اقتصادی

رویدادهای فرهنگی و معنوی در ترویج فرهنگی دینی موثر است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام رضا نوری پیش از ظهر شنبه در نشست هماهنگی همایش ملی نغمه سرایان اهل سنت که در سالن جلسات دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: اهل سنت استان باید با قدرت در این همایش حضور داشته باشند و به عنوان میزبان ایفای نقش کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: بخشی از جهاد تبیین در بطن نغمات و سرایش اشعار در مدح پیامبر اسلام (ص) و خواندن قرآن نهفته است و مساجد اهل سنت نیز از فرصت این همایش و حضور مداحان و نغمه سرایان برجسته اهل سنت در استان در برنامه‌های خود استفاده کنند.

امام جمعه بجنورد افزود: دشمن می‌خواهد دین را از صحنه خارج کند و باید با چنین برنامه‌های فرهنگی و معنوی به ترویج فرهنگ دینی پرداخت و طراحی‌های دشمن را از بین برد و دین را به صحنه زندگی آورد.

همایش ملی نغمه سرایان اهل سنت از ۹ تا ۱۱ بهمن ماه به همت سازمان بسیج مداحان در سالن دانشگاه پیام نور بجنورد برگزار می‌شود.

این رویداد فرهنگی با شعرخوانی، تواشیح و همخوانی، مدیحه سرایی و تجلیل از خانواده‌های شهدای اهل سنت استان برگزار می‌شود.

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا