مجله عمومی

کاهش دما از روز جمعه در چهارمحال و بختیاری – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

مهران چراغ‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار آنلاین، اظهار کرد: شب سه شنبه در برخی از مناطق چهارمحال و بختیاری شاهد فعالیت سامانه بارشی بودیم.

وی تصریح کرد: در شهرستان کوهرنگ و ایستگاه چلگرد، بیشترین بارش به ثبت رسید و ۱۵ میلی‌متر به بارش قبلی اضافه شد، همچنین طی فعالیت این سامانه، ۳۰ میلی‌متر بارندگی در کوهرنگ گزارش شد.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: برای سایر نقاط استان کمتر از یک میلی‌متر تا پنج میلی‌متر گزارش بارندگی به ثبت رسید.

وی ادامه داد: انتظار داریم امروز هم در برخی از مناطق به‌ویژه در قسمت‌های غربی استان، شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، فارسان، قسمت‌هایی از کیار و در نیمه جنوبی استان شاهد بارش‌های رگبار برف باشیم.

چراغ‌پور بیان داشت: برای صبح فردا فعالیت این سامانه بیشتر در نیمه غربی و فقط شهرستان کوهرنگ پیش‌بینی می‌شود و این این شرایط برای روز پنجشنبه و جمعه نیز ادامه می‌یابد.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: برای امروز بعدازظهر برای نیمه شرقی انتظار بارش‌های آن‌چنانی نداریم و بارش‌ها به‌صورت پراکنده است.

وی اذعان داشت: برای صبح روز جمعه در نیمه شرقی استان کاهش دما و مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود از بعدازظهر روز شنبه سامانه بارشی جدیدی وارد این استان می‌شود که طی روزهای یکشنبه و دوشنبه شاهد بارش برف و باران در سطح استان خواهیم بود.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا