کسب و کار محلیمجله اجتماعی

کامل ترین بانک شماره موبایل پزشکان [تهران، تبریز و کل ایران] بصورت  FREE

بانک اطلاعات پزشکان کشور

آرشیو بانک اطلاعات پزشکان (شماره همراه پزشکان) را با دقت بالای 93 درصد از ما دریافت کنید. با تهیه بانک اطلاعاتی پزشکان می توانید با خیال راحت روی تبلیغات خود سرمایه گذاری کنید.

لیست شماره موبایل پزشک در بانک اطلاعات پزشک ما بر اساس استان، شهر و منطقه پزشکی تقسیم شده است. اگر در زمینه ارائه محصولات پزشکی فعالیت می کنید و یا کار شما مربوط به پزشکان است، این پکیج ارزشمند شماره همراه پزشک را به شما پیشنهاد می کنیم.

بانک موبایل پزشکان ایده‌کاو

از آشیو بانک شماره موبایل پزشکان موجود در این پکیج می توانید به راحتی جهت ارسال اس ام اس تبلیغاتی استفاده کنید | کافیست شماره های خریداری و دانلود شده را درون پنل ارسال اس ام اس قرار بدید و بصورت انبوه برای پزشکان مورد نظر ارسال اس ام اس تبلیغاتی داشته باشید

۲۱۴ رشته پزشکی در ۳۱ استان و ۶۸۴ شهر تفکیک شده

اطلاعات پزشکان در این پکیج براسا شهر و استان و رشته پزشکی تفکیک و بصورت فایل های اکسل جداگانه موجود است

نمونه ویدئوی محصول

جهت مشاهده فایل ویدئویی نمونه لیست بانک پزشکان به سایت ایده‌کاو سر بزنید.

برخی از استان ها هم موجود در این محصول عبارتند از : شماره پزشکان کرج ، شماره پزشکان تبریز ، شماره پزشکان شیراز (فارس) ، شماره پزشکان مشهد ، شماره پزشکان اصفهان و تمامس شهر و استان ها همچنین به تفکیک تخصص پزشکی : شماره موبایل دندانپزشکان ، شماره پزشکان زنان و زایمان ، شماره پزشکان پوست و مو ، شماره پزشکان زیبایی ، شماره پزشکان عمومی و تمامی رشته ها دسته بندی شده است.

تعداد ۱۵۶۴۵۴ عدد
کد نظام پزشکی دارد
تاریخ تولد پزشک دارد
آدرس پستی مطب پزشک دارد
تلفن ثابت دارد
شماره همراه دارد
ایمیل پزشک دارد
فرمت فایل Excel
صحت فایل بالای ۹۰ درصد

کاملترین شماره موبایل پزشکان

تهیه شماره همراه پزشکان یا به عبارتی بانک اطلاعاتی اطلاعات پزشکان در کشور نیازمند تلاش و دقت فراوان است. هزینه های ملموس و نامحسوس زیادی برای این کار هزینه شده است و این هزینه ها برای رسیدن به یک هدف است و آن هدف مفید بودن شماره همراه پزشک برای کاربران سایت ایده‌کاو و برای شما مخاطبان گرامی است.

کلیه محصولاتی که در زیر آمده است شامل اطلاعات کامل تلفن ثابت / شماره همراه پزشک / تاریخ تولد و کد نظام پزشکی / به تفکیک کامل رشته و استان می باشد . جهت داشن هر گونه سوال و پشتیبانی  می توانید با شماره ۰۹۱۰۱۹۷۲۰۰۷ تماس حاصل فرمایید

اطلاعات پزشکان بر اساس رشته پزشکی

از قسمت زیر می توانید بانک اطلاعات پزشکان را بر اساس رشته مورد نظر خود بصورت آنلاین خریداری و دانلود کنید . سعی شده است رشته های مهم قرار داده شده باشد چنان چه موفق به جستجوی رشته مورد نظر خود نشدید می توانید جهت استعلام قیمت و تعداد رکورد با شماره ۰۹۱۰۱۹۷۲۰۰۷ تماس حاصل فرمایید.

نمونه بانک اطلاعات پزشکان تهران

در زیر بخشی از بانک شماره موبایل پزشکان تهران ایده‌کاو را مشاهده خواهید کرد. برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۲۱۴۰۰۲۳۷ تماس بگیرید.

تلفن موبایل آدرس شهر تخصص
22096 09122845 سعادت آباد میدان کاج خیابان 9 پ 1 ط 1 واحد 9 تهران پزشكان عمومی
22046 09123901 سعادت اباد م کاج ابتدای سرو غربی س پزشکان سینا ط دوم واحد 15 تهران پزشكان عمومی
22055 09121939 سعادت آباد اول خ سروغربی پ18 س پزشکان سینا ط2 واحد15 تهران پزشكان عمومی
22040 09123760 سعادت آباد سروغربی پ98 ط3 واحد21 تهران پزشكان عمومی
22086 09121178 سعادت آباد بلوار بیست و چهار متری پ 45 تهران پزشكان عمومی
22046 09123846 سعادت ابا د بلوار دریا بعداز خ سعدی پ 252 ط 2 تهران پزشكان عمومی
22063 09121701 سعادت آباد م کاج خ12 پ30 ط2 واحد8 تهران پزشكان عمومی
22025 09128432 خیابان سعادت آباد خیابان سرو شرقی جنب بیمارستان پارسیان تهران پزشكان عمومی
22054 09123735 سعادت آباد ضلع شمالغربی چهارراه سرو س بهمن پ 48 ط 2 واحد 12 تهران پزشكان عمومی
22004 09121333 شهرک قدس خ دادمان خ درختی پ 90 ط دوم تهران پزشكان عمومی
22010 09124990 سعادت اباد علامه شمالی خ چهارده شرقی پ 46 واحد 2 تهران پزشكان عمومی
22055 09122408 سعادت اباد میدان کاج خ سرو غربی ساختمان پزشکان سینا ط اول تهران پزشكان عمومی
22071 09133110 سعادت آباد نبش خ5 پ6 ط2واحد11 تهران پزشكان عمومی
22054 09122197 شهرک سعادت آباد خیابان 11 پلاک 3 واحد 203 تهران پزشكان عمومی
22055 09123273 فرحزاد بالاتر از یادگار امام ایثارگران شمالی بلوک16 ط2 واحد7 تهران پزشكان عمومی
22075 09121264 سعادت آباد سروغربی خ بخشایش نبش بهار2 پ2 ط2 تهران پزشكان عمومی

شماره موبایل پزشکان تبریز

شماره موبایل پزشکان تبریز و بانک اطلاعات پزشکان کشور را با مشخصات کامل آماده نموده ایم تا شما به راحتی بتوانید تبلیغات خود را ارسال کنید، لیست شماره پزشکان که ما در این پکیج ها قرار داده ایم.

بی شک یکی از کاملترین لیست شماره موبایل پزشکان تبریز  می باشد که به شما کمک میکند تا مجموعه خود را شکوفا نمایید. ما بانک اطلاعات پزشکان کل کشور را با ثبت بیش از 170 هزار شماره آماده کرده ایم، و آنرا به صورت فایل اکسل با دسترسی آسان جهت دانلود در پایین همین صفحه قرارداده ایم.

شماره موبایل پزشکان تبریز  و بانک اطلاعات پزشکان کشور را با صحت درستی بالای 90 درصد از ما تهیه کنید و شماره موبایل پزشکان کشور به صورت ماهیانه به روز رسانی میشود و شما با خرید و دانلود بانک اطلاعات پزشکان هزینه و وقت تبلیغات خود را بهینه میکنید و شرکت ما اسامی پزشکان را در فایل اکسل تدوین کرده است و شما به راحتی میتوانید با خرید لیست پزشکان کشور و شماره تلفن پزشکان ، تبلیغات پیامکی و تلفنی خود را داشته باشید.

شماره موبایل پزشکان تبریز  یکی از چندین بانک اطلاعات موجود بوده که شماره موبایل هایی از پزشکان تهران را در خود جای داده است. منبعی ارزشمند از شماره موبایل های مرتبط گردآوری شده که در قالب اکسل به ایمیل یا تلگرام شما ارسال میشود.
آپدیت بانک اطلاعات پزشکان تهران همزمان با تغییرات در قسمتهای دیگر بوده است.

ما با تکیه بر دانش و تجربه خود شبکه ای قدرتمند از اطلاعات شماره موبایل پزشکان تبریز  را در اختیار میگذاریم که تعامل پایدار با آنها بتواند حجم مراجعات را به چند برابر رسانده ، موقعیت و جایگاه تان را تقویت کند. شما میتوانید شماره موبایل بانک اطلاعات سایر بخش ها را از صفحه مربوط به آن سفارش دهید و یا برای کسب راهنمایی در ارتباط با اطلاعات بانک های شماره موبایل با همکاران ما در تماس باشید.

اقدامات صورت گرفته توسط ما ، شماره موبایل بانک اطلاعات پزشکان تهران را به طور اختصاصی و مطمئن در اختیار شما قرار میدهد. تمام یا بخشی از بانک های اطلاعاتی به همراه شماره موبایل ها کم و بیش با همین نرخ عرضه می شود. بازنگری فنی از خصوصیات برتر بانک شماره موبایل و اطلاعات پزشکان تهران بوده که با در نظر گرفتن همه شرایط و بصورت مرتب انجام میشود.

 بانک اطلاعات و شماره های موبایل پزشکان تهران صحت بالایی داشته و برای معرفی هر چیزی مناسب است.
بانک شماره موبایل های پزشکان تهران ، حاوی بروزرسانی های رایگان یکساله است.

 ضریب خطای بانکهای اطلاعاتی مطابق با استانداردهای موجود قابل قبول بوده و چنانچه ریزش شماره های بانک پزشکان تهران بیش تر باشد ، فایل اصلاحی مشابه ساختار اولیه به همراه حذفیات و اضافه جدید ارسال میشود. مقوله اتصال بی واسطه به کسب و کارها نیازمند دسترسی به شماره موبایل آنهاست و بانک پزشکان تهران ، شماره موبایل صاحبان این رسته را پوشش میدهد.

در مورد نحوه دستیابی به لیست کامل شماره موبایل پزشکان تهران ، تنها به این نکته بسنده میکنیم که تا این لحظه منابع و مراجع اطلاعات شماره ها ، بازده خوبی را نشان میدهند. جهت خرید اطلاعات بانک های شماره موبایل پزشکان تهران و اطلاع از دریافت بانک اطلاعات شماره ، تماس بگیرید.

دانلود بانک شماره موبایل پزشکان متخصص

این فایل شامل شماره موبایل های پزشکان متخصص می باشد که در زمینه های متفاوتی از پزشکی مشغول فعالیت هستند از جمله دندان پزشک، داروساز، متخصص مغز و اعصاب، متخصص داخلی، متخصص چشم، پوست و مو و … .

این فایل به صورت ZIP است که پس از استخراج کردن (Extract) فایل، شماره ها به صورت یک فایل با فرمت csv در دسترس شماست. برای باز کردن فایل csv میتوانید از notepad و یا از خود نرم افزار excel استفاده کنید.

آخرین بروز رسانی این فایل در تاریخ 1399/06/18 انجام شده که شامل 90 عدد شماره موبایل هست و حجم این فایل کمتر از 1KB است.

این فایل فقط شامل شماره موبایل پزشکان می باشد و فاقد سایر اطلاعات از جمله نام و … می باشد.

***تمامی فایل ها ممکن است به علت واگذاری خط توسط صاحب آن و یا تغییرات وابسته به این گونه موارد تا 10 یا حداکثر 20 درصد خطا داشته باشند.***

همچنین برای خرید بانک شماره موبایل پزشکان کل کشور میتوانید از لینک صفحه مربوطه دیدن فرمایید و در صورت نیاز برای ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه به این بانک شماره موبایل ها میتوانید به صورت رایگان و بدون خرید این بانک ها و تنها با پرداخت هزینه پیامک تبلیغاتی، پیامک خورد را برای آنها بفرستید. برای ثبت نام پنل ارسال پیامک میتوانید با پشتیبانی ما تماس حاصل فرمایید.

دیگر بانک اطلاعات شماره موبایل موجود در سامانه ایده‌کاو:

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا