صدور سریع مجوز سرمایه گذاری با پنجره واحد سرمایه گذاری

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان گفت: پنجره واحد سرمایه گذاری در استان موجب حذف مراحل غیر ضروری در فرایندهای صدور مجوز سرمایه گذاری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای زنجان؛ محمدرضا نادری در جلسه پنجره واحد سرمایه گذاری به اهداف راه اندازی این پنجره اشاره کرد و افزود: پاسخگویی به استعلامات طرح‌های سرمایه گذاری استان در سریعترین زمان، زمان بندی مراحل و مدیریت زمان در فرایند‌های صدور مجوز سرمایه گذاری و افزایش هماهنگی دستگاه‌ها در این زمینه از جمله اهداف به شمار می‌رود.

وی به اقدامات انجام گرفته در حوزه رسیدگی به پرونده‌های سرمایه گذاری استان اشاره کرد و گفت: تعداد پرونده‌های ثبت شده در سال گذشته یک هزار و ۵۱۱ پرونده، تعداد استعلامات انجام شده ۶ هزار و ۷۲۲ مورد و شمار استعلامات پاسخ داده شده نیز ۶ هزار و ۴۴۸ فقره بوده است.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان زنجان، اهداف برای تکمیل و توسعه سیستم پنجره واحد سرمایه گذاری استان را تعیین زنجان به عنوان استان نمونه با هدف تفویض اختیارات لازم برای انجام برخی اصلاحات در فرآیند‌های مرتبط از جمله تجمیع کمیته ها، کارگروه‌ها و کمیسیون‌ها اعلام کرد.

وی اظهار داشت: برگزار نشدن به موقع جلسات، کمیته ها، کمیسیون‌ها و کارگروه‌های مرتبط با فرایند‌های سرمایه گذاری، پاسخگو نبودن به موقع برخی از دستگاه‌های اجرایی و پاسخ ندادن در چارچوب محتوای اعلام شده توسط برخی دستگاه‌های اجرایی از عمده مشکلات و چالش‌های پنجره واحد صدور مجوز و پاسخگویی به استعلامات طرح‌های سرمایه گذاری است.

خروج از نسخه موبایل