مجله هنر و فرهنگ

سازمان سینمایی در مورد مزایای رفاهی که به اعضای خانه سینما ارائه شده است توضیح می دهد


به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری مجله رز ، حیدری خلیلی با اشاره به آخرین جلسه کارگروه تحقیق در مورد آسیب دیدگی تاج فیلم در سال گذشته ، گفت: به پیشنهاد اعضای کلاس حاضر در آن کارگروه ، تصمیم گرفته شده است که برخی از اعضای فعال سینمای ایران با پیچیدگی بیشتری روبرو شوند. شرایط ، به ویژه در کلاسهای درس. ” کارگران خانه سینما عضوی هستند که باید در پرداخت مزایای رفاه Ida کمک دریافت کنند.

وی اضافه کرد: مقرر شده است از افرادی مانند سرپرست خانوار ، معلولین ، بیماران خاص ، سالنهای سینمایی بیکار فصلی ، مشاغل سخت کوش استفاده به این وسایل پشتیبانی داده شود. براساس این اصل ، مقرر شد خانه سینما پیشنهادات خود را ارائه کند و ما اعلام کردیم که نامزدهای واجد شرایط توسط کلاس انتخاب و تصویب می شوند و این کمک هزینه به حساب های حقوقی مدافعان حقوق بشر اعتبار می یابد.

عضو کارگروه تحقیق در مورد آسیب دیدگی تاج در سینما تصریح کرد: براساس مصوبه کارگروه ، دوستان حقوق و دستمزد و کارمندان دولت و غیردولتی از این حمایت پشتیبانی نمی شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان فیلم از رقم حمایت از هر شخص 500 هزار تومان خبر داد و گفت: “پس از معاینه ، خانه سینما 2523 نفر را از 28 کلاس در یک فیلم رسمی به سازمان فیلمبرداری و تصویب رساند.” در زمینه سینما ، منابع پشتیبانی برای توافقنامه سالانه بین سازمان سینما و خانه سینما برای کمک به ساکنان سینما فراهم کرده و تصمیم گرفته است تا لیست کاملی از پرداخت به ذینفعان را در اختیار سازمان قرار دهد. .

حیدری خلیلی افزود: “براساس لیست اعلام شده در شب عید ، 100 عضو انجمن مدیران به اعضای این طرح حمایتی اضافه شده اند و در نتیجه ، تعداد اعضای واجد شرایط از 29 کلاس و گروه ویژه به 2،633 نفر رسیده است.”

وی ادامه داد: وام حمایتی مذکور با توافق نامه سال 1998 تأمین شد و در 18 مارس به سینما پرداخت شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان فیلم تأکید کرد: طبق مصوبه کارگروه ، اسامی اعضای دارای اولویت با توجه به جدول پیشنهادی خانه سینما توسط مدیران کلاس مشخص می شود و به خانه سینما ارسال می شود. صفحه اصلی سینما اعلام کرده است که لیست کامل کاربران حداکثر تا 17 آوریل به سازمان خصوصی اعلام خواهد شد. وجود داشت

کمک بهزیستی توسط اعضای خانه سینما ارائه می شود


کلیه محتوای این سایت به وسیله سامانه جامع و هوشمند بررسی و درج خودکار اخبار، اقدام به انتشار محتوا می نماید، فلذا مسوولیت این نوشته از سایت بر عهده مراجع اصلی بوده و پایگاه اینترنتی مجله رز هیچ مسوولیتی در قبال تمامی محتوای منتشر شده در سایت نخواهد داشت.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا