اقتصادی

۱۸۰ آشپزخانه برای کمک به نیازمندان در خوزستان راه‌اندازی می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حافظ منصوری عصر سه‌شنبه در مراسم آغاز به کار آشپزخانه مرکزی اطعام مهدوی کمیته امداد خوزستان اظهار کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و عملیاتی کردن رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در ماه رمضان غذای گرم و بسته معیشتی با همراهی خیران میان نیازمندان توزیع می‌شود.

قائم مقام کمیته امداد خوزستان از راه‌اندازی ۱۸۰ مرکز در قالب پویش اطعام مهدوی و افطاری ساده در سراسر استان در ماه رمضان سال‌جاری خبر داد و افزود: این آشپزخانه با همکاری مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی (ع) در مسجد الرحمن اهواز افتتاح شد.

منصوری تصریح کرد: در این پویش بیش از یک میلیون پرس غذای گرم در سراسر خوزستان توزیع می‌شود که این امر با پیگیری معاونت مشارکت امداد مردم نیکوکار، مؤسسات خیریه و مراکز نیکوکاری، بسیج و سپاه، گروه‌های جهادی و استفاده از ظرفیت خیران، اصناف، سازمان‌ها، نهادها صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه مردمی سازی امور خیر و احسان از راهبردهای مهم کمیته امداد است، از مردم، خیران و همه نهادها و دستگاه‌های مسئول برای پیوستن به پویش اطعام مهدوی – افطاری ساده دعوت کرد و گفت: مردم نیکوکار می‌توانند برای ارائه کمک‌های خود از طریق شماره گیری کد دستوری #۸۸۷۷*۰۶۱* اقدام کنند و دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا