کسب و کار محلیمجله عمومی

نحوه نصب آبپاش هانتر

هنگامی که اسپرینکلرها از کارخانه خارج می شوند، در همان سطح بخش آبپاش قرار می گیرند.

در قسمت پلاستیکی بالای سمپاش نقطه ای وجود دارد که نشان دهنده لبه قابل جابجایی آن است. نقطه گفته شده را در انتهای سمت راست ناحیه اسپری قرار دهید، پیچ مخصوص شکارچی را روی پیچ فولادی ضد زنگ قرار دهید و در خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید. با چرخش پیچ، نازل می چرخد ​​و تعداد بخش ها و جریان اسپری همزمان افزایش می یابد.

ابتدا سر تلگراف پلاستیکی را در جای خود نگه دارید، سپس از آچار مخصوص هانتر برای چرخاندن پیچ فولادی ضد زنگ که تلگراف مخفی Hunter را نگه می دارد استفاده کنید. چرخش در جهت عقربه های ساعت شعاع را کاهش می دهد و چرخش خلاف جهت عقربه های ساعت شعاع و جریان را در نازل افزایش می دهد.

توجه: شعاع اسپری نباید بیش از 20٪ باشد. (کارخانه محل اسپری بزرگی را برای سمپاشی در نظر گرفته است.)

نحوه نصب رایزر SJ Hunter در زیر اسپرینکلر PS

از رک های SJ Hunter می توان برای نصب و راه اندازی اسپرینکلر هانتر در مدل های PS، PGP و PGJ استفاده کرد. این قفسه نسبت به کتاف این مزیت را دارد که آبپاش ها را می توان در هر مکانی با ارتفاع و زاویه دلخواه نصب کرد. در جایی که عمق کار لوله کم است، استفاده از رایزر SJ برای جلوگیری از فشار سطح بسیار موثر و کارآمد است. علاوه بر این، در شرایط عمق ترانشه که بدنه آبپاش به طور کامل زیر خاک نیست، نصب SJ اجازه می دهد تا آبپاش عمیق تر از لوله قرار گیرد و زیبایی شناسی و عملکرد را بهبود بخشد. .

رایزرهای Como نصب کننده SJ Hunter sob sprinklers PS

سطح زمین

آبپاش مخفی PS Hunter ماده ½ اینچ

کمربند پلی اتیلن

لوله جانبی

رایزر پلاستیکی انعطاف پذیر ½ اینچی 15 سانتی متری

راهنمای نصب اسپرینکلرهای پنهان شکارچی مدل آبپاش هانتر PGP

آبپاش های مخفی هانتر باید به گونه ای نصب شوند که در سطح زمین باشند.

نحوه نصب قطعه شکارچی اسپرینکلر در مدل PGP

بهتر است قبل از نصب اسپرینکلر قسمت آبپاش را تنظیم کنید تا در عملکرد آن اختلال ایجاد نشود.

ابتدا باید سمپاش متعادل باشد تا مساحت آن طوری تنظیم شود که در قسمت بالایی سمپاش یک قطعه پلاستیکی وجود داشته باشد که باید روی قسمت پلاستیکی قرار گرفته و یک بار در میز چرخانده شود. در جهت عقربه های ساعت اگر کاملاً به چپ و دوباره کاملاً در جهت عقربه‌های ساعت بچرخید، بهترین موقعیت جایی است که قسمت لاستیکی باید در بالای آبپاش باشد.

از آنجایی که قسمت لاستیکی آبپاش در وضعیت متعادلی قرار دارد، یعنی در انتهای سمت راست، برای افزایش ناحیه پاشش، باید دکمه را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید و با چرخاندن آن در خلاف جهت عقربه های ساعت، آن را کاهش دهید. در همان زمان، هر چرخش 360 درجه باعث افزایش یا کاهش 90 درجه می شود.

شعاع اسپری را تنظیم کنید

کلید تنظیم شعاع باید در محل مورد نظر قرار گیرد. چرخاندن پیچ در خلاف جهت عقربه های ساعت باعث افزایش شعاع و چرخاندن آن در جهت عقربه های ساعت باعث کاهش شعاع اسپری می شود. شعاع اسپری نازل را می توان تا 25٪ کاهش داد.

توجه: اگر پیچ را بیش از 5 بار در جهت عقربه های ساعت بچرخانید (آن را تا آخر بچرخانید)، پیچ آسیب می بیند.

شدت افت را تنظیم کنید

در مناطق مختلف بسته به خشک یا مرطوب بودن منطقه می توان با تعویض لوله افت فشار را تغییر داد. منطقه خشک است، نازل بزرگتر است، و نازل در مناطق مرطوب کوچکتر است.

برای نصب نازل به روش زیر عمل کنید:

ابتدا باید انتهای پلاستیکی سمپاش PGP را روی پیچ رایزر قرار داده و 90 درجه بچرخانید سپس رایزر را به سمت بالا بکشید تا پیچ تغییر دهانه نمایان شود.

با استفاده از یک آچار فلزی مخصوص، ناحیه تنظیم پیچ شعاع را در خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید، سپس با کشیدن پیچ و با استفاده از جت آب یا انبردست از گوشه ها، نازل موجود را بردارید. از نازل

نازل مورد نظر را در همان محل قرار دهید. سپس پیچ تنظیم شعاع را به سمت پایین بچرخانید. توجه داشته باشید که زاویه مسیر نازل 25 درجه است.

نحوه نصب رایزر SJ Hunter در زیر یک اسپرینکلر PGP

رایزر SJ Hunter را می توان برای نصب و راه اندازی اسپرینکلر هانتر در مدل های PS، PGP و PGJ استفاده کرد. این رایزرها نسبت به کتاف مزایایی دارند زیرا آبپاش را می توان در هر موقعیتی با ارتفاع و زاویه دلخواه نصب کرد. در مکان هایی که عمق کار لوله کم است برای جلوگیری از فشار سطحی احتمالی استفاده از رایزر SJ بسیار موثر و مفید است. علاوه بر این، در شرایط عمق کم عمق ترانشه که بدنه آبپاش به طور کامل در زیر زمین مدفون نیست، استفاده از رایزر SJ به اسپرینکلر اجازه می دهد تا عمیق تر از شیلنگ خود قرار گیرد که زیبایی و عملکرد را نیز بهبود می بخشد.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا