مجله عمومی

توضیحاتی در رابطه با توری مش و مزایای آن

مزایای توری مش و قیمت به روز آن

توری مش از سیم فولادی گالوانیزه ساخته شده است . توری مش جوش دیتا شده به چهره یک صفحه سیم فلزی است که از سیم استیل ناچیز کربن یا سیم استیل ساخته شده است. در اندازه ها و اشکال متنوع موجود است. این فرآورده در تقسیم های زارع ، صنعتی ، حمل و نقل ، باغبانی و تعبيه مواد غذایی بسیار باره کاربرد قرار می گیرد. سیم های متقاطع معمولاً از راه جوش یا بافندگی به هم وصل می شوند.سیم مورد کاربرد معمولاً با کشیدن تدریجی فلز در یک سری از قالبهای یکتا الی رسیدن به قطر مورد عقیده ساخته می شود.

برای گرفتن قیمت توری مش به سایت حصارنوین الماس مراجعه کنید.

توری مشبه عبارت سایر توری مش بافته شده از مفتول است. بافت آن به وسیله متصل شدن سیم های از جنس فولاد به شکل های موازی بر هم تنیده می شوند. نقاط پیوستگی سیم های عمودی و ستانی با استفاده از جوش نقطه ای به یکدیگر استوار می شوند.

توری مشبک گردآور ای از دودمان های به هم تنیده فلز آهن و یا میلگرد می باشد. کاربرد اصلی توری مشبک برای بنای ساختمان های نسبتا کبیر جهت اجرای عملیات سازه مانند کف، سقف و نصب اجزا کامپوزیت بوده و بهره‌گیری زیادی دارد. جنس اصلی این توری آهن است که معمولا در دو سوی یک ورقه از جنس فوم باره بهره‌گیری قرار می گیرد.

اولین و مهم ترین سازه در ساختمان سازی بتن و توری مش هست . توری مش نیز به 2 گونه ساده و آجدار نیز فرآوری میشود . ما در این نوشتار منظور داریم تا کاربرد های مش ساده و مراحل فرآوری آن را به شما روشنگری دهیم . نخست به مراحل تولید این فرآورده نیز میپردازیم. مش های ساده از کلاف های 6.5 نیز فرآوری میشود.اول از کل کلاف ها را کش میدهند الی پوسته آن ها نیز بریزد و سپس توسط دستگاه به شاخه های 6 متری و 2 متری نیز تبدیل میشوند و سپس این شاخه ها به صورت طولی و عرضی به چهره چهارگوش مجموعاً پیمان میگرند و سپس نقطه نقطه نیز جوش دیتا میشوند. توری مش ها به 2 چهره مفتول گالواینزه و ساده نیز تولید میشود که گالوانیزه آن نیز در مساوی تغیرات آب و هوا و رطوبت نیز دوام و طول عمر بالایی نیز دارد.

توری مش نیز به صورت یک صفحه سیم فلزی هست که از سیم استیل نیز ساخته میشود. توری مش زمانی که جوش داده میشود امثال به یک پازل یا یک صفحه شطرنج نیز میشود.توری مش زمانی که به صورت نقطه نقطه نیز جوش دیتا میشود آن هنگام به آن توری جوشی نیز میگویند که در واقع همان توری مش هست که در بازار به آن اسم نامی هست .

مزایای توری مش:

lace-welded

توری مش نیز مزایایی دارد که در همبستگی به رسیدگی آن ها نیز میپردازیم .

1 – به لحاظ قیمتی که دارد از لنظر اقتصادی به صرف هست و هزینه های ساختمانی و خرید مصالح به این صورت نیز کاهش میابد.

2 – به انگیزه اینکه به صورت نقطه ای جوش داده میشود پایداری زیادی در برابر وزن دارد و این احد از برتری های مهم این محصول هست

3 – به هیچ عنوان نیز پاره نمیشود به انگیزه استوار زیاد

4 – زنگ نمیزند چون از مفتول گالواینزه گرم نیز فرآوری میشود

5 – حمل آن راحت هست و دیگر نگرانی بابت جابجایی وجود ندارد

6 – بها ها آن نیز به صرفه هست

7 – از این محصول برای حفاظت از حیواناتی که جثه برزگی نیز دارند بهره‌گیری میشود و چون مربع های بزرگواری دارد هوا راحت نیز رد و بدل نیز میشود

این 7 مورد قسمتی از مزایا توری مش بود در پیوستگی استعمال های این فرآورده را نام میبریم.

قیمت توری مش حصار نوین الماس : :https://hesarnovinalmas.com/product/mesh/

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا