هزینه باربری چقدر است؟

در شرق شهر 2 نوع سرپوشیده و روباز وجود دارد. روف تاپ (باز) برای حمل اثاثیه منزل، اثاثیه، وسایل اداری و اقلام مناسب است. پالت های باز (چوبی) برای حمل بارهای صنعتی، ماشین آلات و میوه و سبزیجات استفاده می شود. سقف سرپوشیده به طور متوسط ​​100 هزار تومان از سقف روباز گرانتر است. در صورت نیاز به شفاف سازی، برای یک تیر 5 متری، اگر بار بین 2 تا 3 تن باشد، تیر باز 200 تن ارزان تر از تیر سقف است. اگر بار بین 3 تا 3.5 تن باشد قیمت همان سقف است و اگر بار کامل 4 تن باشد سقف باز 100 هزار تومان بیشتر از سقف است. اگر طول سقف 6 متر باشد هزینه سقف باز 200 هزار تومان بیشتر از سقف شیبدار است. البته همه چیز محدود است. برای سفارش کامیون برای اسباب کشی در شهر و حمل اثاثیه منزل در شهر بهتر است از خاور روبستی یا مسگوف استفاده کنید. نیسان ها سرپوشیده و اتاق ندارند و چادری روی آنها پهن شده است. پشت بام ها در دو نوع فلزی و چادری موجود هستند و بهتر از سقف های فلزی دربسته یا سقف چادری سفره خانه هستند. طول کامیون از چهار و نیم متر تا پنج و نیم متر و کامیون های پنج و نیم متری برای بارهای شهری ارسال می شود. کامیون های اتوبار در شهر به ارتفاع 2 و 70 می رسند که بزرگ ترین آنها در این اندازه نیستند. 90 درصد دستگاه های تخصصی مبلمان دارای عرض 2 و 20 می باشند.

نکات حمل و نقل از تهران به شهرستان

قیمت نشان داده شده در جدول بالا فقط برای اجاره خودرو و دستمزد راننده اعمال می شود. هزینه های کارگری و هزینه های بیمه به هزینه های حمل و نقل شهر اضافه می شود. در مجموع هزینه کل حمل و نقل به شهر شامل 3 هزینه (مطابق تصویر زیر): اجاره ماشین + هزینه کارگر + هزینه بیمه

قیمت ارسال به شهرستان

اولین هزینه هزینه ماشین است: کرایه نیسان یا خاور بین شهری همان مبلغی است که در جدول بالا نشان داده شده است. این جدول سالانه با توجه به نرخ مصوب انجمن حمل و نقل بار بین شهری و نرخ مصوب دولت (تن در هر کیلومتر) و اطلاع رسانی روزانه پایانه تنظیم می شود. لطفا توجه داشته باشید که قیمت حمل و نقل ممکن است در برخی روزها و ماه ها کمی تغییر کند. به همین دلیل برای اطلاع از قیمت دقیق ارسال در همان روز یا حداکثر یک روز قبل از حرکت با شماره های شرکت تماس بگیرید.

برای اطلاع از قیمت های دقیق و به روز در روز جابجایی تماس بگیرید.

هزینه دوم هزینه کارگر است: حقوق پایه هر کارگر بارگیری تجهیزات 270000 تومان است. معمولا 3 تا 4 کارگر برای بارگیری بار شهری اعزام می شوند. زمانی که چمدان شما شامل وسایل سنگین و خاص مانند یخچال بغل، گاوصندوق، کتابخانه و بوفه فوق العاده بزرگ، پیانو و هر وسیله ای با وزن و حجم زیاد باشد، هزینه حمل و نقل جداگانه محاسبه می شود. از نقطه نظر بار، این دستگاه های غیر استاندارد را دستگاه های اضافی می نامند. به عنوان مثال هنگام جابجایی از طبقه سوم هزینه سه کارگر 810000 تومان خواهد بود. حال اگر تردمیل بین دستگاه ها باشد 180 هزار تومان هزینه اضافه برای پایین آوردن تردمیل وجود دارد. اگر برای اعزام به مقصد نیاز به کارگر دارید، در شهرهای نزدیک مانند دماوند، قم یا قزوین آنها را ارائه خواهیم کرد. اگر کارگری برای تحویل کالا با راننده به شهرهای اطراف سفر کند، هزینه آن بین 280 تا 320 هزار تومان خواهد بود. برای شهرهای دور افتاده، باید کارگران را در محل پیکاپ از طریق شرکت های حمل و نقل آن شهر استخدام کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و قیمت بقیه شهرستان ها به صفحه بهترین باربری شیراز پی جو مراجعه کنید.

سومین هزینه، هزینه بیمه است: سومین هزینه حمل و نقل به شهرستان، هزینه بیمه است. بیمه در آن زمان برای حفظ مشتری از هرگونه ضرر مالی است و اگر در حین جابجایی و حمل کالا برای کالا اتفاقی بیفتد، شرکت بیمه آن را پرداخت خواهد کرد. برای صدور بیمه نامه باید هزینه ای پرداخت کنید که ارزش بار شما را تعیین می کند. هزینه بیمه حمل و نقل خارج از شهر به ازای هر یک میلیون تومان ارزش بار 10000 ریال می باشد. بیمه برای نیسان تا سقف 5 میلیون تومان و برای خاور 20 میلیون رایگان است. یعنی اگر اثاثیه خود را 200 میلیون تومان می دانید و می خواهید خوار بخرید، برای محاسبه 20 میلیون حق بیمه (بیمه رایگان از خوار) ارزش کالای خود را از 200 میلیون کم کنید و در 10000 ریال ضرب کنید. یعنی اگر 180 میلیون در 10000 ریال ضرب شود می شود 180 هزار تومان.

جابجایی اثاثیه منزل در شهر

– حمل بار فقط از استان تهران و شهرهای اطراف (مانند کرج) به هر مقصدی در کشور امکان پذیر است. هزینه ایاب و ذهاب کرج به شهر با شهرهای سر راه است اما برای شهرهای بدون کرج 200 هزار تومان بیشتر است. به عنوان مثال قیمت کرج به تبریز با قیمت حمل و نقل از تهران به تبریز یکسان است. چون کرج از تهران به تبریز رفت. اما هزینه حمل کرج به مشهد برای نیسان و خاور 200 هزار تومان بیشتر از حمل و نقل تهران به مشهد است. چون کرج در مسیر تهران به مشهد نیست. . بار و کالا را به تمام نقاط کشور، تمام شهرها، مناطق و حتی روستاها تحویل می دهیم. برای روستاها بسته به کیلومتر، اگر جاده خاکی باشد یا نباشد، قیمت اتوبوس شهری متفاوت است. توجه داشته باشید که خدمات باربری، باربری و اداری در شهرهای دیگر نداریم.

– بار شهری با استفاده از پایانه باربری تهران واقع در 40 کیلومتری شهر به شهرستان ارسال می شود. ابتدا راننده خودروی شما به ترمینال داخلی یا شرکت حمل و نقل تهران که دارای مجوز از دولت است و صورتحساب رسمی دولتی دریافت می کند مراجعه می کند. بارنامه یک برگه بارکد شده از یک پایانه حمل و نقل است که حاوی اطلاعات راننده، کامیون و محموله است و فقط رانندگان مجاز با چهار کامیون می توانند بارنامه دریافت کنند. سپس راننده به سمت درب مشتری می رود. و شانه را به او بدهید. مشتری آن را می بیند و به راننده اجازه می دهد آن را دانلود کند. برخی از اپراتورها قبوض حمل و نقل را از مشتریان دریافت می کنند، اما در شرکت ما، قبوض حمل و نقل رایگان است. مگر اینکه لغو شود. در این صورت قبض شارژی بین 50 تا 100 هزار تومان از مشتری دریافت خواهند کرد. حالا بارنامه چه فایده ای دارد؟ بارنامه، از جمله اینکه محموله شما کجاست و مالک آن کیست؟ فاکتور فروش نیز محسوب می شود. همچنین با بارنامه می توانید آسیب های احتمالی بار را پیگیری کنید. در صورتی که کالای مشتری در صورت آتش سوزی یا جا ماندن خودرو یا شکستگی کالا در وسط راه و یا خط و خش بودن کالا و خسارت زیاد باشد، مشتری می تواند با شرکت بیمه تماس گرفته و درخواست کند. جبران خسارت. .

– هرگونه توقف و بارگیری مجدد در طول مسیر یا محدودیت های ترافیکی، هزینه کرایه خودرو را افزایش می دهد. اگر راننده به هر دلیلی مجبور به بارگیری مجدد یا توقف در مسیر شود، هزینه حمل و نقل با توجه به زمان تاخیر افزایش می یابد. بنابراین بهتر است این موارد را از قبل با شرکت حمل و نقل هماهنگ کنید تا در پایان کار با مبلغ دیگری از سمت راننده مواجه نشوید. با توجه به فصل گرما در شهرهای جنوبی هند، ممکن است تعداد خودروها در آن مسیر کاهش یابد و قیمت افزایش یابد. اگر راننده از شما پول بیشتری خواست، لطفا قبل از پرداخت با ما تماس بگیرید. در پایان کار راننده از مشتری درخواست پول بیشتری کرد اما مشتری پس از تماس با واحد مجری این موضوع را جویا شد و از همکاران راننده پیگیری و قیمت را توجیه کرد.

– بین شهری خاور 4 ساعت بعد از تماس شما درب منزل شما حاضر می شود. اکثر مشتریان در لحظه ای که به خدمات تحویل نیاز دارند تماس می گیرند و عجله می کنند. اما بهتر است برای ارسال کالا و سایر موارد داخل شهر، ماشین باربری خود را ۲۴ ساعت قبل رزرو کنید. چون هم رانندگان خاور و هم شهرستانی آماده و مجهز هستند. همچنین خود راننده بیمه و بارنامه بدهد تا در جاده جریمه نشود. مشتری می تواند به سمت شرق به مقصد برود. سرعت شرق و توقف ها مشابه اتوبوس های بین شهری است. زمان رسیدن بار به شهر مقصد مطابق جدول زیر می باشد.

زمان رسیدن بار به شهر

زمان رسیدن به شهر، زمان حرکت عادی + زمان بهتر، به عنوان مثال

شهرهای نزدیک (کمتر از 1000 کیلومتر) 80 کیلومتر تبریز – هر 8 ساعت یک ساعت

شهرهای نیمه دور (بین 1000 تا 1500 کیلومتر) هر 80 کیلومتر یک ساعت + دو ساعت بیشتر بندرعباس: 18 ساعت

شهرهای دوردست (1500 تا 2000 کیلومتر) هر 80 کیلومتر یک ساعت + شش ساعت چابهار: 28 ساعت

– توجه داشته باشید که ما به صورت شخصی یا غیر اشتراکی کار می کنیم و هزینه کمی نداریم. و حمل بار فقط به صورت دستی می باشد. محموله کوچک به معنای ارسال برخی از اقلام بار یا برخی جعبه ها با محموله های دیگر است، فله به این معنی است که مهم نیست بار شما چقدر باشد، شما باید تمام هزینه های کامیون یا ون را بپردازید. ما به مطمئن ترین روش، انواع خودروهای باربری مانند وانت نیسان، کامیون و تریلر را تحویل می دهیم که فقط بار را در مبدا تهران بارگیری می کنند و در پایان سفر بار، کالا و اثاثیه را در مقصد مورد نظر تخلیه می کنند. . مشتریان عزیز کشور تحویل می دهند. آوردن چیزها از خانه به خانه هدف است. یعنی محموله شما در منزل شما در تهران تحویل گرفته و به مقصد شما تحویل داده می شود.

– اگر به دنبال بهترین حمل و نقل شهر به شهر و تهران به شهر هستید، توصیه می کنیم از لیست باربری های مجاز برای حرکت از تهران به شهر تهران به اتحادیه حمل و نقل غیرشهری تهران استفاده کنید. بارها دو دسته هستند یکی شهری و دیگری بار شهری. حمل و نقل شهری برای حمل کالا به داخل شهر استفاده می شود، در حالی که حمل و نقل شهری یا حمل و نقل شهری حمل و نقل شهری است که دارای تجهیزات و مواد لازم برای حمل کالاهای خانگی از یک جاده به شهر دیگر است.

خروج از نسخه موبایل