بهترین صرافی برای استیک تتر

استیکینگ ارز دیجیتال چیست؟

اگر بخواهیم فروش فوری تتر و استیکینگ ارز دیجیتال را ساده توضیح دهیم، استیکینگ به معنای اخذ سود در ازای نگهداری یک رمز ارز به منظور کسب سود و پشتیبانی از شبکه بلاکچین آن رمزارز در مکانی مانند کیف پول (ولت) یا حساب کاربری در یک صرافی رمز ارزی است. استیکینگ ارز دیجیتال را تا حدودی می توان شبیه به سپرده گذاری در بانک ها دانست.

شما میزان مشخصی پول را در بانک مورد نظر خود واریز می نمایید، سپس هر ماه مقدار معینی به عنوان سود از بانک دریافت می کنید. نکته قابل توجه این است که اصل پولی که در بانک واریز کرده اید، تا زمان تعیین شده قفل می ماند و اجازه برداشت نخواهید داشت. زمانی که شما تصمیم به استیک کردن یک ارز دیجیتال مانند tether می گیرید، در واقع شروع به اضافه کردن بلاک های جدید به بلاکچین می نمایید که در نهایت منجر به بهبود امنیت و پایداری شبکه بلاکچین آن رمز ارز می شود، در ازای انجام این کار به شما پاداش تعلق میگیرد.

این فرآیند تقریبا شبیه به کاری است که ماینرها در شبکه کوین هایی مانند اتریوم انجام می دهند. بعد از تغییر فرآیند استخراج اتریوم از PoW به PoS، کاربران شبکه بلاکچین اتریوم با استیک کردن اتریوم های خود، در ازای کمک به بهبود امنیت بلاکچین این رمز ارز، پاداشی معادل اتریوم دریافت میکنند که هر چقدر تعداد اتریوم های استیک شده بیشتر باشد، پاداش بیشتری نیز نسیب شما می‌گردد.

عملیات استیکینگ هم برای کاربران و هم برای شبکه بلاکچین سودمند است. شما با فرآیند استیکینگ باعث ایجاد درآمد انفعالی برای خود می شوید و  درصورت افزایش قیمت ارز دیجیتال و یا کوین مورد نظر، باز هم سود بیشتری نصیبتان خواهد شد. در مقابل فرآیند استیکینگ باعث بهبود عملکرد شبکه بلاکچین و هم چنین تامین امنیت بیشتر آن می شود. البته توجه داشته باشید که تمامی ارزهای دیجیتال USDT قابلیت استیکینگ را ندارند.

انواع پلتفرم های استیکینگ ارزهای دیجیتال

برای استیکینگ ارزهای دیجیتال و کسب درآمد پسیو از این طریق، روش های مختلفی وجود دارد که در ادامه به چند مورد رایج آن ها اشاره خواهیم کرد.

صرافی ارز دیجیتال

صرافی ها ساده ترین روش برای ورود علاقه مندان ارزهای دیجیتال، به استیکینگ و کسب درآمد از این طریق هستند. در این مدل شما مقداری که می خواهید در صرافی استیک می کنید؛ سپس، صرافی از طرف شما یک نود اعتبارسنج پیدا می کند. مبادله واسطه ای بین طرف ذی نفع و طرف تأیید کننده است. درحال حاضر، بسیاری از صرافی ها در ازای ارائه خدمت استیکینگ به کاربران خود، از آن ها کمیسیون و کارمزد دریافت می کنند.

به خاطر داشته باشید؛ هنگامی که از یک صرافی استفاده می کنید، امنیت دارایی خود را به طور کامل در اختیار آن ها قرار می دهید. بنابراین، صرافی هایی را برای استیکینگ انتخاب کنید که به آن ها اعتماد دارید اما اگر روحیه ریسک پذیری ندارید، بهتر است که این روش را برای کسب درآمد پسیو از ارزهای دیجیتال انتخاب نکنید.

کیف پول و استخرهای استیکینگ

استخر استیکینگ متشکل از سرمایه گذاران مختلف است. درواقع، آن ها دور هم جمع می شوند و سهام خود را با هم ترکیب می کنند. ایجاد این مدل از استیکینگ به هماهنگی و تخصص زیادی نیاز دارد. به همین دلیل است که بسیاری از استخرهای استیکینگ سازمان های خصوصی با موانع ورود بالا هستند. با اجرای چنین سخت گیری هایی است که استخر از آسیب های احتمالی در آینده ایمن باقی می ماند.

دیفای (DeFi)

DeFi برای تسهیل ترید انواع محصولات مالی از یک معین استفاده می کند. مدل استیکینگ DeFi بدون اینکه از آن ها بخواهد با سازمان هایی که هایشان مبهم است و ممکن است تا حدی فاسد باشند همکاری کنند، درآمدی غیرفعال برای سرمایه گذاران فراهم می کند. با توجه به این موضوع که در مدل ، هیچ گونه واسطه ای وجود ندارد، هزینه استفاده از خدمات هم بسیار ارزان تر است.

مقایسه بهترین سایت های استیکینگ در دنیا

ارائه دهندۀ خدمات مدل فعالیت کارمزد رمزارزهای پشتیبانی شده
Binance صرافی و دیفای بدون کارمزد 5 دیفای و 77 دارایی اسکینگ قفل شده
Bitpanda صرافی بدون کارمزد ده رمزارز شامل ADA، TRX، SOL، DOT، ATOM، NEAR، GRT
Coinbase صرافی 25 درصد ETH، ADA، ATOM، XTZ، ALGO، DAI، و غیره
CEX.io صرافی بدون کارمزد AVAX،ADA، ATOM، DOT، SOL، XTZ، و غیره
eToro صرافی 10 الی 25 درصد ETH، ADA، TRX
Kraken صرافی بدون کارمزد BTC، ETH2، ADA، DOT، SOL، ATOM، XTZ، و موارد دیگر
LiteBit صرافی بدون کارمزد چهار ارز دیجیتال شامل ADA،BNB، MATIC و RDD
Uphold صرافی بدون کارمزد ETH، DOT، ADA، SOL، ATOM، XTZ، KSM و KAVA
MyCointainer SaaS 7،90 یورو در ماه + 1 درصد – 2 درصد 81 رمزارز شامل ETH2، ADA، DOT و SOL
Figment SaaS بیش تر از 12 درصد 34 رمزارز شامل ETH2، ADA، DOT و SOL
Staked.us SaaS و دیفای 10درصد 32 رمزارز شامل ETH2، ADA، DOT و SOL
Lido دیفای 10درصد ETH2 و SOL

نحوه انتخاب از بین بهترین سایت های استیکینگ در دنیا

قبل از عجله برای استیکینگ دارایی خود، باید برای انتخاب بهترین پلتفرم برای کسب سود مناسب هم زمان بگذارید. با انتخاب اشتباه ممکن است پاداش و دارایی استیک شده خود را با هم از دست بدهید. در ادامه، به برخی از مهم ترین مواردی که هنگام انتخاب یک پلتفرم استیکینگ باید در نظر داشته باشید، اشاره می کنیم:

کدام صرافی بیش ترین پاداش برای استیکینگ را پرداخت می کند؟

کدام کیف پول سخت افرازی، بیش ترین پاداش برای استیکینگ را پرداخت می کند؟

خلاصه

در این مطلب، به معرفی بهترین سایت های استیکینگ در دنیا، انواع پلتفرم های موجود و پربازده ترین آن ها پرداختیم. اگر به دنبال روشی تقریباً مطمئن برای کسب درآمد ارزهای دیجیتال هستید، می توانید به جای استخراج رمزارزها، این روش را انتخاب کنید اما قبل از هر چیز و انتخاب قطعی، در مورد عملکرد پلتفرم منتخب تان تحقیق کنید و مطمئن شوید که دارایی خود را در اختیار پلتفرمی درست قرار می دهید.

خروج از نسخه موبایل