زمان لیست شدن دوج در صرافی کوین بیس

لیست شدن بیبی دوج در بایننس | بررسی احتمال و پیش بینی زمان

بیبی دوج کوین (Baby Dogecoin) یکی از بزرگترین ارزهای دیجیتال میم یا میم کوین هاست که تلاش می‌کند در صرافی‌های پیشرو کریپتو فهرست‌ شود. این رمز ارز که توسط طرفداران جامعه آنلاین دوج کوین در سال 2021 راه اندازی شد با نشان دادن سرعت تراکنش های جدید و جذابیت خود به دنبال تحت تاثیر قرار دادن پدرش یعنی دوج کوین است. این توکن دارای انعکاس ثابت است و به دارندگان خود پاداش می دهد و توکن های بیشتر به طور خودکار به کیف پول کاربر در هر تراکنش اضافه می شود. در حال حاضر بیبی دوج در صرافی بایننس قابل خرید و فروش نیست. در ادامه به این مسئله می پردازیم که لیست شدن بیبی دوج و تتر در بایننس چه زمانی اتفاق می افتد و چه اثری بر چشم انداز این توکن خواهد داشت؟

آیا بیبی دوج کوین در بایننس لیست خواهد شد؟

رمز ارز بیبی دوج در حال حاضر در چندین صرافی ارز دیجیتال مانند گیت. ای او (Gate.io)، هیوبی گلوبال (Huobi Global)، پنکیک سواپ (PancakeSwap)، کوینکس (CoinEx) و … فهرست شده است و در پلتفرم آنها قابل معامله است. اما در صرافی محبوب و مشهور بایننس که هر کریپتویی تلاش می کند در آن حضور داشته باشد، فهرست نشده است و در صرافی‌ معروفی مانند کوین بیس نیز وجود ندارد.

صرافی بایننس قبل از لیست کردن هر توکنی، تعداد کاربران آن را ارزیابی می کند. به گفته مدیر عامل بایننس، چانگ پنگ ژائو، مهمترین معیار برای آنها تعداد کاربران هر رمز ارز است. وی افزود:

    این ویژگی بسیار مهم است و اگر میم کوینی توسط تعداد زیادی از کاربران استفاده شود، آن را فهرست می‌کنیم. ما بر اساس جامعه پیش می‌رویم و نظر من مهم نیست.

با توجه به گفته های ژائو، بیبی دوج باید پس از داشتن ۱ میلیون هولدر، شایستگی فهرست شدن در بایننس را کسب می کرد. بیبی دوج در ۲۷ نوامبر ۲۰۲۱ از مرز ۱.۳ میلیون دارنده عبور کرده و هر روز نیز به این تعداد افزوده می شود ولی هنوز این اتفاق صورت نگرفته است. بنابراین لیست شدن بیبی دوج در بایننس هر لحظه ممکن است صورت بگیرد، اما تاکنون هیچ اعلام رسمی ارائه نشده است.

این در حالی است که شیبا اینو با همین تعداد دارنده در بایننس فهرست شده است اما بیبی دوج همچنان منتظر است. با توجه به گفته های ژائو، بیبی دوج تمام ویژگی های لازم برای لیست شدن در بایننس را دارد از جمله داشتن بیش از ۱ میلیون هولدر و یک جامعه قوی و پر جنب و جوش و همچنین ارائه نتایج مطلوب قیمتی.

دسته رسمی توییتر بیبی دوج کوین این فرصت را پس از مصاحبه CZ از دست نداد و با تگ کردن او در توییتی نوشت:

    Hey @cz_binance، ما به تازگی از 1 میلیون دارنده بیبی دوج کوین عبور کردیم.

چرا لیست شدن در بایننس برای بیبی دوج مهم است؟

این رمز ارز یک نامزد قدرتمند برای لیست شدن در بایننس است. قرار گرفتن در فهرست یک صرافی مهم مانند بایننس می تواند یک موقعیت برد-برد هم برای پلتفرم صرافی و هم برای میم کوین باشد. علاوه بر این، لیست شدن بیبی دوج در بایننس، دروازه‌های مشتریان جدید را به روی بیبی دوج باز می‌کند و می‌تواند قیمت آن را به بالاترین حد خود برساند و آینده ارز بیبی دوج را متحول کند.

ارائه راهنمای خرید بیبی دوج در بایننس نشان می دهد که این پلتفرم به توکن فوق علاقمند است و این باعث شده است که بسیاری گمان کنند که بایننس بزودی بیبی دوج را به لیست مبادلات و برنامه خود اضافه خواهد کرد. اگر این اتفاق بیفتد، ارزش این رمز ارز می‌تواند افزایش یابد، زیرا سرمایه‌گذاران و معامله‌گران ارزهای دیجیتال دسترسی آسان‌تری به آن خواهند داشت.

این رمز ارز با برخورداری از برنامه های توکن سوزی و ورود به عرصه توکن های غیر قابل معاوضه (NFT)، در کنار داشتن هولدرهای زیاد و جامعه قوی، قابلیت لیست شدن در بایننس را دارد و در صورت این رویداد احتمالا شاهد رشد چشمگیر قیمت این میم کوین خواهیم بود. به طور کلی چشم انداز آینده بیبی دوج با لیست شدن آن در چنین صرافی های برتری میتواند بسیار امیدوار کننده باشد.

هر رمز ارز پس از طراحی و ارائه به بازار کریپتو باید در صرافی های ارز دیجیتال لیست شود تا در دسترس کاربران برای خرید و فروش قرار گیرد. برخی پلتفرم ها در این میان از محبوبیت بیشتری برخوردارند و لیست شدن در آنها برای توکن و تیم توسعه دهنده آن بسیار حائز اهمیت است.

از مهمترین این صرافی ها، پلتفرم محبوب و مشهور بایننس است که هر رمز ارزی به دنبال فهرست شدن در این صرافی است تا با قرار گرفتن راحتتر و بیشتر در دسترس سرمایه گذاران، قابلیت رشد و پیشرفت خود را افزایش دهد. بیبی دوج نیز از این قاعده مستثنی نیست و علیرغم اینکه در حال حاضر در صرافی های زیادی لیست شده است، همچنان برای قرار گرفتن در لیست بایینس تلاش می کند. هولدرها و جامعه قوی این میم کوین همچنان منتظر این رویداد هستند و امیدوارند تا پس از آن شاهد افزایش قیمت و ارزش بیب دوج کوین باشند.

لیست شدن بیبی دوج در بایننس | توکن BabyDoge کی در صرافی بایننس لیست می شود؟

اگرچه Baby Doge Coin یکی از جدیدترین میم کوین ها در بازار کریپتو است، اما محبوبیت آن روز به روز در حال افزایش بوده است. سوال مهمی که ذهن بسیاری از هولدر های این توکن را به خود مشغول کرده است این است که آیا بیبی دوج به این زودی در بایننس لیست می شود؟

نشانه های لیست شدن بیبی دوج در بایننس

با توجه به این که این توکن در بسیاری از صرافی های برتر مانند گیت و کوینکس لیست شده است، تعجب چندانی ندارد که علاقه مندان امیداور باشند که بیبی دوج در بایننس نیز لیست شود. این میم کوین در سال 2021 راه اندازی شد، اما در حال حاضر صد ها هزار دنبال کننده در توییتر دارد. باور کنید یا نه، طبق گفته CoinMarketCap، ارزش بازار آن در حال حاضر به بیش از یک میلیارد دلار افزایش یافته است. این وب سایت حجم معاملات 24 ساعته Baby Doge Coin را بیش از 34 میلیون دلار اعلام کرده است.

بایننس در تصمیم گیری اینکه کدام ارزهای دیجیتال را فهرست کند، به تعداد کاربران نگاه می کند. از آنجایی که بیبی دوج در حال حاضر بیش از 1 میلیون دارنده دارد، این صرافی ارز دیجیتال می‌تواند تصمیم بگیرد به زودی آن را فهرست کند، اگرچه هنوز چنین اعلامیه‌ای نکرده است. همانطور که در گزارش های قبلی ذکر شد، بایننس تعداد کاربران را قبل از فهرست کردن توکن در صرافی خود ارزیابی می کند.

به گفته Changpeng Zhao، مدیرعامل بایننس:

    مهمترین معیار تعداد کاربران است.

او گفت:

    اگر یک سکه تعداد کاربران زیادی داشته باشد، ما آن را لیست می کنیم.

وی در ادامه افزود:

     این ویژگی بسیار مهم است. به عنوان مثال میم توکن‌ها را در نظر بگیرید، اگرچه من شخصاً آنها را درک نمیکنم، اگر توسط تعداد زیادی از کاربران استفاده می‌شود، آن را لیست می‌کنیم. ما بر اساس جامعه پیش می‌رویم، این که نظر من راجع به یک کوین یا توکن چیست، مهم نیست.

با توجه به اظهارات او، BabyDoge Coin همه ویژگی‌ها را دارد که می‌تواند به بایننس برسد. دارای بیش از 1 میلیون نگهدارنده، دارای یک جامعه قوی و پر جنب و جوش و همچنین از نظر قیمت نتایج مطلوب را ارائه می دهد. بنابراین، حتی اکانت رسمی توییتر بیبی دوج این فرصت را پس از مصاحبه CZ از دست نداد. آنها با تگ کردن او در توییتی نوشتند:

     هی  @cz_binance، ما به تازگی از رکورد 1 میلیون دارنده #BabyDoge عبور کردیم.

اهمیت لیست شدن بیبی دوج در بایننس

بیبی دوج یک رقیب قوی برای سایر توکن هایی است که در انتظار لیست شدن در صرافی بایننس به عنوان بزرگترین صرافی رمز ارز جهان هستند. لیست شدن بیبی دوج در بایننس می تواند یک موقعیت برد-برد هم برای پلتفرم تبادل و هم برای میم توکن باشد. اگر این توکن در صرافی بایننس لیست شود دروازه‌های این صرافی مشتریان جدید را به BabyDoge هدایت میکند و می‌تواند قیمت آن را به بالاترین حد خود برساند. درست چیزی که در میم کوین های دیگر مانند شیبا اینو شاهد آن بودیم. لیست شدن در بایننس قیمت شیبا اینو را به بالاترین سطح تاریخی خود رساند.

برنامه های توکن سوزی بیبی دوج و ورود این میم کوین به بازار توکن های غیر مثلی و از سوی دیگر افزایش روز افزون تعداد هولدر ها و رشد جامعه آن میتواند در کنار لیست شدن در بایننس فرصت های یک رشد انفجاری را برای سرمایه گذاران رقم بزند.

با توجه به همه این ویژگی ها صرف نظر از اینکه لیست شدن بیبی دوج در بایننس دقیقا چه زمانی اتفاق می افتد آینده بیبی دوج از نظر بسیاری از تحلیلگران در طولانی مدت صعودی است.

سؤالات متداول

بیبی دوج کوین در چه صرافی هایی لیست شده است؟

این رمز ارز در حال حاضر در پلتفرم های زیادی فهرست شده است، مانند گیت. آی او، اکی ایکس، پولونی اکس و … .

معیار لیست شدن بیبی دوج در بایننس چیست؟ 

به گفته ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس، معیار کلیدی برای قرار گرفتن یک توکن در لیست این صرافی، تعداد کاربران زیاد و جامعه قوی است.

لیست شدن در بایننس چه مزایایی برای بیبی دوج خواهد داشت؟

به طور قطع قرارگیری در فهرست صرافی مشهور بایننس، با توجه به حجم کاربرانی که از این پلتفرم استفاده می کنند، برای بیبی دوج بسیار مهم است و باعث رشد ارزش این توکن و همچنین افزایش تعداد هولدرهای آن خواهد شد.

خروج از نسخه موبایل