کسب و کار محلیمجله عمومی

نظرات کسانی که هایفوتراپی انجام داده اند

هایفو یا دستگاه اولتراسوند متمرکز با شدت بالا نوعی از دستگاه های بدون درد و غیر تهاجمی و ایمن است که به کم شدن چین و چروک های صورت کمک می کند.

نتایج درمان با دستگاه هایفو ۱ تا ۲ سال باقی می ماند و تاثیر معکوسی روی پوست صورت شما ندارد. از هایفو میتوان برای لیفتینگ ابرو و صورت بهره مند شد. این دستگاه از امواج آلتراسونیک با تمرکز بالا استفاده می کند تا به چند لایه زیر پوست صورت نفوذ کند. این ترکیب می تواند کلاژن را تحریک کرده و سبب اصلاح ۲۰ درصدی ظاهر پوست و کم شدن چربی ها بلافاصله بعد از جلسه درمان شود. نتیجه پایانی درمان با هایفو نیز سه تا شش ماه بعد از پایان جلسه مشاهده خواهد شد.

هنگامی که از هایفو برای کشیدن پوست استفاده می شود؛ امواج فوق صوت با تمرکز بالا توانایی بهبود طبیعی و نرمال بدن را تسریع بخشیده و فعال می کنند. از این تکنیک می توان برای لیفتینگ پوست ناحیه گردن و صورت استفاده کرد. در نتیجه پوست شما کشیده شده و چین و چروک های آن رفع می‌شود که به کم شدن چروکیدگی پوست نیز کمک می کند.

هدف استفاده از دستگاه هایفو تولید مجدد بافت‌ ها به طور طبیعی و نرمال است. با این دستگاه می توان لایه های عمیق تر پوست را مورد هدف قرار داد و اپیدرمی پوست دست نخورده باقی می ماند.

طبق نظرات مردم راجع به هایفو نیازی به اقدام خاصی پیش و پس از درمان نمی باشد و آنها توانسته اند بلافاصله بعد از جلسه درمانی سر کار خود برگردند.

نحوه عملکرد دستگاه هایفو بسیار ساده و راحت است. با استفاده از هایفوتراپی تولید کلاژن از طریق دریافت انرژی آلتراسونیک به لایه های عمیق تر پوست نفوذ کرده و تحریک می شود. هنگامی که انرژی التراسونیک روی بافت های پوست صورت اعمال می شود؛ برای احیای پوست مؤثر واقع می‌شود و کلاژن های جدید در لایه های عمیق تر پوست تولید می شود.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سالاریه قم

آیا هایفو بهترین انتخاب در حال حاضر است؟

هایفو شیوه ای است که در آن از امواج اولتراسونیک متمرکز با شدت بالا، به منظور سفت و محکم کردن پوست و لیفت آن استفاده می کنند. اما چه چیزی منجر به استقبال از این شیوه شده است؟ در واقع این تکنیک زیبایی شیوه ای غیر تهاجمی و بدون درد است که جایگزین خوبی برای سایر شیوه های تهاجمی است.

امواجی که در این روش زیبایی مورد استفاده قرار می گیرند، منجر به تحریک کلاژن سازی پوست صورت می شود و در نتیجه تولید کلاژن پوست سفت و محکم تر می شود. اما از کجا باید فهمید که هایفو بهترین گزینه پیش روی شما است؟ با ما همراه باشید تا پاسخ این پرسش را متوجه شوید.

هایفو تراپی چیست؟

هایفوتراپی یا HIFU یک شیوه غیر تهاجمی و بدون درد و ایمن است که از نوع خاصی از امواج(اولتراسوند با فرکانس بالا) برای لیفت، سفتی و آبرسانی پوست صورت استفاده می‌کند.

متخصصان زیبایی اولین بار در سال 2008 از تکنیکی به نام هایفوتراپی برای درمان‌ های زیبایی نیز بهره گرفتند، که همه ی  عوارض جراحی را بهبود بخشید.

کانتور خطوط لبخند و بهبود خطوط چانه و برطرف کردن غبغب از دیگر مواردی است که با هایفوتراپی قابل درمان است. در این شیوه از امواج فراصوت بسیار متمرکز برای نفوذ به لایه‌ های زیرین پوست صورت استفاده می‌شود؛ که در نهایت آن پوست به تولید کلاژن و الاستین تحریک خواهد شد.

بنابراین اگر پوست صورتتان حالت اولیه خود را در پیرامون چشم، فک و پیشانی از دست بدهد، هایفو می‌تواند در ترمیم آن‌ ها به شما عزیزان کمک کند. بلافاصله پس از درمان می‌توانید سفتی  و محکمی پوست را مشاهده کنید و با تشکیل کلاژن بیشتر و انقباض بافت هم بند این اثرات در هفته‌ های آینده قابل‌ مشاهده‌ تر است.

دستگاه هایفو امواج اولتراسوند را به طور متمرکز به لایه‌ ای از پوست که در زیر لایه سطحی قرار گرفته است، وارد می‌کند. و موجب تحریک کلاژن سازی می‌شود و همین فرایند منجر به سفت و محکم شدن پوست صورت می‌شود.

همچنین می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سالاریه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرارگیرید و اگر علاقه دارید شکل ظاهری خود را تغییر دهید، زیر نظر پزشک با تجربه و حرفه ای به انجام این روش بپردازید و از نتایج حاصله لذت ببرید.

نظرات مردم درباره هایفو برای لیفتینگ پوست صورت:

” من هایفو را برای لیفتینگ پوست صورت مورد استفاده قرار دادم. پزشک متخصص برایم توضیح داد که انرژی هایفو به لایه های پوست نفوذ کرده و حتی عمیق تر از اپیدرمی پوست را مورد هدف قرار خواهد داد. هنگامی که انرژی التراسوند بافت ها را گرم می کند به دمایی می رسد که سلول ها آسیب می بیند. این آسیب دیدگی باعث می شود سلول ها بتوانند کلاژن تولید کنند که نوعی پروتئین است و به ساخت سلول‌ های پوستی کمک می‌کند و متوجه شدم اگر میزان کافی کلاژن زیر پوست من تولید شود؛ پوست صورتم صاف و یکدست خواهد شد و چین و چروک را برطرف خواهد کرد. بنابراین با اطمینان کامل دستگاه هایفو را برای لیفت پوست صورت انتخاب کردم.”

نظرات مردم درباره ایمن بودن هایفو:

“بعد از اینکه از هایفو برای لیفت پوست صورت استفاده کردم متوجه شدم که بسیار ایمن و بدون خطر است. با توجه به این که قصد داشتم عمل جراحی انجام دهم فرایند لیفت پوست صورت و هایفو برایم بسیار عالی و خوشایند بود. چون نیازی به هیچ گونه عمل جراحی نداشت و دوره ریکاوری پس از آن نیز تقریباً بدون هیچ گونه عوارض و خطر جانبی طی شد.

البته برای من چند هفته طول کشید تا فرایند ساخت کلاژن طبیعی بدنم آغاز شود و اثرات و نتایج درمان با هایفو را ببینم. حدود ۲ ماه بعد به ظاهر مطلوبی که می خواستم دست یافتم و الان دو سال است که از این درمان استفاده کردم و اثرات و نتایج آن تقریباً باقی مانده است. پس از درمان با هایفو کمی قرمزی و تورم را در ناحیه صورت مشاهده کردم اما تمام عوارض جانبی طی چند روز از بین رفت.”

نظرات مردم راجع به درد هنگام درمان با دستگاه هایفو:

“من می‌دانستم که آستانه درد هر شخصی با دیگری متفاوت  است. همیشه با خود فکر می کردم که خود آستانه درد پایینی دارم و حین لیفتینگ صورت با دستگاه هایفو ناراحتی و درد زیادی احساس خواهم کرد. اما خوشبختانه هنگامی که تکنسین شروع به کار کرد فقط احساس می‌کردم که یک جریان الکتریکی ضعیف از پوستم عبور میکند و هیچگونه درد و ناراحتی نداشتم.

پیش از شروع فرآیند، تکنسین از من راجع به سابقه سلامتی و شرایط پوست سوال کرد و مطمئن شد که درمان با هایفو برایم ایمن است و مشکلی نخواهد داشت. با این حال به من توصیه کرد که اگر در حین فرایند احساس درد و ناراحتی داشتم می‌توانم از برخی مسکن‌ های خوراکی استفاده کنم اما خوشبختانه هیچ گونه دردی احساس نکردم و نیازی به مصرف دارو نداشتم.”

کلینیک بین المللی پوست،مو و زیبایی سالاریه-تجربیاتی افرادی که هایفو تراپی انجام داده اند

مراحل انجام هایفو تراپی چیست؟

قبل از انجام هایفوتراپی بایستی تمامی محصولات آرایشی را از روی پوست خود به صورت کامل پاک نمایید. مراحل انجام آن به شرح زیر می‌باشد:

▪︎در ابتدا ناحیه مورد نظر برای درمان توسط پزشک مشخص و تمیز می‌گردد.

▪︎گاهی اوقات ممکن است پزشک برای انجام اینکار از بی حسی موضعی استفاده نماید.

▪︎پس از انجام این کار، ژل مخصوصی مانند لوبریکانت در ناحیه مورد نظر و بر روی پوست زده می‌شود.

▪︎دستگاه هایفو بر روی پوست قرار می‌گیرد و تنظیمات لازم برای شدت و میزان امواج فراصوت انجام می‌شود.

▪︎پس از اینکه امواج با پالس‌ های کوتاهی به ناحیه مورد نظر فرستاده شد، جلسه ابتدایی درمان به اتمام می‌رسد.

مزایای هایفو تراپی برای پوست:

برای زمانی که می‌خواهید بدون جراحی پوست صورت خود را لیفت و سفت کنید، هایفوتراپی بهترین گزینه است.

مزایای هایفوتراپی عبارت‌اند از:

▪︎این درمان بدون درد و کاملاً بی‌ خطر، غیر تهاجمی و بدون نیاز به جراحی یا تزریق است.

▪︎با تحریک فرایند های طبیعی در پوست کار می‌کند، بنابراین نتایج بسیار طبیعی به نظر می‌رسند.

▪︎طول درمان HIFU طولانی نیست و دوره نقاهت ندارد.

▪︎این روش درمانی برای بسیاری از افراد به خوبی کار می‌کند.

▪︎توانایی جوانسازی پوست در مورد اثربخشی هایفوتراپی نیز بسیار حائز اهمیت است.

▪︎۱ تا ۳ جلسه درمانی برای رسیدن به نتایج دلخواه کافی است.

▪︎نتایج هایفوتراپی حدود ۱ تا ۲ سال ماندگاری دارند.

▪︎جلسات درمانی کوتاه مدت است و بین ۳۰ تا ۹۰ دقیقه طول می‌کشد.

▪︎روش درمانی آسان، بی‌دغدغه و بدون دوره‌ی نقاهت یا ریکاوری

▪︎بدون استفاده از تزریق و برش‌

▪︎بدون خونریزی، درد و پانسمان

▪︎می‌تواند باعث افزایش ماندگاری نتایج جراحی‌ های زیبایی شود.

▪︎می‌تواند همراه با روش‌ های دیگر درمانی مثل میکرونیدلینگ انجام شود.

▪︎هزینه‌ی بسیار کمتری نسبت به جراحی دارد.

شما هم می توانید از مزایای بیشمار هایفوتراپی در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سالاریه تحت نظر دکتر متخصص و با تجربه این کلینیک بهره مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت می گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره مند شوید.

عوارض انجام هایفو تراپی چیست؟

تمامی روش‌ های درمانی و زیبایی مانند جوانسازی صورت با عوارض جانبی ناچیز و بسیار اندکی همراه است، اما در این روش میزان ضرر های هایفوتراپی بسیار خفیف و اندک بوده و حتی بروز عوارض  آن نیز بسیار کم می‌باشد.

از عوارض هایفو ی  صورت می‌توان به قرمزی و یا تورم بعد از درمان اشاره کرد؛ که با گذشت مدت زمان اندکی به صورت کامل بهبود می‌یابد و نیازی به نگرانی در این خصوص نمی‌باشد.

احتمال وجود احساس سوزن سوزن شدن در پوست نیز ممکن است در طی چند هفته باقی بماند، اما این احساس به اندازه ای نیست که بخواهد شما را اذیت کند.

همچنین در موارد بسیار کمی نیز کبودی و یا بی حسی مشاهده می‌گردد؛ که با گذشت چند هفته کاملا بهبود می‌یابد.

شما می توانید با خیالی آسوده هایفوتراپی را در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سالاریه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک انجام دهید و از هرگونه عوارض جانبی ناخواسته در امان باشید انواع خدمات زیبایی پوست و مو در این کلینیک زیر نظر پزشک متخصص و باتجربه صورت می گیرد.

کاربرد های هایفوتراپی:

در هایفوتراپی امواج التراسوند با تمرکز و شدت بالا به پوست وارد شده که سبب لیفت و سفتی بافت های شل پوست می شود. در حقیقت کاربرد هایفوتراپی در از بین بردن چین و چروک، لاغری موضعی، لیفت ابروها به سمت بالا، لیفت گردن، لیفت پیشانی، جوانسازی، سفت شدن پوست، ایجاد تعادل صورت و زاویه سازی فک، رفع افتادگی پلک، لیفت چانه، رفع گودی و سیاهی زیر چشم می باشد. دستگاه هایفوتراپی، امواج اوتراسوند را تا عمق ۴.۵ میلی متری وارد پوست می کند و با گرم کردن عضلات و تحریک کلاژن ساختار پوست، امکان جوانسازی و رفع مشکلات موجود را فراهم می آورد.

مراقبت های قبل از انجام هایفو تراپی:

▪︎از قرار گرفتن در آفتاب، برنزه کردن با دستگاه های سولار خودداری شود.

▪︎مصرف دارو های محرک را زیر نظر پزشک خود قطع کنید.

▪︎اگر انتی بیوتیک مصرف می کنید به پزشک اطلاع دهید.

▪︎از مهارت پزشک خود مطمئن شوید.

مراقبت‌‌های بعد از انجام هایفو تراپی:

برای افزایش میزان تاثیر و نتیجه hifu، باید توجه خاصی به مراقبت‌ های بعد از هایفوتراپی داشته باشید؛ تا دوره نقاهت کوتاه و نتیجه آن افزایش یابد.

▪︎استفاده از کمپرس آب یخ و دوش آب سرد به بهبود التهاب و تورم پوست کمک می‌کند.

▪︎اما مراقب باشید که به هیچ عنوان پوست صورت و گردن را ماساژ ندهید.

▪︎استفاده از مرطوب کننده و ضد آفتاب الزامی است.

▪︎از مصرف نوشیدنی‌ های الکلی به شدت پرهیز کنید و همچنین مصرف  نوشیدنی‌ های کافئین دار را به حداقل برسانید زیرا این موارد باعث کاهش کلاژن سازی پوست می‌شود.

▪︎تا ۴۸ ساعت از هرگونه حرارت و گرما دوری کنید. تا جایی که امکان پذیر است تا ۲۴ ساعت روی صورت نخوابید و از لوازم آرایشی استفاده نکنید.

▪︎از دوش گرفتن با آب خیلی داغ خودداری کنید. آب داغ باعث میشود چربی‌ های محافظ پوست شما از بین برود. در نتیجه آب ولرم یا خنک را برای شستن پوست خود انتخاب کنید.

▪︎مصرف آب کافی در طول روز فراموش نشود. نوشیدن آب باعث می‌شود بدن شما هیدراته شود و همین در فرایند کلاژن سازی به پوست شما خیلی کمک می‌کند.

▪︎گاهی ممکن است ورم و کبودی بر روی ناحیه‌ای که هایفوتراپی انجام شده است به وجود بیاید. که طبیعی است؛ مصرف ویتامین‌ ها مثل ویتامین C و E و همچنین مصرف سبزیجات و آب فراوان برای بهبود این کبودی‌ ها بسیار موثر خواهد بود.

▪︎تا سه روز از انجام تمرینات ورزشی شدید خودداری کنید.

▪︎هنگام خواب ۱۰ روز تا دو هفته به بالا بخوابید و سعی کنید هیچ فشاری به پوستتان نیاید.

▪︎به دلیل عدم ایجاد زخم و نداشتن درد، نیازی به استفاده از پماد خاصی وجود نخواهد داشت. اما ممکن است پزشک با صلاح دید خود برای افزایش تاثیر هایفوتراپی، مکمل‌ های کلاژن ساز برای فرد تجویز نماید. انتظارات از روش درمانی باید واقعی باشد. نتیجه گیری در افراد مختلف متفاوت است.

کاندیدای مناسب برای انجام هایفو تراپی:

انجام این روش برای بعضی افراد به دلایل پزشکی و تخصصی توصیه نمی‌شود. این موارد عبارتند از:

▪︎افراد مسن با افتادگی شدید و گسترده پوست، یا پوست بسیار آویزان بر روی گردن، کاندیدای خوبی برای این روش نیستند و ممکن است نیاز به جراحی داشته باشند.

▪︎همچنین HIFU برای افراد مبتلا به عفونت و ضایعات پوستی باز مثل تبخال در ناحیه هدف مناسب نیست.

▪︎اشخاصی که دارای آکنه و جوش شدید یا کیستیک هستند.

▪︎افرادی که دارای اجسام فلزی مثل ایمپلنت، پلاتین در ناحیه درمان هستند کاندید مناسبی نیستند .

▪︎زنان باردار و شیرده.

▪︎و افرادی که سابقه بیماری‌ های قلبی و تشنج را دارند برای انجام این روش بهتر است با پزشک مشورت کنند.

▪︎ابتلا به بیماری‌ های خاص مانند دیابت.

محل های مناسب برای انجام هایفو تراپی کجاست؟

از سال ۲۰۰۸ تاکنون روش‌ هایفوتراپی صورت به عنوان یکی از روش‌ های موثر در زیبایی پوست شناخته شده است؛ که استفاده از این تکنیک در سال‌ های اخیر بسیار افزایش پیدا کرده است.

از روش هایفو صورت برای موارد زیر استفاده می‌گردد:

▪︎از بین بردن چین و چروک پوست صورت

▪︎سفت کردن و لیفت پوست گردن و غبغب

▪︎لیفت در ناحیه گونه، ابرو و پلک ها

▪︎بهبود وضعیف خط چانه

▪︎لیفت صورت با هایفو

▪︎هایفوتراپی دور چشم

▪︎از بین بردن غبغب

▪︎لیفت گردن و دکلته

▪︎اصلاح طرح لبخند

▪︎لیفت پیشانی

▪︎درمان منافذ باز پوست

▪︎زاویه دار کردن فک

▪︎لاغری موضعی و لیفت شکم

▪︎لاغری موضعی و لیفت پهلو ها

در تمام قسمت های نام برده شده هایفوتراپی برای افراد با تاثیرات موفقی قابل انجام است. اگر شما هم در هر یک از محل های گفته شده احساس مشکل می کنید می توانید با دریافت مشاوره و یک جلسه معاینه توسط متخصص برای انجام این کار اقدام نمایید.

انواع هایفو تراپی:

از هایفوتراپی برای جوانسازی و ترمیم پوست نواحی مختلف استفاده می‌شود. هایفو یک روش بسیار موثر بوده و علاوه بر رفع چین و چروک به لیفتینگ صورت و بدن نیز کمک می‌کند. این روش غیر تهاجمی بوده و درد بسیار کمی دارد. برخی از کاربرد های هایفو عبارت اند از:

▪︎هایفوتراپی غبغب:

هایفوتراپی به رفع چربی و افتادگی پوست کمک می‌کند. با استفاده از این روش می‌توان غبغب را تا حدی از بین برد.

▪︎هایفوتراپی بینی:

از هایفوتراپی می‌توان برای لیفت بینی و رفع خطوط روی بینی نیز استفاده کرد. این روش غیر تهاجمی بوده و نتیجه مطلوبی ایجاد می‌کند.

▪︎هایفوتراپی شکم:

انرژی اولتراسوند می‌تواند به لایه‌ های چربی نفوذ کرده و سلول‌ های چربی را از بین ببرد. به همین دلیل این روش برای ناحیه شکم نیز موثر بوده و چربی این ناحیه را کمتر می‌کند. البته برای نتیجه بهتر باید همراه با هایفو ورزش و رژیم غذایی را در برنامه خود قرار داد.

▪︎هایفوتراپی واژینال:

معمولا خانم‌ ها با زایمان یا افزایش سن دچار مشکلاتی در ناحیه واژن می‌شوند. با استفاده از هایفو ی واژن می‌توان کلاژن‌ سازی در این ناحیه را افزایش داده؛ و پوست صاف و سفت ایجاد کرد. پس از درمان ،افتادگی پوست در این ناحیه برطرف می‌شود.

▪︎هایفوتراپی ابرو:

یکی از روش‌ های لیفت ابرو بدون جراحی روش هایفو است. هایفو با رفع چین و چروک و تولید کلاژن باعث بالا رفتن ابرو ها می‌شود.

▪︎هایفوتراپی افتادگی پلک:

هایفو در از بین بردن چربی‌ ها نیز موثر است. این دستگاه، چربی ناحیه پلک بالا را از بین برده و با ایجاد کلاژن به سفت شدن پوست کمک می‌کند. هایفوتراپی مانند لیفت چشم یا جراحی افتادگی پلک (بلفاروپلاستی)، برای از بین بردن خطوط دور چشم نیز موثر بوده و نواقص این ناحیه را برطرف می‌کند.

▪︎هایفوتراپی پیشانی:

در ناحیه پیشانی می‌توان خطوط افقی و عمیق را با استفاده از هایفو از بین برد. با صاف و سفت شدن پوست در این ناحیه لیفت پیشانی انجام شده و ظاهر صورت مطلوب می‌شود.

هایفوتراپی روی کدام بخش های پوست موثر است؟

این همان لایه از بافت پوست است، که جراحان پلاستیک در عمل لیفت و کشیدن پوست صورت آن را کشیده و فشرده می‌ سازند. انرژی هایفوتراپی با گرم کردن پوست و تحریک آن برای تولید کلاژن و الاستین، موجب سفت کردن پوست زیرین می‌ شود. این عمل باعث لیفت فوری پوست می‌ گردد؛ و به دلیل تدوام تشکیل کلاژن، بهبود پوست همچنان در طی ۲ تا ۳ ماه بعدی ادامه خواهد داشت.

هایفوتراپی با بازسازی کلاژن و الاستین، موجب بهبود چین و چروک، لیفت و جوانسازی پوست خواهد شد. یکی دیگر از بخش هایی که در روند هایفو مورد هدف قرار می گیرد، لایه درم تحتانی یا Dermis است که در زیر بالایی ترین و بیرونی ترین لایه پوست قرار دارد.

۳_لایه درم فوقانی

در پی اثر گذاری امواج ،تولید کلاژن و الاستین در این لایه موجب بهبود چین و چروک و بسته شدن منافذ پوست می‌گردد. خاصیت کشسانی و ناهمواری بافت پوست نیز بهبود خواهد یافت.

انواع دستگاه هایفوتراپی:

▪︎دستگاه اولترا و دلتا

مدرن ترین دستگاه از بین بردن چین و چروک و سفت شدن پوست بدون جراحی ، درد و خونریزی.

کارتریج هر دو دستگاه یکسان است.

اولترا دارای دو مدل ۶۰۰ و ۸۰۰ وات است که هرکدام قیمت متفاوتی دارند .

▪︎دستگاه هایفو صورت سه بعدی

دستگاه سه بعدی نسل جدید هایفوتراپی است که انقلابی در این دستگاه ایجاد کرده است. یکی از ویژگی های منحصر به فرد دستگاه این است که ۱۱ شات را همزمان انجام می دهد.

▪︎دستگاه هایفو صورت ۶ بعدی

دستگاه هایفو ۶ بعدی یکی از جدید ترین و به روز ترین دستگاه ها می باشد؛ این فناوری از ۶ زاویه مختلف سلول ها را مورد تاثیر قرارمی دهد .

مزیت استفاده از دستگاه ۶ بعدی نسبت به دستگاه های دیگر این می باشد که کاملا  بدون درد است . هایفو ۶ بعدی چربی هایی که در ناحیه غبغب و گردن وجود دارند را به طور شگفت انگیز از بین می برد و باعث فرم دهی و باریک تر شدن چهره شما نیز می شود.

▪︎دستگاه دابلو

دستگاه دابلو که اصلی ترین مزیت آن کمترین آسیب رسانی به پوست می باشد هیچ نوع سوختگی و یا لکی ایجاد نخواهد کرد. لیفتینگ پوست با این روش بیشتر از سایر روش ها می باشد و شما می توانید لیفت صورت را بعد از اتمام جلسه احساس کنید.

اثرات و نتایج هایفو تراپی:

اغلب افرادی که هزینه هایفو را تقبل میکنند ، بلافاصله بعد از اتمام این عمل می‌توانند تفاوت‌ های حاصل از آن را احساس کنند. فقط با انجام یک جلسه درمانی هایفوتراپی فرآیند بازیابی طبیعی پوست آغاز می‌شود، اما تأثیرات نهایی و کامل آن به تدریج در طول یک دوره سه الی شش ماهه پدیدار خواهد شد.

در این مطالعه، تقبل هزینه هایفوتراپی و انجام این عمل باعث کاهش افتادگی پوست در ناحیه پلک گردید؛ که در نتیجه آن، چشمان فرد هم باز تر و جوان‌ تر به نظر می‌رسید. همچنین بیماران بیان کردند که پوست واقع در قسمت‌ های دیگر صورت و گردن آنها نیز محکم‌ تر و لطیف‌ تر شده است.

علاوه بر آن، یک سری آثار نامشهود برای این عمل وجود دارد که در نتیجه تولید کلاژن جدید حاصل می‌شود و می‌تواند به کاهش سرعت پیر شدن پوست در آینده کمک کند.

شما هم می‌توانید از آثار و نتایج هایفوتراپی در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سالاریه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک بهره مند شوید. همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک انجام می گیرد که می توانید از اثرات و نتایج این خدمات نیز بهره مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را افزایش دهید.

دوران نقاهت هایفو تراپی:

جالب است بدانید که هایفوتراپی دوران نقاهت ندارد و بلافاصله می توانید نتایج را روی پوست خود مشاهده کنید. همچنین این روش نیاز به مراقبت های ویژه نخواهد داشت و لازم نیست از دارو و یا پماد ها برای ادامه روند درمان آن استفاده نمایید.

تعداد جلسات هایفو تراپی:

تعداد جلسات هایفوتراپی بسته  به  اینکه هر چند وقت یک بار باید هایفو انجام داد؛ برای هر فرد متفاوت می باشد. یکی از معیار های مهم سنجش  تعداد جلسات هایفوتراپی میزان اسیب دیدگی پوست و ضعفی که  دارد می باشد. در واقع هرچه پوست دچار از بین رفتگی بافت بیشتری شده باشد به تعداد جلسات بیشتری نیاز دارد اما به طور کلی ۳ بار در سال امکان انجام هایفوتراپی می باشد که پزشک بر حسب نیاز پوست شما تعداد آن را کمتر می کند.

مقایسه سایر راهکار های پیش رو با تکنیک هایفو:

تنها روشی که از طریق آن امکان اثبات تکنیک هایفو به به عنوان یکی از بهترین روش ها برای جوانسازی وجود دارد، مقایسه آن با سایر گزینه های پیش رو در این زمینه است.

▪︎لیفت صورت با جراحی

این روش تهاجمی ترین تکنیک، به منظور لیفت صورت است. جراحی لیفت صورت معمولاً توسط جراحان پلاستیک آموزش دیده و با تجربه انجام می شود. اگرچه اثر بخشی این تکنیک زیبایی در مقایسه با سایر تکنیک های موجود، اثبات شده است اما، خطرات و عوارض جانبی دو عامل مهم بازدارنده افراد است.

بسیاری از مردم تمایلی به قرار گرفتن در زیر تیغ جراحی ندارند و به همین دلیل است که این گزینه، انتخاب اصلی علاقه مندان به لیفت صورت نخواهد بود.

▪︎لیفت صورت با استفاده از نخ

این تکنیک زیبایی تا حدودی تهاجمی است و با قرار دادن یک سری نخ، در بخش هایی از صورت انجام می شود. در این روش، لیفت صورت به حالت فیزیکی انجام می شود و در نتیجه کلاژن سازی نیز تحریک خواهد شد. از جمله عوارض این تکنیک زیبایی، تورم و کبودی است و در مواردی نیز شاهد خون لختگی در محل مورد نظر خواهیم بود.

با وجود اثربخشی خوب این تکنیک زیبایی، هنوز هم بسیاری از افراد آن را تهاجمی می دانند و تمایلی به تحمل عوارض جانبی ناشی از آن ندارند.

مقایسه این دو روش با تکنیک هایفو به ما نشان می دهد که هایفو روشی غیر تهاجمی و با عوارض جانبی کمتر است. به همین دلیل است که امروزه این تکنیک زیبایی، مناسب ترین گزینه برای لیفت صورت شناخته می شود.

هایفوتراپی چقدر ماندگاری دارد؟

معمولا پس از انجام هایفو، بیماران با گذشت مدت زمانی در حدود ۳ ماه به نتیجه دلخواه خود دست می‌یابند، اما باید بگوییم که این روش ماندگار و دائمی نیست.

تاثیرات هایفو بسیار سریع‌ تر از جراحی لیفت صورت نمایان می‌شود و خطرات بسیار کمتری نسبت به عمل جراحی لیفت دارد، اما اثرات بلند مدت آن چندان ماندگار نیست. زمانی که پوست دوباره فرایند پیری خود را پیش می‌گیرد، کلاژن‌ هایی که تازه ساخته شده‌اند تحلیل می‌روند و پوست به حالت قبلی خود بازمی‌گردد. معمولا این اتفاق در حدود یک سال بعد از اتمام درمان رخ می‌دهد و به همین علت نیاز به ترمیم مجدد در انجام هایفو می‌باشد.

با این تفاسیر؛ آیا هایفو بهترین انتخاب حال حاضر است؟

انتخاب این تکنیک زیبایی به عنوان گزینه اصلی برای لیفت صورت، نیاز به ۶ تا ۸ هفته زمان برای ایجاد نتایج چشمگیر خواهد داشت. با این حال چنانچه قصد دارید که نتایج حاصل از لیفت صورت را در مدت زمان کوتاه تری کسب کنید، لازم است که به تیغ جراحی یا بیهوشی عمومی تن دهید!

اگرچه برای مشاهده نتایج حاصل از هایفو به مدت زمان بیشتری نیاز است اما ایجاد ظاهری طبیعی، مطمئناً ارزش صبر کردن را خواهد داشت. امواج اولتراسوند با نفوذ به عمق پوست، به طور گسترده ای منجر به تحریک کلاژن سازی می شوند و نتایج حاصل از آن به مدت ۹ تا ۱۲ ماه ماندگاری خواهد داشت.

در نهایت انتخاب از میان گزینه های مطرح شده، به خواسته های شما بستگی دارد. البته مشورت با پزشک نیز در اتخاذ تصمیم معقولانه بسیار مؤثر خواهد بود.

روش کار و مکانیسم عمل هایفوتراپی:

در هایفوتراپی انرژی متمرکزشده‌ی ماورا صوت بدون اینکه هیچ آسیبی به سطح پوست و یا بافت‌های اطراف وارد کند، از پوست رد شده و موجب گرم شدن نواحی عمقی‌تری که مورد نظر پزشک هستند می‌شود. بالا رفتن دمای لایه‌های عمقی موجب می‌گردد فرایندهای طبیعی ترمیم بدن فعال گشته و روند ساخت کلاژن‌ تحریک گردد. با تحریک تولید کلاژن با گذشت زمان پوست لیفت شده و سفتی قبلی خود را مجدداً به دست خواهد آورد. حصول نتایج درمانی در هایفوتراپی تدریجی خواهد بود و بعد از 3 ماه به مرور آشکار خواهد گشت و روند ترمیم پوستی و تولید کلاژن تا 8 ماه پس از انجام هایفو ادامه خواهد داشت.

قبل از انجام هایفو نیازی به آماده‌سازی پوست نمی‌باشد. در ابتدا پوست تمیز می‌گردد. سپس سطح پوست مناطق تحت درمان با ژل سونوگرافی آغشته شده و سری (هند پیس) دستگاه به آرامی بر روی پوست حرکت داده می‌شود.

هزینه هایفو تراپی:

هزینه هایفوتراپی در مقایسه با لیفت صورت بسیار کم است.  این هزینه برای افراد مختلف متفاوت می باشد، به طور مثال فردی که قصد انجام لیفت طرح لبخند و همچنین اصلاح طرح چانه را دارد،  با فردی که درخواست با هایفوتراپی برای کل صورت را دارد متفاوت است.

همچنین میزان افتادگی و چروک ها در این قیمت تاثیرگذار خواهند بود برای آگاهی از قیمت بهتر است با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته و پس از معاینه از هزینه درمان خود اطلاع پیدا کنید.

جهت اطلاع پیدا کردن از هزینه های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سالاریه با مشاوران و کارشناسان حرفه ای کلینیک تماس بگیرید. و با آنها گفت‌وگو داشته باشید و از هزینه انجام هر کدام از روش های مختلف و تخفیفات ویژه این مرکز زیبایی اطلاعات کامل به دست آورید و با خیالی آسوده به انجام درمان مناسب بپردازید.

سوالات متداول هایفو تراپی:

1_چه کسانی نباید هایفو انجام بدهند؟

این تکنیک معمولا برای کسانی که دچار افتادگی و شل شدگی شدیدی در ناحیه پوست خود شده‌اند مناسب نمی‌باشد. همچنین افرادی که در ناحیه مورد درمان دچار زخم، عفونت، آکنه‌ های کیستی و یا ایمپلنت فلزی هستند نمی‌توانند کاندید مناسبی برای انجام این کار باشند.

۲_آیا بعد از تزریق ژل می‌توان هایفو انجام داد؟

امواج هایفو ژل و یا چربی تزریق شده به پوست را خرد می‌کند و اثر آن را کاملا از بین می‌برد، به همین دلیل بهتر است قبل از تزریق ژل از روش هایفو استفاده نمایید؛ و بعد از آن با مشورت پزشک برای انجام ژل و یا بوتاکس اقدام نمایید.

۳_آیا هایفو باعث لاغری صورت می‌شود؟

بله، انجام هایفو بر روی لاغری صورت نیز تاثیر می‌گذارد و بعد از انجام این روش می‌توانید تاثیر آن را احساس کنید. از این رو اگر صورت بسیار لاغری دارید می‌توانید از روش‌ های دیگری مانند میکرونیدلینگ برای جوانسازی صورت خود استفاده کنید.

۴_چند بار می‌توان هایفو انجام داد؟

انجام هایفو با توجه به توصیه پزشک و همچنین وضعیت پوست بیمار می‌تواند در طی چند جلسه صورت بگیرد. اما به صورت معمول با انجام ۱ الی ۳ جلسه درمانی به نتیجه دلخواه دست پیدا می‌کنید و در طی سال‌ های آتی بایستی ۱ تا ۲ جلسه به صورت سالیانه انجام بدهید.

