اقتصادی

روندافزایشی مصدومان اعزامی به بیمارستان از آغاز طرح سلامت نوروزی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حسن بختیاری ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه طرح سلامت نوروزی از ۲۴ اسفندماه سال گذشته آغاز شده و تا ۲۵ فروردین امسال ادامه خواهد داشت، گفت: مصدومان اعزامی به بیمارستان از آغاز طرح سلامت نوروزی افزایش یافته است و طی روز گذشته ۱۱۱ نفر مصدوم توسط اورژانس به مراکز درمانی اعزام شده‌اند.

رئیس دانشگاه با اشاره به اینکه در شبانه روز گذشته یک هزار و ۴۷۵ نفر به مراکز جامع سلامت شهری و روستایی استان مراجعه کرده‌اند، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، ۵۴۵ نفر با سامانه ۱۱۵ اورژانس تماس گرفته‌اند که منجر به ۱۷۹ مأموریت اعزامی و ۱۱۱ مورد اعزام مصدومان به بیمارستان شده است، که از شروع طرح تاکنون اعزام مصدوم به ۲۰۰۵ مورد رسیده است.

بختیاری تعداد مراجعین سرپایی به اورژانس بیمارستانی در سطح استان طی ۲۴ ساعت گذشته را ۴ هزار و۹۹۳ نفر اعلام کرد و افزود: تعداد موالید در شبانه‌روز گذشته نیز در استان ۵۴ مورد بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان، تعداد بازرسی‌های انجام شده طی شبانه روز گذشته از اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی استان را ۱۵۲ مورد عنوان کرد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۴ بازدید و بازرسی توسط مدیران دانشگاه انجام شده است.

بختیاری با بیان اینکه ۸مورد بازرسی از داروخانه‌های استان از روز گذشته انجام شده است، گفت: طی شبانه روز گذشته به ۵۱ شکایت مردمی نیز پاسخ داده شده است.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا