کسب و کار محلیمجله عمومی

تخت دوطبقه خوب است؟

برخی افراد برای استفاده مناسب از فضای اتاق از تخت های دو طبقه استفاده می کنند. اما سوال اینجاست که آیا خوب است یا خیر، کارشناسان تنیل چوب آن را بررسی کرده اند تا با توجه به تمام مزایا و معایب این نوع تخت، در صورت نیاز آن را به مشتری عرضه کنند. خریداران و فروشندگان می توانند بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط مشاوران تانیل چوب تصمیم خوبی بگیرند.

نظرات مردم در مورد تخت دو طبقه

امروزه در دکوراسیون و چیدمان خانه های مدرن استفاده از تخت خواب های دو طبقه نسبت به تخت های یک نفره رواج بیشتری دارد. گفته می شود دلیل اصلی مقبولیت و محبوبیت آن صرفه جویی در فضای اتاق است. علاوه بر این، کودکان نیز علاقه بیشتری به تخت های دوطبقه نشان می دهند. البته عده ای نیز با این دیدگاه مخالف هستند و برخی نیز خرید تخت دوطبقه برای خانواده را نامناسب می دانند. اما دلیل این اعتراض چیست؟ در واقع مشکل اینجاست که تخت دوطبقه علاوه بر اینکه فضای کوچکی از اتاق را اشغال می کند، زمین بازی کودکان را نیز گسترش می دهد. اما این تخت علاوه بر مزیت های ذکر شده دارای معایبی نیز می باشد که در هنگام خرید تخت باید به آن ها توجه داشته باشید.

چرا می گویید تخت دو طبقه نئون خوب است؟

دلایل متعددی برای نامناسب بودن تخت دو طبقه وجود دارد:

برخی از والدین فکر می کنند وقتی فرزندانشان در طبقه دوم می خوابند، نمی توانند خواب فرزندانشان را تضمین کنند. می ترسید بچه هر لحظه از بالا بیفتد. در واقع تخت های مرتفع و ارتفاع آنها از سطح زمین نگران کننده است و این موضوع توسط کارشناسان چوب تنیل حل شده است. به گفته مشاوران تنیل، بیشتر تخت های دو نفره تولید شده باید دارای نرده باشند تا از سقوط افراد از طبقه دوم جلوگیری شود.

دلیل دوم وضعیت ناراحت کننده و استرس زا برای کسانی است که روی تخت بالایی می خوابند. این افراد در اکثر مواقع خود را روی سقف می بینند و ممکن است شرایط ناخوشایندی برای فرد پیش بیاید. از یک جهت می توان گفت که اگر فردی در طبقه دوم بخوابد، کیفیت خواب او را تحت تاثیر قرار می دهد. البته در همه افراد ذکر نشده است. افرادی که از فضاهای بسته می ترسند و یا از ارتفاع می ترسند نباید از تخت های دو طبقه استفاده کنند.

کودک کوچک را در طبقه دوم نخوابید. دسترسی به تخت در طبقه دوم دشوار است و باید از طریق پله یا نردبان باشد. به همین دلیل به کودکان بالای 6 سال توصیه می شود که روی تخت طبقه دوم بخوابند.

اگر فرزندانتان در مورد اینکه چه کسی در طبقه دوم می خوابد به توافق نرسند، مشکلات و مشاجرات زیادی برایشان پیش می آید. به همین دلیل می توان گفت که تخت دو نفره باعث افزایش اختلاف بین افراد می شود.

دلیل فروش بالای تخت دوطبقه

تانیل چوب که تولید کننده مستقیم تخت خواب است، توانسته است تخت های دوطبقه با امکان جداسازی بسازد. به طور کلی، تخت های عقب دارای مزایای بسیاری هستند:

ابتدا با استفاده از تخت خواب می توانید از فضای اتاق استفاده کنید. وقتی بچه ها بزرگ می شوند یا خانه را ترک می کنند، می توانند دو تخت را از هم جدا کرده و مستقل شوند.

خوابیدن دو کودک در یک اتاق باعث می شود مفهوم شراکت و مشارکت را درک کنند. برای ارائه این امکان تخت دوطبقه گزینه مناسبی است زیرا فضای زیادی را اشغال نمی کند و به راحتی می توانید وسایل دیگر مانند کمد لباس، جعبه اسباب بازی و … را مرتب کنید.

تخت دوطبقه گزینه خوبی برای هتل ها یا پانسیون هاست. این بدان معنی است که تخت های دو طبقه فقط برای کودکان نیستند. اما برای بزرگسالان نیز قابل استفاده است. چوب تانیل همچنین می‌تواند یک تخت دوطبقه با کشوها و کابینت‌های دور تخت بسازد که بتوانید لباس‌ها و چیزهای دیگر را در آن نگهداری کنید.

آیا خرید تخت دو طبقه سود دارد؟

نمی توان در مورد خوب یا بد بودن تخت دوطبقه نظر ثابتی داد زیرا هر فردی نظر خود را دارد خوب بودن یا نبودن تختخواب دوطبقه به نظر خریدار بستگی دارد. انواع تخت خواب دوطبقه چوبی تانیل را با طرح های متفاوت و زیبا بسته به متراژ و هدف منزل خود مشاهده می کنید. برای راهنمایی و خرید با کارشناسان چوب تنیل تماس بگیرید.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا