اقتصادیکسب و کار محلیمجله عمومی

نمونه سوالات آزمون یوس دانشگاه آتاتورک

دانلود رایگان نمونه سوالات یوس (YOS) دانشگاه های ترکیه

نماینده رسمی متروپل در ایران: امتحان بخش جدایی ناپذیر آموزش و یادگیری است. بدون شک سربلندی در آزمون یوس خواسته داوطلب، خانواده و همچنین از اهداف مجموعه بی نظیر و پرطرفدار یونی لند، است.  حل نمونه سوال به داوطلب کمک می‌کند تا مفاد آزمون یوس که شامل ریاضی، هوش و هندسه هستند، را به واسطه تمرین و تکرار تاثیر مثبت و چشمگیری در روند یادگیری و درنهایت رسیدن به نتیجه ای مطلوب در آزمون یوس، داشته باشد.
در همین راستا  یونی لند که هم به صورت حضوری و هم آنلاین در حال برگزاری کلاس یوس است، در زمینه ارائه سوالات متنوع آزمون یوس نیز موفق عمل کرده است. این موسسه نمونه سوالات یوس اکثر دانشگاه های مطرح کشور ترکیه را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبان قرار داده است. برای استفاده از این نمونه سوالات می توانید بر روی نمونه سوالات دانشگاه مورد نظر خود کلیلک کرده و  به سوالات دانشگاه ها دسترسی پیدا کنید. لازم به ذکر است، تعداد زیادی از سوالات دارای پاسخنامه تشریحی می باشند.

  1. برای موفقیت در آزمون یوس مطالعه منابع کتاب کافی است؟

علاوه بر مطالعه کتاب درسی و حل تمرین های آن داوطلبان باید نمونه سوالات سال های گذشته را هم مرور کنند، در این مقاله نمونه سوالات متداول اغلب دانشگاه های ترکیه را مشاهده کنید

2 .آیا نمونه سوالات سایر دانشگاه ها می تواند برای موفقیت در آزمون دانشگاه مدنظرمان مفید واقع شود؟

درست است که حرف تفاوت در آزمون یوس دانشگاه های ترکیه مطرح است. اما این تفاوت در مفاد امتحانی نیست، بلکه در سبک سوالات، زمان آزمون و تایم مناسب برای پاسخگویی به سوالات، متفاوت خواهد بود.

  1. آیا با موسسه یونی لند می‌توان در آزمون یوس دانشگاه های ترکیه موفق شد؟

این سوال را با صراحت جواب میدهم، بله. مجموعه یونی لند مدرسان و مشاوران مجرب و برجسته ای دارد. اغلب مدرسان همچون آقای مقدم از فارغ‌التحصیلان دانشگاه های معتبر ایران چون دانشگاه امیر کبیر هستند. سبک پاسخ گویی به سوالات میانبر، سریع و با دقت بالا هستند.

یونی لند چند سالی است که در عرصه پرورش متقاضیان در مقطع کارشناسی وارد عمل شده و نتایج درخشانی کسب کرده است. یونی لند از ثبت نام آزمون یوس گرفته تا برگزاری کلاس و انتخاب رشته برای رسیدن به هدف شما کنارتان می ماند. به امید موفقت روزافزون داوطلبان.

در لیست زیر نمونه سوالات آزمون یوس به تفکیک دانشگاه های ترکیه قرار داده شده است.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا