مجله ورزشی

استقلال سرانجام رضایت منتظر محمد را گرفت

آفتاب‌‌نیوز :

منتظر محمد پیش از بازی با صنعت نفت از سوی جواد نکونام از اردوی تیم کنار گذاشته شد. منتظر محمد در مصاحبه‌ای که با سایت‌های عربی داشت، تاکید کرد مسئله عدم حضور او در اردوی تیم جواد نکونام فنی نیست و به سبب اینکه باشگاه استقلال سقف قرارداد رو پر کرده و نمی‌تواند بازیکن جدیدی را به ترکیب اضافه کند، در اردوی تیم آبی حضور ندارد.

 بعد از اعلام عدم نیاز جواد نکونام به این بازیکن باشگاه استقلال نتوانسته قرارداد منتظر محمد را فسخ کند. حالا بر اساس هماهنگی صورت گرفته میان باشگاه استقلال و این بازیکن، منتظر محمد در روز‌های آتی به عنوان بازیکن قرضی از سوی تیم استقلال به یک تیم جدید خواهد رفت. گفته می‌شود باشگاه مس رفسنجان نسبت به بخدمت گیری منتظر محمد به عنوان بازیکن قرضی ابراز تمایل کرده است.

 جواد نکونام بعد از اینکه باشگاه استقلال نتوانست بازیکنان مد نظر او را به خدمت بگیرد، نسبت به بازیکنان جذب شده در رده سنی امید اعلام عدم نیاز کرد که منتظر محمد یکی از بازیکنان جذب شده در این رده سنی بود. البته بازیکنان ایرانی جذب شده در رده سنی امید به اردوی تیم استقلال برگشتند، اما منتظر محمد با مخالفت جواد نکونام برای حضور در اردوی تیم آبی مواجه شده است. منتظر محمد با حضور قرضی در یک تیم دیگر امیدوار است در آینده پیراهن تیم استقلال را بر تن کند.

نمایش بیشتر

گروه تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از مهارت‌های تحلیلی و تجزیه و تحلیل داده‌ها، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌ها و آمارهای مفید و کاربردی درباره‌ی روند و عملکرد تیم‌ها و بازیکنان در ورزش می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای آمارها و تحلیل‌های جذاب ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا