مجله علمی و پزشکی

محدودیت‌های جدید ناشی از کرونا در پکن و هراس از موج دوم شیوع

طبق شفاف ، در استان های هندی ، شیجیاژوانگ و زینگ تای ، در سمت راست سر در استان های چین ، آخر آخر روزهای هفته یک هفته ، و آنها تاجگذاری آزمون بودند ، پس از رویداد مثبت یک دوره چهل روزه ، حدود 300 نفر در خانه بودند. وقتی این مشاوره انجام شد ، بیش از آنکه 18 میلیون نفر را از نظارت جهانی بر اوضاع این دوره چهل روزه در نظر گرفته بودم.

طبق گزارش انجمن ملی بهداشت چین ، حدود 55 مورد بیماری عروق بیماری کرونا قلب در روز دوشنبه در همان کشور وجود دارد. در روز شنبه ، این تعداد بیشتر از C بود

Longfang ، یک شهر اقماری پکن ، این کودک قرار است به خانه اثبات خانه چهل روزه فرستاده شود و 4.9 میلیون نفر تحت کنترل هستند تا از شیوع ویروس جلوگیری کند.

شیجیاژوانگ ، مرکز استان هبی ، آخرین موردی است که شما 82 مورد گزارش شده در روز یکشنبه را می خواهید. مجلس نمایندگان جلسه سالانه کشور را برگزار می کند. این برنامه برای مجمع 25 ژانویه برنامه ریزی شده است.

در اواخر بهار جنبش مشخص نشده است ، اما طبق روزنامه South China صبح پست ، مراسم عروسی ، تشییع جنازه و مراسم مذهبی در روستاهای اطراف Shijiazhuang در دسامبر سال برگزار شده است. برای برخی از بیماران ، علائم آن ، بدون هیچ گونه ادعایی در 45 کیلومتری مکان قبل از مراجعه به بیمارستان های دولتی است.

Arnan Glory in Analytica in Gyokal Dragonomic Institute در یادداشت تحقیقی نوشت که وجود نقاط کور و مناطق روستایی در استان هبی و محدودیت امکانات آزمایش کوئید دلیل اصلی تاج گذاری در این منطقه است.

طبق آماری از دانشگاه هاروارد در چین ، بیش از 96.600 نفر جان خود را از دست داده اند و تشخیص داده می شود که تاج دارند و نتیجه آنها 4700 است.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا