مجله هنر و فرهنگ

فراخوان جذب و آموزش خبرنگاران کودک و نوجوان سی‌پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوان منتشر شد

فراخوان جذب و آموزش خبرنگاران کودک و نوجوان سی‌پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوان منتشر شد

فراخوان جذب و آموزش خبرنگاران کودک و نوجوان در رده سنی ۱۲ تا ۱۶ سال ویژه سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان منتشر شد.

به گزارش‌ مجله رز از اصفهان‌‌‌ ، فراخوان جذب و آموزش خبرنگاران کودکان و نوجوانان در رده سنی ۱۲ تا ۱۶  سال ویژه سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان منتشر شد.

کودکان و نوجوانان علاقه‌مند تا ۱۵ شهریورماه فرصت دارند برای ثبت نام به آدرس https://b2n.ir/icffjournalists مراجعه کنند و همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۵۵۴۴۰۹۶-۸ تماس حاصل فرمایند. 

پس از پایان مهلت ثبت‌نام، متقاضیان باید در آزمونی که از سوی ستاد اجرایی جشنواره برگزار می‌شود، شرکت کنند و سپس افراد برگزیده، جذب کمیته خبرنگاران نوجوان خواهند شد. 

تا پیش از آغاز رسمی جشنواره در ۱۵ مهرماه، افراد برگزیده در دوره‌ها و کارگاه‌های مختلف رسانه‌ای و سینمایی آموزش خواهند و آماده پوشش رویدادها و اخبار جشنواره خواهند شد.

سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان، با مشارکت سازمان سینمایی، بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان، از ۱۵ تا  ۲۰ مهرماه برگزار خواهد شد.

انتهای خبر






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

نمایش بیشتر

تیم خبری علوم هنری

هر کلمه را با قدرت خلاقیتم تنظیم کرده و به شما دنیایی جدید می‌آورم.
دکمه بازگشت به بالا