برای چیدمان مبلمان در فضاهای بزرگ چکار کنیم ؟

محتوای این مطلب پنهان
1 چیدمان مبل در پذیرایی مستطیل

در خانه های امروزی ایرانی متداول ترین شکل اتاق های پذیرایی، نشیمن و آشپزخانه ها مستطیل یا مربعی است. بسیاری از افراد تصور می کنند که چیدمان لوازم در فضاهای مربعی شکل راحت تر است و در فضاهای مستطیل شکل چیدمان لوازم مختلف باعث می شود که عبور و مرور راحت نباشد. وجود فضا برای عبور و مرو و زیبایی و جذابیت فضا هر دو در طراحی دکوراسیون باید مد نظر قرار گیرد؛ اما توجه به اصول دکوراسیون داخلی کمک می کند که از فضایی که در اختیار دارید، بیشترین بهره را ببرید. به این معنی که فضای داخلی منزل شما در عین زیبایی، راحت نیز باشد. در این مقاله ۱۰ مدل از بهترین چیدمان مبل در پذیرایی مستطیل معرفی می شود. (چنانچه تمایل به دارید، می‌توانید از مدل‌های متنوع موجود در ویترا دیدن کنید)

چیدمان مبل در پذیرایی مستطیل

۱. چیدمان مبل در پذیرایی مستطیل: هم نشینی غذاخوری و پذیرایی در کنار هم

در صورتی که کشیدگی فضای پذیرایی زیاد بوده و از طرفی نیاز است که بخشی از فضای پذیرایی به غذاخوری اختصاص داده شود، بهتر است که در بخشی از فضا میز و صندلی قرار داده شود و با قرار دادن یکی از مبلمان در پشت فضای غذاخوری، محدوده نشیمن و غذاخوری از یکدیگر تفکیک شوند.

۲. استفاده از مبلمان استیل برای شکستن فضای پذیرایی مستطیلی بزرگ

برای چیدمان مبل در پذیرایی مستطیلی بزرگ استفاده از مبلمان استیل پیشنهاد خوبی است. مبلمان استیل یا سلطنتی که در انواع ۷ و ۹ نفره طراحی شده اند، برای سالن های پذیرایی بزرگ گزینه خوبی به شمار می روند. در صورتی که کاناپه در انتهای سالن و چیدمان دو دویی قرینه در مقابل آن باشد، فضا مجلل و رسمی به نظر می رسد. از انواع  گروه مبلمان ویترا دیدن فرمایید.

بیشتر بخوانید:

۳. چیدمان مبل در پذیرایی که با فضای نشیمن یکیست

چیدمان مبل در پذیرایی مستطیل در شرایطی که فضای پذیرایی و نشیمن یکی است، توصیه می شود که تلویزیون در مرکز سالن قرار بگیرد. دو مبل در دو طرف تلویزیون قرار بگیرند. میز قهوه و سایر لوازم تزئینی در بقیه فضا پخش شوند. وسایل دکوری و تزئیناتی نباید در پشت مبل های تکی پنهان شده باشند، مگر اینکه تزئیناتی باشند که روی دیوار نصب شوند.

۴. در پذیرایی مستطیلی بزرگ با عرض کم میز ناهارخوری در انتهای سالن قرار گیرد

در سالن های پذیرایی با عرض کم، در صورتی که میز ناهار خوری با مبلمان ست باشد، بهتر است که مبلمان در انتهای سالن قرار گیرد. به این ترتیب کمی از فضای طول پر شده و فضا مربعی به نظر می رسد.

۵. استفاده از مبل های ۷ نفره در پذیرایی کوچک

در چیدمان مبل در پذیرایی مستطیلی کوچک از ست های ۷ نفره استفاده می شود. در ست های ۷ نفره توصیه می شود که مبل های ۲ نفره یا ۳ نفره مقابل هم چیده شده و دو مبل یک نفره در کنار هم روبروی تلویزیون قرار بگیرند. بدیهی است که انتخاب مبل های ۹ نفره در چنین فضایی می تواند بدترین انتخاب باشد.

۶. استفاده از مبل های ترکیبی در چیدمان پذیرایی مستطیل شکل

استفاده از مبلمان ترکیبی نیز در سالن ها پذیرایی مستطیل شکل ایده خلاقانه ای است. برای مثال مبل ال ۷ نفره که در کنار یا کلاسیک تک نفره قرار می گیرد. استفاده از نیم ست ۵ نفره در کنار یک صندلی راک چوبی یا کاناپه راحتی چستر به همراه دو مبل تک نفره کلاسیک و دو عدد پاف نیز فضایی زیبا خلف می کند.

بیشتر بخوانید: ایده‌های در پذیرایی

۷. استفاده از تک مبل در چیدمان پذیرایی مستطیل

در صورتی که بعد از چیدن مبلمان در فضاهای مستطیل شکل بخش هایی از طول پذیرایی خالی ماند، استفاده از تک مبل ها برای پر کردن بخشی از فضا زیبایی و جذابیت خاصی به فضا می بخشد. استفاده از میزهای کوچک با وسایل تزئینی کوچک، قاب های عکس و سایر لوازم تزئینی قطعا در افزایش زیبایی فضا تاثیرگذار است.

پیشنهاد می کنیم ایده های را حتما مشاهده نمایید.

۸. استفاده از نیم ست ها در فضای پذیرایی مستطیل شکل کوچک

در صورتی که فضای پذیرایی خیلی کوچک باشد، باز هم شما می توانید در دکوراسیون داخلی فضای منزل خود از مبلمان استفاده کنید. در چیدمان مبل در پذیرایی مستطیل شکل با اندازه کوچک از مبلمان نیم ست استفاده می شود.
نیم ست های مورد استفاده در این فضاها ممکن است از یک مبل ۲ نفره همراه با ۳ مبل تک نفره باشد یا کاناپه ۳ نفره همراه با دو عدد مبل تک نفره. در نیم ست ها معمولا، مبل های ۳ نفره روبروی تلویزیون قرار داده شود و مبل های تک نفره رو به روی هم قرار داشته باشند. برای  از جدیدترین محصولات ویترا دیدن فرمایید.

۹. استفاده از مبلمان ال در پذیرایی مستطیل شکل

در صورتی که فضای پذیرایی باریک و عرض آن کم باشد، مبلمان ال بهترین پیشنهاد برای این قبیل فضاهاست. به ویژه اگر فضای نشیمن و پذیرایی یکی باشد. طراحی خاص این مبلمان ها به گونه ای است که تعداد افراد بیشتری را در خوی جای می دهد.

۱۰. چیدمان پذیرایی مستطیل رسمی و متوازن

این سبک احتمالا همان چیدمانی است که اکثر ما در زمان چیدمان اتاق نشیمن رسمی به آن فکر می کنیم. در چیدمان پذیرایی مستطیل به صورت رسمی دو مبل کوچک مقابل یکدیگر قرار می گیرند و یک میز جلو مبلی میان آن ها قرار داده می شود. می توانید در طرفین شومینه دو کمد توکار بگذارید و تلویزیون را بالای طاقچه شومینه قراردهید تا از سمت مبل ها دید خوبی داشته باشد.

بیشتر بدانید : atrixconcept

۱۱. چیدمان غیر رسمی و متوازن در نشیمن مستطیل

در چیدمان منزل مستطیلی به صورت غیر رسمی و متوازن چیدمان مبل ها تقریبا مشابه روش قبل است اما کمی کژوال تر و راحت تر می باشد. دوصندلی که در کنار یکدیگر قرار گرفته اند موجب شده انتخاب های بیشتری برای محل نشستن داشته باشید. قرار گیری تلویزیون در یک سمت شومینه نیز دید نسبتا خوبی را از سوی مبل برای افراد فراهم می آورد.

۱۲. چیدمان مینیمال و راحت در نشیمن مستطیل

اگر در چیدمان خانه مستطیلی می خواهید دکوراسیونی شیک و زیبا داشته باشید سبک مینیمال می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد. در این سبک باید تعداد مبل ها را کم کنید اما آن ها را با دقت بیشتری انتخاب نمایید. در این دیزاین پذیرایی مستطیلی می توانید از یک مبل ال و یک صندلی دسته دار استفاده کنید و فضایی زیبا برای نشستن به وجود آورید. با توجه به اینکه هر دوی آن ها خیلی راحت هستند با نشیتن بر روی آن ها هرگز احساس ناراحتی نخواهید داشت.

۱۳. ناهارخوری یکپارچه در چیدمان پذیرایی مستطیل

این سبک از چیدمان خانه مستطیلی نیز مشابه سبک کژوال و غیر رسمی است اما جادارتر و راحت تر است. در این روش چیدمان می توانید میز ناهارخوری را در نزدیک درب و مبل راحتی را در زیر پنجره قرار دهید و تلویزیون را در مرکز اتاق بگذارید که از هر دو سمت دید مناسبی نسبت به آن وجود داشته باشد.

۱۴. فضاهای نشستنی با چندین کاربر

در چیدمان پذیرایی مستطیل بزرگ می توانید مبل را به گونه ای که همراستا با طول اتاق باشد قرار دهید . تا بتوانید در مقابل تلویزیون یک ست مبل بزرگتر استفاده کنید. دو صندلی دسته دار را نیز در گوشه های فضا قرار دهید که می توانید در مواقع نیاز آن ها را در مکان دلخواه قرا  دهید. در این چیدمان می توانید از یک پاف به عنوان میز جلومبلی نیز استفاده کنید.

۱۰ نکته در چیدمان مبل که باید رعایت کنید ! | هیوا هوم

۱۵. بهترین چیدمان مبل در پذیرایی مستطیلی بزرگ

چیدمان مبل در پذیرایی مستطیلی بزرگ نسبت به چیدمان در فضاهای کوچک راحت تر است. برای چیدمان مبل ها در این قبیل فضاها، شما این امکان را دارید که کاناپه های ۳ و ۲ نفره را در مقابل هم بچینید.. سپس مبل های تک نفره را در کنار کاناپه ها قرار دهید.
علاوه بر این در چنین فضایی می توان کاناپه را با زاویه ۹۰ درجه نسبت به هم قرار داد و فضای جانبی یکی از کاناپه ها که در طول مستطیل قرار دارد، توسط مبل تک نفره پر شود. در این مدل چیدمان حالتی شبیه ال به وجود می آید. برای  از محصولات بینظیر ویترا دیدن فرمایید.

سوالات متداول

۱. بهترین مبل راحتی برای اتاق نشیمن باریک و مستطیلی چیست؟

در چیدمان سالن مستطیلی باریک مبل های ال می توانند گزینه مناسبی باشند. در واقع ابعاد مبلمان باید متناسب با مساحت اتاق باشد.

۲. در اتاق های پذیرایی کوچک از چه رنگ هایی بهتر است در دکوراسیون استفاده شود؟

در دکوراسیون و چیدمان پذیرایی مستطیل کوچک و باریک رنگ سفید می توان به عنمبلمان این مهم را برای شما فراهم می آورد که به سادگی دکوراسیون منزل خود را لوکس تر جلوه دهید؛ اما اینکه شما برای چه مساحت خانه ای از چه مبلی استفاده می کنید امر مهمی است که در زمان دیزاین کردن باید مورد توجه قرار بگیرد. به عنوان مثال شما نمی توانید از مبلمانی که تاج های بسیار بلندی دارد برای خانه های نقلی که سقف های کوتاهی دارد استفاده کنید. یا خرید آیتم های همراه مبلمان مثل میز عسلی زیاد یا میز پذیرایی بزرگ نباید استفاده کرد. برای اینکه فضای منزل شما بزرگ تر جلوه کند باید و نبایدهای را در این راستا باید مورد توجه قرار داد. تم رنگی مبل، سبک طراحی مبل، انتخاب مبل بر اساس مساحت منزل و ده ها پارامتر دیگر که در ادامه به آن پرداخت می شود. همچنین شما باید به اصول مرتبط با فنگ شویی در راستای چیدمان خانه های نقلی توجه داشته باشید تا عدم رفت و آمد انرژی سبب بسته شدن و دلگیر شدن منزل شما نشود. با ما همراه باشید اگر علاقه مند به چیدمان مدرن بر اساس قواعد و اصول مهم هستید.

بزرگ تر جلوه دادن منزل با تم رنگی مبل

یکی از اصلی ترین آیتم های که در زمان به آن توجه می شود تم رنگی مبل است. این امر در خانه های کوچک نباید الزاما به منظور تغییر دکوراسیون و زیبا سازی مد نظر قرار داده شود؛ یعنی شما باید از مبلمانی استفاده کنید که در کنار زیبایی بصری سبب بزرگ تر جلوه دادن دکوراسیون منزل شما شود.

تم های رنگی روشن

یکی از انتخاب های که در پیش روی شما قرار دارد تا با استفاده از آن بتوانید فضای خانه خود را بزرگتر مبله کنید انتخاب رنگ های روشن است. بر فرض شما اگر از تم رنگی سفید استفاده کنید یا رنگ صدفی را مد نظر قرار دهید. اتاق نشیمن شما دل باز تر جلوه می کند و انعکاس نور در این فضا سبب زنده تر شدن محیط و بزرگتر جلوه دادن آن می شود. این مهم را حتی شما برای کف پوش و دیوار پوش نیز باید در نظر داشته باشید. دلیل این امر بزرگتر جلوه دادن ساختمان است.

 انتخاب های تک رنگی

انتخاب های تک رنگی یعنی اینکه شما خیلی از آیتم های رنگی متمایز برای مبلمان خود در زمان ایده پردازی نباید استفاده کنید. برفرض نباید کاناپه شما یک رنگ باشد و مبل های تکی شما از رنگ های متمایز بهره گرفته باشد. این امر سبب آشفتگی و به ریختگی فضا خواهد شد و شما تصور می کنید که خیلی خانه بزرگی در اختیار ندارید. از همین رو بهتر است مبل، پرده، فرش و دیوار پوش در راستای یک تم رنگی و ترجیحا رنگ روشن در حرکت باشد. برفرض دیوار پوش سفید، کف پوش کرم، مبل های یک دست عسلی و پرده طلایی برای این ایده پردازی سبب دلباز تر شدن و بزرگ تر شدن محیط خواهد شد.

انتخاب سبک های متفاوت برای فضای بزرگتر

برای خانه های کوچک باید مبلمان خاص تری را خریداری کنید. اگر بخش الی در پیشت فضای اپن آشپزخانه در اختیار شما قرار دارد باید از مبل ال برای چیدمان استفاده کنید. هر چقدر مبل های شما گوشه تر شبیه به دکوراسیون های خطی قدیم که پشتی ها چیده می شدند قرار بگیرد فضا باز تر می شود. از سوی دیگر توصیه می شود اگر فضا به اندازه هفت نفره در اختیار دارید از یک مبل ال پنج نفره استفاده کنید تا بسته شدن درب های ورودی فضا را بی نظم جلوه ندهد و از بخش اضافه برای قرار دادن میز های عسلی استفاده کنید. امر دیگر اینکه از مبلمانی استفاده که آن به صورت متصل در کنار آن قرار دارد. مبل های ال در بخش میانی از این پارامتر بهره گرفته اند. شما باید از مبل های که خیلی ارتفاع زیادی ندارد استفاده کنید؛ یعنی تاج آن خیلی بلند نباشد تا ارتفاع آن سبب بسته شدن محیط به دلیل کوتاه بودن سقف نشود.

چیدمان مبل نیم ست برای فضاهای کوچک

حتما نباید خریداری کنید. مبل های نیم ست برای چیدمان فضای کانون مرکزی شما کفایت می کند. خرید یک کاناپه سه نفره به همراه دو مبل تکی این امر را برای شما فراهم می آورد که فضای بیشتری را در اختیار داشته باشید. برای پذیرایی بیشتر از مهمان های خود به جای مبلمان بزرگ از صندلی های مهمان بدون دسته استفاده کنید یا اینکه پاف های بدون پشتی و دسته را برای این منظور در نظر بگیرید. حتی شما می توانید یک کاناپه دو نفره را به همراه دو صندلی مهمان در اختیار بگیرید و با قرار دادن چهار پاف تک نفره به جای پذیرایی از پنج مهمان از هشت نفر پذیرایی کنید.

حذف آیتم های اضافه و باز تر شدن فضا

اگر فضایی که در منزل در اختیار دارید کوچک است نیازی نیست از تمام آیتم های مرتبط با مبلمان در راستای ایده پردازی خود بهره بگیرید. به عنوان مثال شما نباید از سه میز عسلی برای یک سرویس مبل کمک بگیرید. البته اگر میز عسلی های شما به گونه ای باشد که روی دسته های مبل تعبیه می شود استفاده از آن ایرادی ندارد. یا اینکه میز پذیرایی شما باید به اندازه ای باشد که کانون مرکزی مبلمان شما را خیلی اشغال نکند. این امر سبب رفت و آمد راحت تر شما خواهد شد و انرژی بیشتری را به حرکت می اندازد.

 انتخاب مبل های متناسب با فضا

استفاده از مبلمانی که دسته های ظریف دارند نیز برای ایده پردازی های خانه های نقلی شما برای بزرگتر جلوه دادن محیط توصیه می شود. هر چقدر مبلمان شما ساده تر، ظریف تر و لوکس تر باشد فضا خلوت تر و بزرگتر می شود. به عنوان مثال نیازی نیست مبل های سلطنتی که تاج های بزرگ منبت کاری شده دارد را به خانه مهمان کنید. یک سرویس مبل ساده کلاسیک که از دسته های ساده چوبی بهره گرفته است بهتر از مبل سلطنتی است. یا اینکه شما نباید از مبل های راحتی که دست های آن خود به تنهای جای یک مبل راحتی را اشغال می کند نباید استفاده کنید. هر چقدر سادگی در فضا حاکم باشد ایده پردازی شما سبب بزرگ تر جلوه دادن محیط می شود.

 اصول فنگ شویی در چیدمان مبل برای محیط های کوچک

یکی از پارامترهای مهمی که سبب بزرگتر جلوه دادن محیط منزل شما می شود در نظر گرفتن اصول فنگ شویی است. اصول فنگ شویی قواعد و دستور العمل های بسیار متفاوتی دارد که ما از منظر چیدمان مبلمان و وسایل همراه مطالبی را به عرض می رسانیم.

 نبایدهای چیدمان

به عنوان مثال شما باید به خانه خود سرو سامان بدهید و تمامی آیتم های مرده و اضافه را از کنارهای مبلمان خود حذف کنید. شما نباید روی میز پذیرایی را با ظرف و ظروف های دکوری پر کنید. استفاده از روزنامه و فیلم در کنار های مبلمان در یک باکس قدیمی سبب آشفتگی محیط می شود. اینکه شما در کنار مبل راحتی خود یک تاپ ریلکسی بزرگ دارید اصلا کار درستی نیست. هر چقدر وسایل اضافه تمیز تر و مرتب تر به کار گرفته شود فضای منزل شما بزرگتر خواهد شد.

 بایدهای چیدمان

توصیه می شود با خرید میز پذیرایی کشو دار وسایل پذیرایی را به جای روی میز داخل کشو جایگذاری کنید. یا به جای چندین میز عسلی یک اندازه از سه میز عسلی پلکانی که داخل یک دیگر قرار می گیرد برای پذیرایی استفاده کنید. با حذف تاپ ریلکسی و اضافه کردن یک استند دکوری تمامی وسایل اضافه را با قرار دادن در باکس های زیبا و شیک نظم بدهید. این عوامل ساده سبب بزرگ تر جلوه دادن سبک چیدمان مبلمان شما خواهد شد.

کلام آخر پیرامون فضا سازی بزرگتر

همان طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید تم های رنگی به کار گرفته شده برای بزرگتر جلوه دادن دکوراسیون منزل شما بسیار مفید است. از سوی دیگر به چیدمان تک رنگ شما را توصیه کردیم زیرا سبب نظم بخشیدن به محیط می شود. همچنین شما باید آیتم های اضافه را از میان بردارید تا نظم لازم در محیط حفظ شود. به عنوان مثال شما به جای چیدمان روی میز می توانید از میزهای کشو دار برای نظم دادن به محیط اصلی که کانون مرکزی است بهره بگیرید. از سوی دیگر باید عواملی که شاید اصلا مهم نیست را حذف کنید. وسایل دکوری اضافه مثل تاپ های ریلکسی یا مبل های راحتی با دسته های بزرگ یا مبلمان سلطنتی با تاج های مرتفع را برای خانهچیدمان مبل راحتی در فضای کوچک یکی از چالش‌های زندگی آپارتمانی امروزی است که بسیاری از ما درگیر آن هستیم.

در دنیای امروزه طراحی دکوراسیون داخلی، در بین افراد از اهمیت بالایی برخوردار است. نحوه چیدمان مبل‌ در اتاق نشیمن، اصلی‌ترین بخش دکوراسیون را تشکیل می‌دهند؛ هنگام انتخاب مبل و چیدمان آن‌ها برای سالن‌های بزرگ و کوچک رعایت یک سری قوانین ضروری است. در این مطلب از می‌خواهیم شما را با قوانین چیدمان مبل در خانه‌های کوچک آشنا کنیم، تا پایان با ما همراه باشید.

نکات مهم نحوه چیدمان مبل‌ در خانه

اگر شما در خانه خود یک مبل بزرگ دارید بهترین روش‌ برای چیدمان آن، قراردادن مبل بزرگ‌تر وسط اتاق و رو به دیوار است که می‌توانید میز تلویزیون خود را مقابل آن قراردهید و یا مبل‌های تک نفره را نیز به‌صورت زاویه‌دار کنار آن بگذارید تا همه افراد بتوانند تلویزیون را مشاهده کنند.

فاصله کافی بین مبل‌ها را فراموش نکنید

مهم‌ترین نکته چیدمان مبل در خانه کوچک، رعایت فاصله کافی بین مبلمان است تا تداخل و مشکلی هنگام عبور و مرور افراد به وجود نیاید؛ در نتیجه فاصله مبلمان باید به گونه‌ای باشد تا افراد در زمان نشستن راحت باشند.

اگر تعداد مبلمان شما به گونه‌ای است که در فضای نشیمن خانه جای نمی‌گیرند، بهتر است تعدادی از مبلمان را در داخل اتاق قرار دهید. با انجام این کار بدون شک فضایی مناسبی در سالن نشیمن خواهید داشت.

برگرفته از : utilitydesign.co.uk

نحوه چیدمان مبل ال در خانه کوچک

بهترین مکان برای قرار دادن مبل ال در خانه‌های کوچک، کنج دیوار است و می‌توانید بین آن‌ها نیز یک میز عسلی قرار دهید. مزیت چیدمان مبل به این روش این است که دسترسی به لیوان یا ظرف میوه برای مهمانان راحت‌تر می‌شود.

 نقطه کانونی را به درستی انتخاب کنید

انتخاب نقطه کانونی یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین نکات درنحوه چیدمان مبل است. هنگام انتخاب نقطه کانونی به این نکته توجه داشته باشید که نقطه کانونی در هر خانه‌ای متفاوت است. اما در بیشتر موارد، تلویزیون و یا شومینه به عنوان نقطه کانونی در نظر گرفته می‌شوند.

 در چیدمان مبل تعادل را رعایت کنید

برقراری تعادل در نحوه چیدمان مبل بسیار مهم است. درنتیجه شما باید برای هر وسیله ابعادی مناسبی انتخاب کنید. برای مثال اگر فضای خانه شما کوچک است نباید از مبلمان بزرگ استفاده کنید.

نحوه چیدمان مبل در اتاق مربعی

اگر اتاق نشیمن شما به شکل مربع است، بهترین روش چیدمان این است که بزرگ‌ترین مبل را در جهتی از اتاق قرار دهید که از فضای بیشتری برخوردار است و در دو طرف مبل از میز عسلی استفاده کنید؛ در نهایت مقابل مبل بزرگ‌تر دو یا  سه مبل تک نفره قرار دهید.

چیدمان مبل در اتاق مستطیل

اگر فضای شما مستطیلی و کوچک است، مبل دو و سه نفره را روبه‌روی هم قرار دهید، سپس در سمت راست آن‌ها مبل‌های تک نفره را قرار داده حتی می‌توانید در کنار مبل‌های دونفره از یک میز کوچک عسلی استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه:

های نقلی باید به دست فراموشی بسپارید. در نظر گرفتن اصول فنگ شویی نیز به منظور جریان بهتر انرژی سبب می شود فضای کوچک شما دل باز تر و بزرگ تر جلوه کند. بهره گیری از سرویس نیم ست امر دیگر است که سبب بزرگتر جلوه دادن محیط منزل شما می شود. در کنار انتخاب های خاص مبلمان باید به انتخاب رنگ فرش، پرده، کف پوش و دیوار پوش نیز توجه شود. امید است مطالب پیش رو در راستای ایده پردازی خانه های نقلی شما با سبک های متمایز و مبلمان خاص مورد توجه شما قرار گرفته باشد و از این فضای بزرگتری را برای پذیرایی از مهمان های بیشتری در اختیار داشته باشید.

وان رنگ اصلی و غالب پیشنهاد می شود.

جمع‌بندی

چیدمان و طراحی مبل تاثیر بسیار زیادی در جذابیت و راحتی فضا دارد. برخلاف تصور افراد با چیدمان هنرمندانه و خلاقانه مبلمان در پذیرایی مستطیل شکل هم می‌توان از فضا و امکانات موجود بیشترین استفاده را برد. در این مقاله چندین مدل زیبا از بهترین چیدمان مبل در پذیرایی مستطیلی معرفی شد.

در صورتی که برای خرید مبلمان و طراحی دکوراسیون داخلی نیاز به مشاوره دارید، مشاوران با تجربه ویترا آماده هرگونه خدمات مشاوره ای در رابطه با انتخاب، خرید و طراحی دکوراسیون داخلی هستند. ویترا یک فروشگاه اینترنتی عرضه کننده محصولات تولید سایر تولید کنندگان نیست، بلکه یکی از معتبرترین تولید کنندگان و صادرکنندگان مبلمان در کشور مطرح است. تولید محصولات با کیفیت و عرضه آن با قیمت هایی معقول و مناسبی علت اصلی محبوبیت ویتراست.

 

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا