مجله حوادث

فوت ۲ نفر در پی آتش‌سوزی یک منزل روستایی

مدیرمنطقه ۳ آتش‌نشانی مشهد از آتش‌سوزی یک منزل روستایی در ۳۰ کیلومتری این شهر خبر داد و گفت: به دلیل شدت حریق این واحد مسکونی صد درصد تخریب شد و ۲ نفر از ساکنان آن فوت شدند.

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، حسن عظیمیان اظهار کرد: ظهر امروز یکشنبه، دوم مهرماه در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر آتش‌سوزی توأم با آوار منزل مسکونی در حوالی جاده مشهد به کلات، ستاد فرماندهی با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله گروه‌های امدادو نجات و اطفاء حریق ایستگاه‌های ۸،۴۵،۲۹ را به محل حادثه در روستای ده سرخ در فاصله ۳۰ کیلومتری مشهد اعزام کرد.

مدیر منطقه ۳ آتش‌نشانی مشهد افزود: با حضور آتش‌نشانان و نجاتگران در محل مشخص شد، حجم آتش‌سوزی توأم با آوار به حدی بوده که این منزل مسکونی که سقف آن هم چوبی بوده بصورت کامل ویران شده بود و افراد حاضر در منزل فوت شدند.

وی افزود: نجاتگران آتش‌نشانی ضمن رعایت نکات ایمنی و تثبیت محل ضمن مهارحریق، اقدام به عملیات آواربرداری کرده و پس از دقایقی پیکر دو مرد ۲۷ و ۸۲ ساله را از زیر آوار خارج کردند و جسم بی‌جان این پدر و پسر را برای سیر مراحل قانونی تحویل عوامل انتظامی حاضر در محل دادند.

عظیمیان خاطرنشان کرد:علت دقیق این حادثه توسط کارشناسان آتش‌نشانی در دست بررسی است.

نمایش بیشتر

بخش مقالات حوادث

نویسنده حوادث با توانایی نقل و انتقال داستان‌های پنهان در پشت پرده رویدادها هستم. با استفاده از زبانی شیوا و جذاب، به توصیف و تفسیر وقایع می‌پردازم تا خوانندگان را به دنیای پنهان و پر هیجان حوادث کشانده و آنها را با آثار و پیامدهای آنها آشنا سازم.
دکمه بازگشت به بالا