نکات مهم خرید تخت خواب کم جا و کوچک

نکات مهم برای خرید تخت خواب کم جا و کوچک تانیل چوب

تخت یک نفره کمجا برای خانه هایی با فضای محدود مناسب است. تخت غلتکی گزینه مناسبی برای فضاهای کوچک است. زیرا این مدل تخت ها می توانند کمبود فضا را در خانه شما پوشش دهند. افرادی که اتاق های بسیار کوچک دارند یا کسانی که تخت های کشویی زیادی دوست دارند نباید تخت های استاندارد بخرند. با توجه به متراژ اتاق و بودجه خود می توانید طرح مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهید. در اینجا به معرفی انواع مدل تخت خواب یک نفره می پردازیم. برای خرید هم میتوانید به تانیل چوب مراجعه کنید. برای دیدن نمونه های بیشتر میتوانید به conns مراجعه کنید.

انواع مدل تخت خواب تاشو

اگر خانه مورد علاقه تان اتاق خواب های کوچک و باریکی دارد و چیزهای زیادی دارید که نمی دانید چطور آنها را در یک فضای کوچک بچینید، پیشنهادهای جالبی برای شما داریم. با خرید تخت خواب تاشو می توانید از فضای کوچک خود نهایت استفاده را ببرید.

تخت با جک: این مدل تختخواب ها بسیار راحت و آسان برای استفاده هستند. تخت های جادار جلوه بسیار زیبایی به دکوراسیون منزل شما می دهند.

تشک بدون جک: این نوع تشک با تشک کاملا متفاوت است. این نوع تخت در زیبایی دکوراسیون منزل تاثیر چندانی نخواهد داشت.

تخت های فانتزی: این تخت ها را می توان در اشکال و طرح های مختلف سفارش داد. برای مثال می توانید تختی به شکل ماشین سفارش دهید.

تخت تاشو کلاسیک: این نوع تخت تاشو بسیار ساده است. این نوع تخت ها راحتی لازم را برای شما فراهم می کنند.

معرفی تخت یک نفره

تخت یک نفره کمجا برای افرادی که در طول روز نیاز به فضایی در اتاق خود دارند معجزه است. یک خانه خیاطی را تصور کنید که تنها یک اتاق خواب دارد. اگر این فرد بخواهد از اتاق خود به عنوان اتاق خواب استفاده کند، فضای کافی برای قرار دادن لباس هایش را نخواهد داشت. اگر بخواهد فضای اتاق را به کار اختصاص دهد باید شب ها در سالن و روی زمین بخوابد. ما یک پیشنهاد بزرگ برای سفارشی سازی داریم. می توان گفت نصیحتی که به خیاط کردیم مثل یک معجزه است. تخت یک نفره کمجا دارای پایه و دارای طراحی استاندارد می باشد. می توانید تخت خواب تاشو را در روز تا کنید و اتاق خود را به اتاق کار تبدیل کنید، شب ها می توانید تخت را باز کنید و از آن برای استراحت و خواب استفاده کنید. استفاده از تخت یک نفره به شما این امکان را می دهد که از فضای محدودی که دارید حداکثر استفاده را ببرید. از طرفی استفاده از این طرح تخت، زیبایی اتاق خواب را دو چندان می کند.

تخت خواب یک نفره کمجا طرح جوانان و طرح کودک

اکثر اتاق خواب های کودکان این روزها کوچک و جمع و جور هستند. والدین مدام به این فکر می کنند که چگونه اسباب بازی ها، لباس ها و چیزهای دیگر کودک را در این فضای کوچک جا بدهند. برخی از خانواده های دارای دو یا چند فرزند از کمبود جا رنج می برند. استفاده از تخت برای کودک یا نوجوان مزایای زیادی دارد که در ادامه به مهمترین آنها اشاره می شود.

تخت یک نفره کمجا در طول روز جمع می شود و فضای کافی برای بازی یا بازی کودکان را فراهم می کند. از طرفی تا شدن تخت باعث کاهش آسیب های کودکان می شود. در این صورت طول عمر و دوام تخت یک نفره تاشو به دلیل تا شدن در طول روز افزایش می یابد. زیرا تخت در طول روز از کودک آزاری، نقاشی و کنده کاری در امان است. یک کمد کنار تخت با لباس و تجهیزات کودک یا نوجوان شما مناسب است. بنابراین، اتاق خواب کودک شما در بیشتر مواقع تمیز و مرتب خواهد بود. تخت های تاشو یک نفره ایمن تر از تخت های دو طبقه هستند. همچنین تنوع در طرح و رنگ تخت یک نفره بسیار زیاد است و شما می توانید با توجه به سلیقه و علاقه فرزندتان طرح و رنگ تخت را انتخاب کنید.

قیمت تخت یک نفره

شما می توانید یک تخت تاشو در مواد مختلف مانند نئوپان، هایگلاس، ام دی اف و … سفارش دهید. معمولا بسیاری از افراد متریال ام دی اف را انتخاب می کنند. محاسبه قیمت یک تخت مشابه کمدها و بر حسب متر مربع محاسبه می شود. برای ساخت یک تخت تاشو به بیش از دو متر ورق ام دی اف نیاز دارید. اما تعداد ورق های ام دی اف برای تخت های نوجوانان و کودکان کاهش یافته است. اما از طرفی این مقدار در تخت های دو نفره دو برابر می شود. اگر می خواهید کمد و کتابخانه در کنار تخت داشته باشید باید هزینه جداگانه ای پرداخت کنید. هزینه کمد دیواری و کتابخانه با توجه به تعداد کابینت و قفسه متفاوت است. یکی دیگر از مواردی که در قیمت تخت یک نفره موثر است طراحی آن است. در نهایت دستمزد نجار با توجه به قیمت ملحفه، نوع متریال مصرفی و طرح تخت تعیین می شود. بنابراین افرادی که اتاق خواب های کوچک دارند و یا قسمتی از اتاق خوابشان منحنی است و یا افرادی که دارای اتاق زیر شیروانی هستند می توانند با کمک نجار تخت و لباس خود را با توجه به اندازه هایی که دارند بهترین چوب را درست کنند. تخت خواب یک نفره کمجا را می توانید در طرح ها و اندازه های مختلف سفارش دهید.

نکات مهم قبل از سفارش و خرید تخت یک نفره

یکی از مهم ترین نکات قبل از خرید یا سفارش تخت تاشو جنس آن است. افرادی که دوست دارند تخت خوابشان عمر طولانی داشته باشد باید از مواد با کیفیت استفاده کنند. ابزار و وسایلی که برای ساخت تخت خواب استفاده می شود در کیفیت نهایی تخت بی نظیر موثر است. شما باید طرح های پیشنهادی خود را به طور کامل برای سازنده توضیح دهید و از آنها بخواهید که طرح های اولیه را به شما نشان دهند. برای اطمینان خاطر، بهتر است یک تخت یک نفره را از فروشگاه یا سایت های معتبر رزرو کنید. فروشگاه های معتبر قطعا محصولات با کیفیتی را در اختیار شما قرار می دهند. نکته مهم دیگر قبل از خرید تخت خواب تاشو رنگ و شکل آن است. به عبارت دیگر رنگ و شکل تخت باید با دکوراسیون کلی اتاق هماهنگ باشد. برای انتخاب تخت می توانید از کارشناس دکوراسیون داخلی کمک بگیرید. روش دیگر برای انتخاب تخت، مطالعه آنلاین مجلات طراحی و دکور است. قبل از خرید تخت، فروشگاه های مختلف را مقایسه کنید. شما می توانید یک محصول مشابه را در بسیاری از فروشگاه های مختلف مقایسه کنید. انتخاب چادر در قیمت تخت بسیار موثر است.

چیدمان و نصب یک تخت

ویژگی مهم تخت یک نفره کمجا تاشو است. زیرا این مدل تخت به دیوار تا می شود. ابعاد تخت تاشو با توجه به ابعاد تشک های موجود در بازار ساخته می شود. این مدل تخت از نظر طراحی تخته بدنه هیچ محدودیتی ندارد. بنابراین کاربران می توانند بنا به سلیقه خود طرح تخت یک نفره کمجا را سفارش دهند. استفاده از یراق آلات با کیفیت و پریزهای با کیفیت باعث افزایش راحتی تخت می شود. به طور کلی یک تخت تاشو یک نفره باید طوری طراحی شود که بر زیبایی اتاق خواب شما تاکید کند و همچنین در هنگام خواب راحتی و راحتی ایجاد کند. ارتفاع تخت یک نفره تاشو متغیر است. به طور کلی تخت باید در ارتفاع مناسبی از کف قرار گیرد. علاوه بر این، لبه های تخت تاشو که برای یک نفر در نظر گرفته شده است نباید باعث ایجاد مزاحمت برای فرد شود. شکل تخت باید به گونه ای باشد که یک تخت معمولی باشد. به عبارت دیگر، تخت باید ظاهر خوبی داشته باشد. البته می توانید تخت را به دلخواه سفارش دهید. اما شکل تخت نباید به گونه ای باشد که باعث آزار و اذیت بدنی شود.

تخت های یک نفره در برخی فروشگاه ها به صورت آماده به فروش می رسد. اما اگر به تخت یک نفره متناسب با اندازه و فضای اتاقتان نیاز دارید، بهتر است آن را سفارش دهید. توصیه ما به شما این است که سفارش ساخت تخت تاشو یک نفره را به تیمی حرفه ای بسپارید. شما می توانید طرح مورد نظر خود را انتخاب کرده و پس از صحبت با سازنده، طرح را تایید و سفارش دهید. برای بهتر می توانید از طراحی سه بعدی استفاده کنید. با استفاده از طرح سه بعدی می توانید جزئیات طرح را مشاهده کنید. با استفاده از این طرح می توانید در صورت تمایل طرح را تغییر دهید. یک طراح سه بعدی می تواند هزینه طراحی را برای شما تخمین بزند.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا