر کاشت ابرو در تهران

تهران به دلیل پایتخت بودن آن و تجمع چند میلیونی مردم از کل کشور به این شهر برای انجام کارهای مختلف ، همواره در زمینه های مختلف رقابت بالایی وجود دارد. بخاطر همین مردم برای انجام عمل های زیبایی این شهر مورد توجه خیلی ها قرار می گیرد. از این رو پزشکان و متخصصان زیادی برای جذب  افراد از سراسر کشور، خدمات منحصر به فردی برای مراجعه کنندگان ارائه می دهند.برای انتخاب بهترین دکتر کاشت ابرو در تهران می توانید از مشاورین رایگان تلفنی و حضوری کمک بگیرید.

همچنین سایت های دکترهای زیبایی با معرفی خدمات پزشکی و نحوه خدمات رسانی آنها، مرجع مناسبی برای مقایسه دکتر خوب کاشت ابرو تهران می باشد. دکترهای معتبر شهر تهران از شهرت بالایی برخوردار هستند. و بدانید که بدست آوردن چنین شهرتی در میان تعداد بیشمار مراکز زیبایی کاشت ابرو و مو کار ساده ای نمی باشد.

بهترین دکتر کاشت ابرو در تهران چه ویژگی دارد؟

یکی از مهم‌ترین عواملی که روی نتیجه نهایی عمل کاشت ابروی شما تأثیر می‌گذارد، انتخاب دکتر متخصص از بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران است. البته، انتخاب پزشک، تنها فاکتوری نیست که باید در نظر بگیرید ولی قطعاً بیش‌ترین تأثیر را دارد.

نکات مهم در انتخاب بهترین دکتر کاشت ابرو در تهران  
مجوز رسمی از وزارت بهداشت

پزشک متخصص شما در وهله اول باید دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت باشد. متأسفانه عده زیادی از کلاهبرداران، بدون داشتن مجوز از وزارت بهداشت اقدام به انجام عمل کاشت ابرو می‌کنند که باعث می‌شود عوارض کاشت ابرو و خطرات جدی مراجعین را تهدید کند؛ بنابراین پیش از هر چیز، لازم است که مجوز رسمی از جانب وزارت بهداشت را بررسی نمایید. این مجوز معمولاً در معرض دید همگان در کلینیک کاشت ابرو در تهران قرار می‌گیرد و یا در سایت کلینیک‌ها قابل‌مشاهده است.

سابقه کاری

سابقه کاری پزشک متخصص شما باید بررسی گردد. مراجعه به افراد ناشی و تازه‌کار می‌تواند باعث شود نتیجه، مطابق سلیقه شما نباشد.

نظر مراجعین پیشین

با پرس‌وجو ازنظر سایر مراجعین پزشک می‌توانید به میزان رضایت این افراد از عمل خود پی ببرید و راحت‌تر تصمیم‌گیری کنید.

میزان موفقیت کاشت ابرو چقدر است؟

به طور کلی تا به الان کسانی که کاشت ابرو انجام داده اند ، ۹۰ درصدشان موفقیت آمیز بوده است و فقط ۱۰ در صد آنها نیاز به ترمیم دوباره داشته اند. اگر میخواهید کاشت ابرو موفقیت آمیزی داشته باشید، باید انتخاب شما دکتر مینا اشرفی جو؛ بهترین دکتر کاشت ابرو در ایران باشد.

آیا می توان کاشت ابرو را دوباره انجام داد؟

در صورتی که به هر دلیلی بخواهید کاشت ابرو دوباره انجام دهید ، معمولا جلسه بعدی کاشت ، حدود ۸ تا ۱۲ مشخص می شود.

کاندیدای مناسب کاشت ابرو

کاشت ابرو مانند همه عمل های زیبایی فرآیندی درمانی دارد. ممکن است عملی ساده بنظر برسد اما نباید آن را دست کم بگیرید. پس بهتر است قبل از انجام این درمان باید حتما جلسه مشاوره ای را با دکتر داشته باشید. کاشت ابرو در میان خانم ها رایج تر است و می تواند ترکیب صورت آن ها را به طور کلی بر هم بزند. بانوانی که مدل هستند می توانند از مزایای این درمان بهره کافی را ببرند. آقایان بیشتر عمل کاشت مو را انجام می دهند ، چرا که طاسی و کم پشت بودن موها چهره مردان را بیش از اندازه پیرتر نشان می دهد.

اما خانم ها کمتر دچار طاسی یا کچلی می شوند ، در عوض نازک شدن ابروها بر روی چهره و اعتماد به نفسشان تاثیر مستقیم می گذارد. مداد کشیدن برای ابروها شاید در ابتدا جالب به نظر برسد ، زیرا فرد هر دفعه برای خود مدلی جدید انتخاب می کند اما در اخر خسته کننده است. یک راه کار دائمی مانند کاشت ابرو برای رهایی از مشکل کم پشت بودن ابروها ، برای خیلی ها بهترین گزینه درمانی است.انجام مشاوره پیش از هر گونه اقدام زیبایی الزامی است.

یک جلسه مشاوره این امکان را برای مراجعه کننده فراهم می کند تا اهداف و انتظارات خود را برای دکتر شرح دهد. فرد باید ضخامت و شکلی که برای ابروهای خود در نظر دارد، مشخص کرده و در مورد نگرانی های خود با دکتر صحبت کند. هم چنین باید سوابق پزشکی و داروهایی که مصرف کرده یا می کند را به اطلاع دکتر برساند.

نحوه انجام کاشت ابرو توسط بهترین دکتر

پیش از انجام هر کاری با برگزاری یک جلسه پزشک در مورد چگونگی کاشت ابرو با بیمار صحبت می‌کند و بیمار از مراحل کاشت ابرو به خوبی آگاه می‌شود. در این جلسه بیمار با پزشک در مورد بیماری‌هایی که دارد و یا داروهایی استفاده می‌کند به طور کامل توضیح داده و پزشک نیز در مورد روش کاشت و سایر موارد لازم اطلاعات کافی را در اختیار بیمار می‌گذارد.

    آماده کردن بیمار و تزریق بی‌حسی

برای شروع کاشت ابرو از بی‌حسی موضعی و استریل در نواحی که فولیکول‌های مو برداشته می‌شود و همچنین در نواحی که این فولیکول‌ها بعد از ایجاد تغییراتی کاشته می‌شود. انجام خواهد شد.

    برداشت فلیکول‌های مو از بانک مو

به محض تاثیر بیحسی موضعی، پزشک متخصص با برداشتن فولیکول از بانک مو کار خود را آغاز می‌کند. تعداد فولیکول‌هایی که پزشک برمی‌دارد، در اشخاص مختلف متفاوت است. علاوه براین طریقه برداشت فولیکول مو با توجه به نوع روش انتخابی متفاوت است.

    آماده‌سازی فولیکول‌های موی ابرو

با توجه به روش در نظر گرفته شده برای کاشت، برروی فولیکول‌های مو کارهای مختلفی انجام می‌دهند تا آماده کاشت شود. این کارها شامل حذف چربی‌ها و مواد زائد اطراف فولیکول‌های مو است. این کار برای گرفتننتایج بهتر حاصل می‌شود.

    کاشت موی ابرو

بعد از اینکه فولیکول موی ابرو برای کاشت طی مراحلی خاص آماده شد، پزشک اقدام به کاشت فولیکول‌ها براساس مدل در نظر گرفته شده برای افراد می‌کند. در این مرحله دیگر کاشت ابرو پایان می‌یابد.

مزایای کاشت ابرو در تهران چیست؟

همانطور که می‌دانید تهران به عنوان یکی از کلانشهر ها و پایتخت شناخته می‌شود. لذا امکانات و پیشرفت هایی که در آن وجود دارد نسبت به سایر شهرها بیشتر میباشد. فلذا باید گفت نتایجی که از کاشت ابرو در تهران حاصل می شود نسبت به سایر شهرها بهتر است. دوام آن نیز بیشتر خواهد بود. اما به طور کلی باید گفت مزایای این عمل فوق العاده به شرح زیر می باشد:

  • درد و سوزش کمتر
  • انجام در بازه زمانی کوتاه
  • نتیجه دهی سریعتر
  • طبیعی بودن آن
  • بدون هیچ عارضه پوستی
  • بدون نیاز به بیهوشی و جراحی
  • استفاده از موی طبیعی خود شخص
  • بدون نیاز به شکاف های عمیق
  • عدم ایجاد عفونت های پوستیچ
نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا