مجله حوادث

شرور سابقه‌دار نارمک در حین وحشت‌آفرینی بازداشت شد

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یکی از اراذل و اوباش سابقه‌دار محله نارمک که اقدام به قدرت‌نمایی و ایجاد رعب و وحشت کرده بود، خبرداد.

به گزارش مجله رز، سرهنگ امیرهوشنگ امیری در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال تماس تعدادی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام اینکه فردی با تهدید شهروندان مشغول قدرت‌نمایی در محله نارمک است، بلافاصله گروهی از ماموران کلانتری ۱۲۷ نارمک به محل اعزام شده و اقدامات خود برای رسیدگی به موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی با اشاره به حضور ماموران در محل و انجام تحقیقات اولیه، گفت: در جریان تحقیقات اولیه ماموران مشخص شد که فرد شرور با اقدامات مجرمانه خود باعث مصدومیت یکی از شهروندان شده و تا قبل از حضور ماموران از محل متواری شده است. 

سر کلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: بلافاصله با توجه به اهمیت موضوع دستگیری این فرد شرور در دستورکار قرار گرفت. در همین راستا نیز چند تیم عملیاتی به کار گرفته و طرح مهار متهم اجرا شد. در نهایت نیز با انجام اقدامات سریع پلیسی و اشرافیت پلیس، شرور سابقه دار در نزدیکی همان محل و در حالی که دوباره در حال قدرت نمایی بود شناسایی، دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد. 

امیری با بیان اینکه ماموران در جریان بازرسی از متهم دو قبضه سلاح گرم به همراه ۵۵ تیر جنگی را کشف و ضبط کردند، گفت: متهم به مقر انتظامی منتقل شده و تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به جرم خود اعتراف و انگیزه‌اش از این اقدام به قدرتنمایی اعلام کرد. در پایان نیز برای این فرد که از متهمان و اشرار سابقه‌دار بود، پرونده‌ای تشکیل شد و به همراه پرونده متشکله برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

بخش مقالات حوادث

نویسنده حوادث با توانایی نقل و انتقال داستان‌های پنهان در پشت پرده رویدادها هستم. با استفاده از زبانی شیوا و جذاب، به توصیف و تفسیر وقایع می‌پردازم تا خوانندگان را به دنیای پنهان و پر هیجان حوادث کشانده و آنها را با آثار و پیامدهای آنها آشنا سازم.
دکمه بازگشت به بالا