اقتصادی

دولت برای رفع مشکلات کشاورزان دشتستان پای کار باشد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، ابراهیم رضایی اظهار داشت: متأسفانه دولت نسبت به مطالبات مردم بی‌توجه است. هزاران تن از خرمای مردم دشتستان و استان بوشهر از سال گذشته در انبارها و سردخانه‌ها باقی مانده است و هیچ فریادرسی هم نیست.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر اضافه کرد: به هر دستگاهی مراجعه کردیم و سراغ هر مسئولی رفتیم اما کاری نکردند و مشکل مردم همچنان حل نشده است. گناه این کشاورزان چیست؟ این کشاورزان هم زندگی دارند و زندگی آنها خرج دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: برخی مسئولان هر روز مصاحبه می‌کنند که درآمد کشور چنین است و چنان است، هر روز می‌گویند ما نفت می‌فروشیم و درآمد کشور افزایش یافته است. اگر این‌طور است چرا مطالبات کشاورزان را نمی‌دهید و مسئله آنها را حل نمی‌کنید.

وی خطاب به دولت تصریح کرد: چرا بعد از سال‌ها مطالبات گندم‌کاران، پول بازنشستگان و فرهنگیان را پرداخت نمی‌کنید؟

رضایی اضافه کرد: شما که بلدید مجلس را دور بزنید و هر چیزی را به سران قوا ببرید، این مسئله کشاورزان و گندم‌کاران و بازنشستگان را هم ببرید به جلسه سران قوا و مشکل مردم را حل کنید. متأسفانه مردم ما بی‌پناه هستند.

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا