هزینه اشتراک برای Netflix چقدر است؟

محتوای این مطلب پنهان

با خرید اشتراک نتفلیکس می توانید به آرشیو از هزاران فیلم و سریال به صورت آنلاین دسترسی داشته باشید و در هر کجا و هر زمان از امکانات گسترده آن بهره مند شوید. با توجه به این که امکان پرداخت مستقیم در وجود ندارد، برای خرید اکانت نت فلیکس می بایست از طریق یک واسط اقدام کنید. از طرفی وبسایت Netflix برای افرادی که به تازگی ثبت نام می کنند، یک ماه اشتراک رایگان (Trial) می دهد که بدون پرداخت هزینه ای می توانید از خدمات آن استفاده کنید. این ها و یک سری نکات مهم دیگر موضوع مقاله ماست که در ادامه بیشتر درباره شان خواهیم گفت.

تعرفه های خرید اکانت نت فلیکس (Netflix)

نکته مهم در مورد خرید اکانت نتفلیکس این است که شما در هر زمان می توانید اکانت خود را ارتقا دهید یا حتی آن را تنزیل (سطح پایین تر) کنید.

نت فلیکس به افرادی که می خواهند مشترک این سیستم شوند، سه نوع اکانت یا اشتراک پیشنهاد می کند که مشخصات آن به شکل زیر است.

نوع اکانت Basic (پایه) Standard (استاندارد) Premium (پرمیوم)
قیمت ماهانه (پس از یک ماه رایگان) 9.99 دلار 13.99 دلار 17.99 دلار
دسترسی به کیفیت HD ندارد دارد دارد
دسترسی به کیفیت Ultra HD ندارد ندارد دارد
تعداد دستگاه های متصل همزمان 1 2 4
تماشا بر روی تلفن، تبلت، لپ تاپ، تلویزیون بله بله بله
فیلم و برنامه های تلویزیونی نامحدود بله بله بله
امکان لغو اکانت دارد دارد دارد
ماه اول رایگان دارد دارد دارد

آموزش ثبت نام و ساخت اکانت در سایت نت فلیکس

ثبت نام در سایت نت فلیکس بسیار ساده است و در چند مرحله انجام می گیرد.

به این منظور ابتدا وارد صفحه اصلی وبسایت نت فلیکس به نشانی شوید و مطابق با تصویر زیر بر روی گزینه JOIN FREE FOR A MONTH کلیک کنید.

صفحه اصلی وبسایت برای خرید اکانت netflix

در صفحه بعدی از شما خواسته می شود تا یکی از 3 نوع اشتراک نت فلیکس را انتخاب کنید. در این صفحه با کلیک بر روی گزینه SEE THE PLANS صفحه جدیدی به شما نمایش داده می شود.

درخواست انتخاب نوع اشتراک

در صفحه جدید، سه نوع PLAN به همراه امکاناتی که هر کدام از آن ها به شما می دهد به نمایش در می آید که باید بر روی یکی از آن ها کلیک کنید و سپس دکمه CONTINUE را انتخاب کنید.

نکته : در همین صفحه توضیح داده شده که قابلیت نمایش کیفیت های HD و Ultra HD وابسته به سرویس دهنده اینترنت شما (سرعت اینترنت) و دستگاه شماست.

اگر دستگاهی که از آن برای دیدن ویدیو ها استفاده می کنید، قابلیت نمایش کیفیت HD یا Ultra HD را ندارد، عملا خرید پلانی به غیر از Basic به ضرر شماست مگر این که بخواهید اکانت خود را همزمان روی تعداد دستگاه بیشتری استفاده کنید. از طرفی باید توجه داشته باشید که تمامی ویدیو های نت فلیکس با کیفیت های HD یا Ultra HD در دسترس نیست.

فهرست انواع پلان های نت فلیکس

در صفحه بعدی از شما خواسته می شود تا برای استفاده از خدمات نت فلیکس یک ایمیل و پسورد تعیین کنید. برای ادامه دکمه CONTINUE را بزنید.

درخواست برای ثبت نام

حالا در صفحه جدید می بایست یک آدرس ایمیل و گذرواژه وارد کنید که برای وورد به حساب کاربری مورد استفاده قرار می گیرد. در صورتی که مایل هستید از پیشنهادات ویژه نت فلیکس نیز باخبر شوید می توانید تیک گزینه Yes, please email me Netflix special offers را بزنید سپس روی CONTINUE کلیک کنید.

فرم ثبت نام در نت فلیکس

حالا می بایست روش پرداخت خود را انتخاب کنید. در این بخش انتخاب یکی از گزینه های Credit Card (Visa, Mastercard, )، Direct Debit، PayPal و Gift Code امکان پذیر است.

انتخاب روش پرداخت برای خرید اکانت

در صورتی که کارت اعتباری، حساب پی پال یا گیفت کارت دارید، می توانید به این روش ها هزینه خرید اکانت نت فلیکس را پرداخت کنید که البته این هزینه برای بعد از یک ماه اول تقریبا رایگان است. نت فلیکس برای ماه اول استفاده از وب سایت، تنها دو دلار دریافت می کند.

در صورتی که امکان پرداخت هزینه به روش های گفته شده را ندارید می توانید از خدمات وبسایت Pay98 استفاده کنید.

آموزش خرید اکانت نت فلیکس از طریق Pay98

توصیه تیم پی 98 خرید اکانت یک ماهه آزمایشی است. این اکانت به مدت یک ماه فعال است و برای دریافت آن فقط بایستی دو دلار پرداخت کنید. پس از پایان یک ماه می توانید مجددا یک اکانت آزمایشی دیگر خریداری کنید.

حال اگر باز هم علاقه مند خرید اکانت های پریمیوم Netflix هستید، می توانید پرداخت خود را از طریق این وبسایت انجام دهید. پیش از هر چیز برای خرید اکانت نت فلیکس از طریق وبسایت Pay98 می بایست در این وبسایت ثبت نام کنید. به این منظور برای ورود به کنید. در این صفحه می بایست مطابق تصویر زیر بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید. در صورتی که با گوشی موبایل به این صفحه مراجعه می کنید، گزینه “اگر حساب کاربری ندارید، ثبت نام کنید” را لمس کنید.

ثبت نام در وبسایت

پس از آن فرم ثبت نام برای شما باز می شود و می بایست اطلاعات خواسته شده را در هر یک از کادر های مربوطه وارد کنید. نام، نام خانوادگی، ایمیل، کلمه عبور و تکرار کلمه عبور مواردی است که از شما خواسته می شود. همچنین می بایست با نشانه گذاری گزینه پایین کادر ها موافقت خود را با قوانین وبسایت Pay98 اعلام کنید.

وارد کردن اطلاعات خواسته شده در فرم ثبت نام

در نهایت برای ورود به پنل کاربری بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید.

حالا شما در پنل کاربری هستید و برای خرید اکانت نت فلیکس می بایست از منوی سمت چپ گزینه خدمات پی پال و سپس را انتخاب کنید.

پی پال توسط بسیاری از فروشگاه های اینترنتی و وبسایت ها به عنوان یک روش پرداخت مطمئن پشتیبانی می شود. از این رو می توانید از پی پال برای پرداخت هزینه خرید اکانت نت فلیکس استفاده کنید. با بهره مندی از خدمات خرید با پی پال وبسایت Pay98 حتی بدون داشتن حساب پی پال می توانید از وبسایت ها خرید کنید و معادل مبلغ خرید را به تومان پرداخت کنید.

خرید اکانت نت فلیکس با پی پال

در صفحه جدید یک سری اطلاعات درباره سفارش مورد نظر از شما درخواست می شود که طبق راهنمای زیر می توانید این اطلاعات را ارائه کنید.

مبلغ قابل پرداخت – مبلغ قابل پرداخت به تومان که پس از وارد کردن قیمت سفارش برای شما به نمایش در می آید.

قیمت محصول – قیمت نمایش داده شده در وبسایت نت فلیکس به دلار، یورو یا پوند را می توانید در این بخش وارد کنید. توجه داشته باشید که ملاک، قیمت نهایی سفارش است که می تواند شامل مالیات، هزینه های ارسال و… نیز باشد.

واحد ارز – در این بخش می توانید ارز مورد استفاده در این وبسایت را انتخاب کنید.

لینک محصول – آدرس اینترنتی صفحه نت فلیکس را وارد کنید تا مشخص شود که درخواست خرید اکانت دارید.

حساب کاربری – گزینه “دارم” را تیک بزنید و سپس نام کاربری و رمز عبور خود را برای ساخت حساب کاربری با همین مشخصات وارد کنید. البته در این صورت لازم است تا مشخصات ورود به حساب ایمیل خود را نیز وارد کنید. در غیر این صورت گزینه “ندارم” را انتخاب کنید تا یک حساب کاربری تصادفی ایجاد شود.

توضیحات اضافه – هر توضیحی که کارشناسان Pay98 لازم است درباره خرید اکانت در جریان آن باشند.

مشخصات خارج از کشور – این گزینه را دست نخورده، رها کنید.

فایل پیوست – در صورتی که در رابطه با خرید نیاز است تا فایلی ارسال کنید، می توانید از این طریق فایل را برای کارشناسان Pay98 بفرستید. (فرمت های مورد پذیرش PDF، DOC، JPG و PNG است)

پس از ثبت سفارش در وبسایت Pay98 و انجام خرید، اطلاعات خرید برای شما ارسال می گردد.

نکته : در صورتی که مبلغ قابل پرداخت سفارش شما بیشتر از 300 هزارتومان باشد می بایست پیش از ثبت درخواست ابتدا اطلاعات هویتی، مالی و تصویر مدارک شناسایی خود را در پنل کاربری ثبت کنید. به این منظور از انتهای منوی سمت راست گزینه پروفایل را انتخاب کنید. مطابق تصویر زیر در بخش اطلاعات هویتی می بایست نام، نام خانوادگی، نام شرکت (در صورت خرید برای یک شرکت)، تلفن همراه، تلفن ثابت، استان، شهر، آدرس و کد پستی محل سکونت خود را وارد کنید. پس از انتخاب ثبت تغییرات می بایست درخواست تایید تلفن همراه و تلفن ثابت را ارسال کنید.

تکمیل اطلاعات فردی

روند تایید تلفن همراه به این صورت است که پس از درخواست تایید شماره، طبق توضیحات یک کد به شماره وارد شده پیامک می شود که می بایست آن کد را در کادر تایید شماره وارد کنید. در مورد تایید شماره تلفن ثابت می بایست پس از درخواست تایید شماره مطمئن شوید که کارشناسان ما می توانند از طریق آن شماره تماس با شما ارتباط برقرار کنند. پس از دریافت تماس از سمت کارشناسان ما شماره تلفن ثابت شما در پنل کاربری تایید می شود. پیشنهاد می شود درخواست تایید شماره تلفن ثابت را در ساعت کاری ارسال نمایید تا کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.

پس از آن به بخش اطلاعات مالی بروید تا اطلاعات حساب بانکی خود را برای افزایش سطح حساب کاربری وارد کنید. در این بخش از شما خواسته می شود تا اطلاعاتی نظیر بانک، نام دارند، شماره حساب، شماره کارت و شماره شبای حساب خود را وارد کنید.

تکمیل اطلاعات مالی

پس از آن بر روی ثبت تغییرات کلیک کنید و به سربرگ ارسال مدارک برای ارسال تصاویر مدارک خود بروید.

سربرگ ارسال تصویر مدارک

طبق توضیحات در این صفحه تصاویر مربوط به کارت ملی، کارت بانکی و درخواست نامه را ارسال و ثبت تغییرات را انتخاب کنید.

خرید گیفت کارت نت فلیکس

همان طور که در بین روش های پرداختی دیدید، امکان پرداخت هزینه خرید اکانت نت فلیکس از طریق گیفت کارت نیز وجود دارد. در صورتی که به هر دلیل تمایل دارید تا خودتان به صورت مستقیم اکانت نت فلیکس خریداری کنید، می توانید گیفت کارت نت فلیکس خریداری کنید.

مزیت استفاده از گیفت کارت این است که می توانید این کارت ها را همان طور که از نام آن ها نیز پیداست، به دیگران هدیه دهید یا خودتان به طور مستقیم از آن ها استفاده کنید و همچنین خرید و استفاده از گیفت کارت مشمول هیچ گونه کارمزد اضافه ای نمی شود.

به این منظور نیز می توانید از خدمات پرداخت با پی پال، پرداخت با ویزا کارت یا پرداخت با مستر کارت وبسایت Pay98 بهره مند شوید.

اکانت کرک شده نت فلیکس چیست؟

اکانت کرک شده به طور کلی به اکانت هایی گفته می شود که به شیوه ای از دسترس صاحب اصلی آن خارج شده (هک شده) و در واقع اکانت سرقتی به حساب می آید. اکانت کرک شده نت فلیکس هم به همین شیوه به اکانت هایی گفته می شود که هر طریقی از دست صاحبان اصلی آن ها خارج شده و نام کاربری و گذرواژه آن ها درز کرده است.

استفاده از اکانت کرک شده نت فلیکس ابتدا از نظر اخلاقی نادرست است اما در صورتی نیز که موفق به پیدا کردن اکانت کرک شده نت فلیکس با قیمت هایی کمتر از قیمت یک اکانت قانونی شوید، باید بدانید که با توجه به سرقتی بودن این اکانت امکان بسته شدنشان توسط وبسایت نت فلیکس یا به درخواست صاحب اکانت بسیار بالاست.

سرویس نتفلیکس چیست؟

نتفلیکس یک سرویس پخش آنلاین فیلم و سریال است. با استفاده از حساب پریمیوم این سرویس می توانید تمامی سریال ها و فیلم های این شبکه را به صورت آنلاین تماشا کنید.

امکان پخش در تمامی دستگاه ها و امکان مشاهده زیرنویس فارسی در نتفلیکس از جمله ویژگی های کلیدی این سرویس محبوب است.

شبکه های نتفلیکس یا سینمای خانگی؟

پس از تعطیلی سایت‌های فیلم و سریال ایرانی در پایان سال ۲۰۱۹، بسیاری از مردم برای تماشای فیلم‌ها و سریال‌های خارجی مورد علاقه خود به خرید اشتراک سایت‌های مختلف از جمله سایت‌های دانلود غیرقانونی یا نمایش خانگی روی آوردند.

سایت‌هایی که جدا از حذف‌های خود، حق انتشار را به شرکت سازنده فیلم یا سریال پرداخت نمی‌کنند و هرگونه محتوای غیربومی بدون مجوز سازنده سایت به صورت کاملاً غیرقانونی در این سرویس‌ها منتشر می‌شود.

با حذف ترافیک مورد علاقه رایگان از خدمات پخش خانگی و قیمت سرسام آور طرح های اشتراک این سایت ها در سال 2020، ممکن است زمان آن رسیده باشد که در سال 2022 جایگزین های قانونی را در نظر بگیریم.

اگر تماشاگر فیلم هستید، مطمئناً در مورد نتفلیکس می دانید.

جمعیت باورنکردنی کاربران نتفلیکس در ایران!

سایت فیلم و سریال نتفلیکس مدت هاست که توسط طیف گسترده ای از مردم در سراسر جهان استفاده می شود. در سال های اخیر به دلیل افزایش سرعت و پهنای باند اینترنت در داخل کشور، با وجود تحریم ها جای خود را در بین کاربران ایرانی باز کرده است. بر اساس اعلام سازمان جهانی تنظیم مقررات صوتی و تصویری (ساترا)، بر اساس نصب‌های فعال در فروشگاه‌های ایرانی، نت‌فلیکس در حال حاضر حدود ۱۰ میلیون کاربر در ایران دارد.

نکات و قوانین قبل از خرید سرویس نتفلیکس:

مراقب کلاهبرداران و سودجویان باشید: شرکت لایسنس مارکت هیچ ارتباطی با سایر سایت ها و فروشگاه های مشابه کپی کننده فرمت، ظاهر، محتوا و محصولات این مجموعه ندارد و هیچ مسئولیت و ضمانتی در قبال خرید از این سایت ها ندارد. او نخواهد داشت.

حساب منطقه ای جهانی است و شما به محتوای همه کشورها دسترسی خواهید داشت.

اکانت ها در طول دوره اشتراک 100% سالم و عاری از هرگونه مشکلی تضمین می شوند.

همه طرح ها قابل تمدید و بارگیری مجدد هستند.

حداکثر زمان ارسال این دستور 5 دقیقه تا 24 ساعت (معمولا کمتر از 1 ساعت) است.

اکانت دریافت کننده را می توان در تمامی دستگاه ها مانند: موبایل، ایکس باکس، پلی استیشن، تبلت، تلویزیون و غیره استفاده کرد.

اگر اکانت اختصاصی سفارش می دهید و اکانت نتفلیکس هم دارید، حتما نام کاربری و رمز عبور حساب خود را در قسمت توضیحات سفارش ارسال کنید.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر پس از مطالعه سوالات متداول در مورد این محصول با کادر پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

خرید شما به منزله پذیرش کلیه موارد موجود در این صفحه و قوانین بازار مجوز است.

سوالات متداول

چرا باید از بازار مجوز خرید کنم؟

اکانت دریافتی به هیچ وجه هک/کرک نشده و به صورت قانونی توسط لایسنس مارکت بارگیری و فعال می شود و بر خلاف سایر فروشگاه ها، هزینه های حساب شما مشمول الغیر (هک کارت بانکی از شخص خارجی) نمی باشد و تماماً از حساب های بانکی دارای مجوز است. بازار پرداخت می شود.

تفاوت بین طرح های مشترک و اختصاصی چیست؟

اکانت نوع اشتراکی (نمایه اختصاصی) به این معنی است که اکانت تحویلی دارای 5 پروفایل است و یکی از پروفایل ها به شما اختصاص داده شده است که فقط در دو دستگاه می توانید از آن استفاده کنید. نمایه ها رمز عبور خود را دارند و جداگانه هستند. به این ترتیب حریم خصوصی هر کاربر منشاء پنج پروفایل حفظ می شود. (می توانید حداکثر 5 پروفایل برای افراد مختلف ایجاد کنید و به هر کدام به دلخواه خود متصل شوید)

آیا می توانم اطلاعات حساب یا نمایه خود را ویرایش کنم؟

در طرح خصوصی خود، می‌توانید تغییراتی در نمایه یا حساب‌های خود ایجاد کنید.
افراد دیگر منجر به قطع دسترسی شما به سرویس بدون بازپرداخت می‌شوند.

چرا اینقدر قیمتش گرونه؟

سرویس نتفلیکس یکی از سرویس هایی است که در سطح بین المللی و خارج از کشور فعالیت می کند و به منظور افزایش بیننده و قیمت گذاری منصفانه، هزینه اشتراک خود را با توجه به پارامترهای مختلفی از جمله میانگین درآمد ماهانه افراد (متوسط ​​حقوق ملی)، ارزش ارز تنظیم می کنند. کشور مشترک جمعیت کاربران فعال در کشور، سطح دسترسی به محتوا بر اساس قوانین کپی رایت، سطح دسترسی به قابلیت های سلف سرویس مختلف و غیره را ارزیابی می کند. ما همچنین از کشورهای اروپایی با هزینه اشتراک کم استفاده می کنیم و هزینه اشتراک شما را به طور کامل پرداخت می کنیم.

حساب های منطقه ای چیست؟

حساب منطقه ای جهانی خواهد بود و شما به آرشیو فیلم ها و سریال های همه کشورها از جمله ایالات متحده دسترسی خواهید داشت.

آیا به یک تغییر دهنده IP نیاز دارم؟

برای استفاده از این سرویس، باید از یک تغییر دهنده آدرس IP معتبر استفاده کنید.

آیا نسخه ای که دریافت می کنم کامل است؟ آیا همه فیلم ها و سریال ها را پوشش می دهد؟

سرویس نتفلیکس مبتنی بر IP بوده و اشتراکی که در اختیار شما قرار می گیرد Premium Ultra HD است و از نظر تنوع فیلم و سریال کم ندارد. با استفاده از یک تعویض کننده IP خارجی معتبر و استفاده از پورت هایی مانند استریم یا P2P یا جابجایی به کشورهای دیگر می توانید از تنوع بیشتری از فیلم ها و سریال ها لذت ببرید. می توانید اطلاعات بیشتری در مورد اصلاح کننده های IP از کارکنان پشتیبانی دریافت کنید.

چگونه می توانم زیرنویس فارسی اضافه کنم؟

فقط از مقاله زیر استفاده کنید. متاسفانه امکان افزودن زیرنویس فارسی در موبایل و تلویزیون وجود ندارد. تنها راه برای این دسته از دستگاه ها Screen Mirroring، Chrome Cast یا استفاده از کابل HDMI است.

محصول مورد نظر خود را پیدا نکردید؟!

اگر سایت، برنامه یا سرویس خاصی را می‌خواهید که در بازار مجوز نمی‌بینید، می‌توانید یکی از راه‌های زیر را برای تماس با ما انتخاب کنید و خیلی راحت از ما بخواهید که در صورت امکان این محصول را به مجوز اضافه کنیم.

خروج از نسخه موبایل