اقتصادی

مدیران شبانکاره به صورت میدانی برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، ابراهیم حسینی صبح سه‌شنبه در نشست شورای اداری بخش شبانکاره به اجرای طرح کاشت یک میلیارد درخت پرداخت و اظهار کرد: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری و نهضت مردمی کاشت یک میلیارد درخت همه دستگاه‌ها می‌بایست پای کار باشند تا در این مسیر شاهد موفقیت‌های بیش از پیش این طرح باشیم.

وی اضافه کرد: فواید درخت به عنوان توسعه فضای سبز بر کسی پوشیده نیست از این رو باید سنت حسنه درختکاری و فرهنگ کاشت درخت در جامعه گسترش یابد.

بخشدار شبانکاره افزود: برای موفقیت در این پروژه ملی، باید فرهنگ سازی خصوصاً در مدارس و استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش صورت گیرد، همچنین همکاری همه بخش‌ها از جمله دولتی و خصوصی، صنایع و شرکت‌ها میسر است.

وی ادامه داد: مشارکت اقشار مختلف مردم، بسیجیان، گروه‌های مختلف اجتماعی و سازمان‌های مردم نهاد در اجرای موفق این طرح بسیار تأثیرگذار است، می‌بایست از ظرفیت سازمان‌ها، نهادها و ادارات در قالب تفاهم نامه، برای اجرای این طرح هم در مرحله کاشت و هم در مرحله نگهداری و مراقبت‌های بعدی استفاده کرد.

حسینی افزود: در همین راستا امسال با مشارکت بانک کشاورزی استان و منابع طبیعی قریب به ۱۰ هکتار از اراضی منابع طبیعی بخش شبانکاره زیر کشت نهال‌های سازگار با آب و هوای منطقه می‌رود که از هر دو مجموعه تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی به انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره و بیان کرد: همه دستگاه‌ها، نهادها و مؤسسات باید تمام امکانات و تجهیزات و نیروهای انسانی خود را تا پایان انتخابات در اختیار بخشداری قرار دهند و باید با ارائه خدمات به مردم زمینه حضور حداکثر در انتخابات تلاش کنند تا در ۱۱ اسفندماه انتخابات باشکوه، سالم و قانونمند و در بخش برگزار کنیم.

بخشدار شبانکاره در خصوص پیگیری مسائل و مشکلات بخش بیان کرد: با رویکرد حل مشکلات بخش با دعوت از مدیران استانی به بخش و یا مراجعه بنده به مرکز استان به صورت جدی پیگیر موضوعات و مشکلات هستم و در این راه همراهی همه رؤسای ادارات و شوراهای شهر و روستاها و همچنین شهردار و دهیاران را می‌خواهم.

حسینی خطاب به رؤسای ادارات بیان کرد: فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند، زمان خدمت کوتاه و به سرعت سپری می‌شود و با تکریم مردم، حسن خلق، کار و تلاش شبانه روزی ماندگار می‌ماند.

بخشدار شبانکاره با تقدیر از حضور برخی از رؤسای ادارات که به صورت میدانی میان مردم حضور دارند گفت: مردم از دولت انقلابی انتظار کار جهادی دارند و شما با همین روحیه باید در کف میدان و در میان مردم برای درک بهتر مسائل حضور داشته باشید.

وی گفت: در همین راستا از رؤسای ادارات آب و فاضلاب، برق، کتابخانه عمومی به خاطر رضایت مردمی از عملکردشان و فرماندهی انتظامی بخش که به عنوان فرماندهی نمونه کشوری انتخاب شده بود تجلیل به عمل آمد و معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره که به بازنشستگی نائل شده بود از زحمات ایشان قدر دانی به عمل آمد.

در این نشست از الله کرم خواجه معاون دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری بوشهر به دلیل مبارزه با فساد و جلوگیری از حیف و میل و تضییع بیت المال در منطقه ویژه اقتصادی به عنوان شهروند وظیفه شناس و قانون مدار شبانکاره‌ای تجلیل شد.

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا