مجله هنر و فرهنگ

به امید خدا با وایلد کارت در المپیک نماینده خواهیم داشت

آرش میر اسماعیلی در گفتگو با مجله رز، درمورد جشن سده المپیک اظهار داشت: باید تشکر کرد از مسئولان برگزاری در کمیته ملی المپیک که سده المپیک را جشن می‌گیرند. ورزش را در دنیا با المپیک می‌شناسند و بازی‌های المپیک که آغاز می‌شود، شور و هیجان ایجاد شده چه تاثیری پررنگی در ورزش دنیا دارد. ورزش‌های المپیکی هم با سایر رشته‌های متفاوت است و در طول تاریخ هم عزیزان و بزرگانی که توانستند مدال المپیک بگیرند، کار سخت و بزرگی انجام دادند و باید از آن‌ها تجلیل شود.  

او ادامه داد: قطعا همه باید بدانند که المپیک رفتن ساده نیست. اینکه چگونه این اتفاق رخ می‌دهد و مدال گرفتندر دشوار است، موضوعی است که ما ورزشی‌ها آن را درک می‌کنیم.

رئیس فدراسیون جودو درخصوص شرایط فدراسیون جودو در فاصله ۶ ماه تا المپیک ۲۰۲۴ خاطرنشان کرد: کادرفنی خود را مشخص کردیم تا برای مسابقات جهانی و آسیایی آماده شویم. همانطور که می‌دانید بعد از مدت‌ها دوری می‌خواهیم در ۴-۵ مسابقه شانس خودمان را تا آخر اردیبهشت ماه امتحان کنیم و اگر چه رنک المپیک از دست رفته، اما می‌خواهیم تلاش کنیم تا در کورس مسابقات باشیم. در این مسابقات قرار است بچه‌ها را تقسیم کنیم و فدراسیون جهانی هم قول داده که انشالله یک وایلد کارت بدهد تا ما هم در المپیک پاریس حضور داشته باشیم.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

تیم خبری علوم هنری

هر کلمه را با قدرت خلاقیتم تنظیم کرده و به شما دنیایی جدید می‌آورم.
دکمه بازگشت به بالا