۵_آیا هایفو تراپی یک روش ایمن است؟

در روش هایفوتراپی از انرژی امواج اولتراسوند استفاده می‌شود؛ که سابقه استفاده از آن به بیش از ۵۰ سال می‌رسد. مطالعات کلینیکی، ایمنی کامل این روش را تأیید نموده است.

شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که آیا هایفوتراپی خطرناک است؟در واقع تکنولوژی هایفو با سونوگرافی یکی است ولی تاثیراتشان با هم متفاوت می باشد. چون این دو روش از هیچ گونه اشعه نوری استفاده نمی کنند و از امواج فرا صوت برای تحت تاثیر قرار دادن لایه های پوستی استفاده می کنند، روشی ایمن و مطمئن تر هستند.

۶_آیا هایفو تراپی درد دارد؟

ممکن است برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که زمان انجام هایفوتراپی چه حسی خواهید داشت؟ امکان دارد در حین انجام درد و ناراحتی جزئی داشته باشید. پزشک امکان دارد قبل از شروع درمان مصرف یک داروی ضد التهاب مانند ایبوبروفن و یا استامینوفن را تجویز کند؛ و یا از پماد لیدوکائین برای بی حسی موضعی استفاده کند. در کل درد زیادی را تجربه نخواهید کرد، ولی ممکن است تورم یا قرمزی جزئی داشته باشید که طی چند ساعت اولیه بعد از انجام کاهش می یابد

۷_بهترین  دستگاه برای هایفوتراپی کدام است؟

توجه داشته باشید که هزینه درمان به دستگاه و فناوری مورد استفاده در کلینیک نیز بستگی دارد. برخی از دستگاه های هایفوتراپی، دستگاهی مجزا و مختص این درمان هستند؛ که تحت درمان قرار گرفتن با اینگونه دستگاه ها هم درد و ناراحتی کمتری خواهد داشت و هم خود درمان موثرتر خواهد بود.

اما برخی دیگر از دستگاه های مورد استفاده در برخی کلینیک ها، دستگاه های چند کاره هستند که فناوری هایفوتراپی نیز در آنها تعبیه شده است. طبیعتا درمان با چنین دستگاه هایی نتیجه بخش نخواهد بود. درمان با دستگاه های مجزا که مختص هایفوتراپی ساخته شده اند ممکن است در ابتدا هزینه ی زیادی برای شما داشته باشد اما توجه داشته باشید که در اینصورت تعداد جلسات درمانی شما به علت کیفیت دستگاه کمتر خواهد شد، و از طرفی درمان شما نتایج بسیار بهتری نیز خواهد داشت.

۸_آیا هایفوتراپی خطرناک است؟

اولتراسوند از ۵۰ سال قبل تا کنون در حیطه پزشکی کاربرد داشته است. تکنولوژی هایفو (HIFU) با سونوگرافی یکی است؛ اما تنظیمات و نیز تاثیرات این دو با هم متفاوت است. از آن جا که در روش هایفو از هیچ گونه اشعه نوری استفاده نمی شود، و صرفا از امواج فرا صوت برای تحت تاثیر قرار دادن لایه های پوست بهره می گیریم، لذا شما می توانید از ایمن بودن این روش مطمئن باشید.

۹_آیا هایفوتراپی نوعی عمل جراحی است؟

خیر؛ هایفوتراپی درمان غیر جراحی و غیر تهاجمی است که در آن امواج پر توان فراصوت در عمق پوست نفوذ می کنند و هیچ اثر یا عوارضی روی سطح پوست مثل سوختگی بعد لیزر ندارد.

۱۰_نتایج لاغری با هایفوتراپی چقدر است چه مدت ماندگار است؟

نتایج حاصل از این درمان با توجه به سوابق خانوادگی، سن و نوع پوست فرد متفاوت است اما بیشتر افراد دو تا چهار سانتی متر کاهش سایز را شاهد خواهند بود.

بهترین نتایج معمولا دو تا سه ماه بعد از درمان مشاهده می شوند. این نتایج طولانی مدت باقی می مانند ولی نمی توان گفت ثابت هستند زیرا به فاکتور هایی مانند سبک زندگی سالم، رژیم و ورزش بستگی دارند. بسته به میزان چربی انباشته ممکن است بیش از یک جلسه درمان لازم باشد.

۱۱_چه مواردی را باید پیش از درمان به پزشک اطلاع دهیم؟

▪︎اگر از دارو های فشار خون استفاده می کنید.

▪︎اگر الکل می نوشید.

▪︎اگر درمان با بوتاکس را کمتر از دو هفته پیش از هایفوتراپی انجام داده اید.

▪︎بیماری های خاص باید به پزشک اطلاع داده شوند.

▪︎در صورت استفاده از باتری قلب یا ایمپلنت های فلزی نیز باید پزشک را مطلع کنید.

۱۲_آیا ممکن است عوارض ظاهری مثل قرمزی مانع از ادامه فعالیت روزانه شود؟

اغلب افراد در استفاده از این روش عوارضی را تجربه نمی کنند. در بعضی افراد قرمزی یا تورم ممکن است رخ دهد که طی چند ساعت برطرف می شود و وقفه ای در زندگی و شغل شما ایجاد نخواهد کرد.

۱۳_در صورت قرمزی می توان برای کاهش آن از یخ استفاده نمود؟

خیر. بر خلاف لیزر موهای زائد که روی سطح پوست اثر می گذارد و یخ برای کاهش قرمزی و التهاب استفاده می شود، در هایفوتراپی گرما و سرما رساندن به پوست ممکن است جلوی اثر حداکثری را بگیرد و توصیه نمی شود. می توانید از لوازم آرایش معدنی برای پوشاندن قرمزی استفاده کنید ولی معمولا قرمزی پوست بیش از چند ساعت طول نمی کشد.

۱۴_در درمان و بهبود ظاهر غبغب هایفو تراپی چه اثری دارد؟

هایفوتراپی غبغب علاوه بر از بین بردن چربی در ناحیه غبغب سبب لیفت پوست آن ناحیه نیز می شود؛ تا ظاهر افتاده غبغب کاملا برطرف شود و در یک جلسه علاوه بر ذخیره وقت برای متقاضی او را به هدف خود می رساند.

۱۵_پوست صورتم بعد از هایفوتراپی ورم کرده چیکار کنم؟

ورم صورت بعد از هایفو می‌تواند تا حد زیادی نرمال و طبیعی بوده و نیاز به نگرانی ندارد، زیرا  تاباندن امواج اولتراسوند به پوست صورت موجب از بین رفتن برخی سلولهای پوستی و همچنین تحریک پوست می گردد که همین دو مورد موجب تورم بیشتر پوست می‌گردد.

۱۶_زمان انجام هایفوتراپی چه حسی خواهید داشت ؟

در زمان انجام هایفوتراپی ممکن است کمی احساس معذب بودن داشته باشید. برخی از بیماران اثر درمان را به صورت پالس‌های الکتریکی کوچک یا سوزن سوزن شدن خیلی خفیف توصیف می‌کنند.

اگر در مورد درد نگران هستید، در درجه‌ی اول باید بدانید که هایفوتراپی دردناک نبوده یا درد بسیار خفیفی دارد. به هر حال می‌توانید با پزشک خود در مورد مصرف استامینوفن یا یک مسکن ضد التهابی غیراستروئیدی مثل ژلوفن (ایبوبروفن) قبل از شروع درمان مشورت کنید.

بلافاصله بعد از درمان ممکن است دچار قرمزی یا تورم خفیفی شوید که به مرور و طی چند ساعت ناپدید می‌شوند.

شاید این مطالب نیز برای شما جذاب باشند :

نتیجه گیری:

گفتیم که هایفوتراپی چيست و عوارض هایفوتراپی بسیار بسیار کمتر از دیگر روش ها است. همانطور که گفته شد در این روش از انرژی امواج اولتراسوند استفاده می شود.

این انرژی لایه های زیر پوست را مورد هدف قرار داده و امواج روی نقطه خاصی در آنجا متمرکز می شوند. از آنجاییکه تمرکز امواج در لایه های زیرین است جذب لایه های بیرونی نمی شود و آسیبی به آنها نمی رساند. جالب است بدانید از بین بردن غبغب با هایفو و همچنین هایفوتراپی شکم نیز از پر طرفدار ترین خدمات هایفوتراپی هستند. با حرارت دادن سلول های لایه های زیرین، بافت گرم شده باعث تخریب سلولی می شود و سلول ها را وادار به تولید کلاژن بیشتر می کند. کلاژن، پروتئینی است که باعث استحکام پوست می شود. با افزایش کلاژن، خطوط و چین و چروک های ریز حذف شده و باعث می شود پوست سفت و محکم تر و چروک کمتر شود. به این ترتیب خستگی، افتادگی پوست در اطراف چشم، صورت، چانه، گردن و سینه تنها با یک روش درمانی به طور قابل توجهی بهبود پیدا می کند.

طبق نظر متخصصان در مقایسه با دیگر روش ها عمق نفوذ گرمای امواج هایفو در پوست بیشتر و در نتیجه تولید کلاژن بهتر صورت می گیرد. میزان نفوذ امواج هایفوتراپی سه برابر لیزر و یک و نیم برابر آر اف است. در نتيجه در صورت تركيب با اين روشها نتايج درخشان و ماندگارى به ارمغان مى آورد.

شما می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سالاریه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید و بسته به شرایط بهترین روش برای هایفوتراپی را انتخاب کنید و از آن بهره مند شوید انواع خدمات زیبایی پوست و مو در این کلینیک زیر نظر پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که میتوانید از این خدمات بهره مند شده و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید بدون آنکه عوارض جانبی برای شما به وجود آید و سلامتی شما به خطر بیفتد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سالاریه قم

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سالاریه قم با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

 

افزایش سن و ایجاد پیری در پوست که به عنوان یکی از مهم‌ترین دلایل طبیعی در پوست می باشد
برای همه افراد رخ می دهند چه افراد دوست داشته باشند با این مشکلات دست و پنجه نرم کنند چه نخواهند .

پیری پوست به مرور در پوست ایجاد می گردد و باعث میشود پوست خاصیت ارتجاعی بودن خود را از دست بدهد و چین و چروک ها در سطح پوست ایجاد گردد و آرام‌آرام لبخند در آینه کمرنگ و کمرنگ تر گردد.

به دلیل اینکه افراد به دنبال راه های متعدد جهت افزایش زیبایی و بازگرداندن زیبایی از دست رفته خود هستند در جستجوی اکسیر های جوانی متعددی بوده اند که این جستجو در تاریخ قدمت بسیار طولانی دارد.

هرچند که دانشمندان هنوز موفق نشده اند که به طریق مختلف باعث شوند تا پیری پوست به تعویق بیفتد اما با توجه به آزمایشات و راهکارهای موثر جهت زیباسازی و جوانسازی پوست موفق شده‌اند تا روش های متعددی را جهت به تعویق انداختن پیری پوست استفاده کنند که یکی از این روش ها استفاده از هایفو تراپی می باشد .
این درمان  به عنوان یک روش موثر و کارآمد ایمین می تواند در کمترین زمان ممکن باعث ایجاد جوانی و به تاخیر انداختن پیری گردد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد

هایفوتراپی چیست ؟

امواج پر توان مافوق صوت متمرکز یا هایفوتراپی (HIFH) برای لیفت و سفت کردن پوست صورت و گردن بدون نیاز به عمل جراحی استفاده می شود. از زمان معرفی در سال 2012، استفاده از این روش درمانی به سرعت گسترش پیدا کرد و هم اکنون متخصصان در سراسر جهان از دستگاه های پیشرفته هایفو تراپی برای بیماران خود استفاده می کنند.

از کشیده شدن دستگاه هایفو روی سطح خارجی پوست برای محکم کردن، کشیدن و لیفتینگ بافت پوست استفاده می شود. این روش بی تهاجم بوده بدون برش و جراحی پوست را وادار به کلاژن سازی می نماید و منجربه جوانی و شادابی پوست می‌گردد. بدون آن‌که کوچک‌ترین آسیبی به سطح پوست وارد شود. هایفوتراپی تنها روشی است که از لایه درم عبور می‌کند و لایه عضلانی سطحی را هدف قرار می‌دهد.

دستگاه هایفو چگونه باعث جوان سازی پوست می شود ؟

با نفوذ امواج فرا صوت با شدت بالا در نقاط خاصی از لایه های پوستی و تمرکز امواج در ناحیه مورد نظر میزان حرارت در این ناحیه به شدت افزایش می یابد .‌به این نقاط میکرو برن گفته می شود میکرو برن ها به صورت لحظه ای دمای ناحیه درمان را ۷۰ تا ۹۰ درجه افزایش می دهند. با نفوذ امواج  تنها در لایه میانی و سطحی پوست سبب تحریک فیبروبلاست ها خواهد شد.  فیبروبلاست ها بخشی از سلول های پوستی هستند که وظیفه آن ها ترشح رشته های کلاژن و الاستین می باشد.  الاستین و کلاژن نیز  مهم ترین رشته های حفظ قوام و استحکام پوست خواهند بود . بنابراین با نفوذ امواج دستگاه هایفو تراپی به صورت خودکار و طبیعی میزان رشته های کلاژن در پوست افزایش می یابد.  مهم ترین بخش دستگاه هایفو تراپی کارتریج می باشد که  وظیفه کارتریج انتقال امواج به ناحیه مورد نظر درمان خواهد بود . پس  اگر قصد دارید که این دستگاه را خریداری کنید به برند و مارک آن توجه داشته باشید . دستگاه های پیشرفته امروزه دارای انواع کارتریج ۱/۵ ، ۳، ۴/۵، ۸ و  ۱۳ می باشد  که بر اساس کاربرد های آن ها مورد استفاده قرار می گیرد.  معمولاً برای انجام فرایند هایفو تراپی هر زیبا جو به طور میانگین به ۵۰۰ شات نیاز دارد.  سپس کارتریج تعویض می شود.  هر کدام از کارتریج های معرفی شده کاربرد های متفاوتی دارند اما مکانیسم آن ها یکسان است که در ادامه به شما معرفی می کنیم.

هایفوتراپی صورت چگونه انجام می پذیرد؟

جهت استفاده از هایفوتراپی برای صورت دستگاه هایفو با امواج متمرکز  بر روی لایه های پوست که در زیر لایه های سطحی زیر پوست قرار دارند تابانده می‌شود و باعث می شود  تا این لایه‌ها مورد هدف قرار بگیرد و با انرژی که بر این لایه ها وارد می گردد امواج فراصوت  دما  را در این لایه ها افزایش می‌دهد  .
وقتی سلولهای هدف با توجه به دمای که به آنها تابانده می‌شود به دمای خاصی برسد باعث می گردد تا سلول ها دچار آسیب گردند و شاید در اولین نظر در مورد انجام این روش این سوال در ذهن فرد ایجاد گردد که ممکن است با انجام این درمان باعث ایجاد مشکلات در پوست گردد ولی این اتفاق در تضاد و اهداف ما یعنی بهبود کیفیت پوست صورت می‌گیرد.
و اینگونه نیست که باعث گردد تا با انجام هایفو به پوست و سلولهای تحریک آسیب وارد گردد تنها آنها را تحریک میکند تا به ساخت پروتئین ها و کلاژن های پوست ترغیب گردد.( کلاژن در پوست مسئولیت حفظ ساختمان طبیعی پوست را بر عهده دارد و بسیاری از دیگر بافت های بدن کلاژن را در خود دارند)
هرچ مقدار کلاژن در بافت پوست  بیشتر باشد باعث می گردد تا بافت سفت تر و بدون چین و چروک باشد .

پس هرچه کلاژن در پوست افزایش پیدا کند باعث می‌گردد تا پوست فرد سفت و صاف تر گردد.
همچنین چین و چروک در سطح پوست وجود نداشته باشد.
با استفاده از امواج فراصوت بر روی لایه های خاصی از  پوست  باعث تمرکز این امواج می گردد و لایه های بالایی و زیرین مورد هدف قرار می‌گیرد و به اعصاب و ماهیچه ها هیچ گونه آسیبی وارد نخواهد شد و این سلول ها دست نخورده باقی خواهند ماند.

دستگاه هایفو چه کاربرد هایی دارد ؟

همان طور که در بخش های قبلی بیان کردیم این تکنیک زیبایی در سال ۲۰۰۸ در جهت جوان سازی و لیفت پوست شهرت زیادی پیدا کرد و روز به روز متقاضیان آن افزایش یافت.  به طوری که در پنج سال اخیر متقاضیان این روش تا ۶۰ درصد افزایش یافته اند.  این تکنیک زیبایی کاربرد های زیادی دارد که در ادامه به شما معرفی می کنیم

  • از بین بردن و کاهش چین و چروک های سطحی پوست
  • لیفتینگ و  درمان افتادگی و شل شدگی پوست در بخش های مختلف صورت،  گردن و غبغب
  • کشیدگی و سفت شدن گونه ها
  • لیفت ابرو ها
  • درمان افتادگی پلک ها
  • بهبود وضعیت خط خنده،  خط چانه
  • صاف و یکدست شدن پوست صورت
  • لیفتینگ گردن و دکلته
  • اصلاح طرح لبخند
  • مورد استفاده برای انواع تیپ های پوستی
  • درمان منافذ باز پوست
  • از بین بردن چربی های انباشته شده در بخش های مختلف صورت و بدن از قبیل غبغب،  بازو ها،  ران،  شکم و پهلو

مزایای استفاده از دستگاه هایفو چیست ؟

تکنیک زیبایی و درمانی هایفو تراپی جزء روش های پیشرفته،  غیر جراحی و  غیرتهاجمی برای جوان سازی و لیفتینگ پوست صورت می باشد که مزایای بی نظیری به همراه دارد.

این تکنیک زیبایی می تواند در طی یک تا سه جلسه شما را به نتایج دلخواه تان برساند.  نتایج حاصل از این فرایند طی چند سال ماندگار می باشد.

در طی جلسات فرایند زمان زیادی صرف نخواهید کرد و هر جلسه در حدود ۳۰ تا ۹۰ دقیقه طول می کشد.

تکنیک زیبایی و درمانی هایفو روشی کاملاً بی درد سر و آسان می باشد و نیاز به دوره نقاهت و استراحت ندارد.

در این تکنیک زیبایی هیچ برش و  بخیه ای بر سطح پوست ایجاد نمی شود.

پس از انجام فرآیند هایفو تراپی شما نیاز به استراحت در منزل نخواهید داشت و می توانید با اعمال مراقبت های مناسب مدت ماندگاری آن را افزایش دهید.

این تکنیک زیبایی را می توانید با روش های درمانی دیگر مانند میکرونیدلینگ ترکیب کنید .

هزینه این تکنیک زیبایی نسبت به لیفت پوست با جراحی،  مقرون به صرفه تر خواهد بود .

همه افراد اعم از زن و مرد با هر نوع تیپ پوستی می توانند از این تکنیک زیبایی استفاده کنند و همچنین انواع آسیب های پوستی مانند منافذ باز پوست و  جوش های پوستی مورد درمان قرار می گیرد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد – هایفو

هایفوتراپی برای چه کسانی مناسب است ؟

عوارض هایفوتراپی چیست ؟

استفاده از هر یک از روش های زیبایی جهت جوانسازی صورت و بدن علاوه بر مزایای که به همراه دارد می تواند تعداد معدودی از عوارض جانبی را متحمل گردد که با این حال بیشتر عوارضی که انجام هایفوتراپی برای افراد به همراه دارد بسیار خفیف و موقتی می باشند و تمام این عوارض که ممکن است ایجاد گردد در کوتاه مدت از بین می‌رود و احتمال ایجاد عوارض شدید در انجام هایفو و بسیار کم می باشد.

معمولاً خطراتی که هایفو به همراه دارد کمی قرمزی و تورم می باشد که کاملا این عوارض طبیعی می‌باشند و ممکن است برای هر فرد ایجاد گردد ولی وجود این عوارض طولانی مدت برای فرد باقی نمی ماند و با مراقبت ها و توصیه هایی که توسط متخصص به فرد متقاضی داده می شود در کمترین زمان ممکن درمان می گردد.

انجام تمام خدمات مربوط به هایفو در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد تحت درمان بهترین متخصص پوست انجام  می‌پذیرد   .
شما می‌توانید با حضور در این کلینیک توسط متخصص مورد معاینه قرار بگیرید و سپس اقدام به انجام این روش زیبایی نمایید.
انجام هایفوتراپی در این کلینیک تا کنون هیچگونه عوارضی را به همراه نداشته است.

هزینه جوان سازی پوست با دستگاه هایفو:

فرایند زیبایی و جوان سازی هایفو تراپی یکی از روش های مقرون به صرفه نسب به عمل جراحی لیفت می باشد.  البته نمی‌ توان برای این تکنیک زیبایی هزینه مشخصی اعلام کرد زیرا عوامل مختلفی هزینه ها را تحت تاثیر قرار می دهد.  این عوامل عبارتند از :

  • تعداد جلسات
  • ناحیه درمان
  • میزان چین و چروک ها
  • شدت افتادگی پوست
  • مهارت و تخصص پزشک
  • نوع دستگاه هایفو تراپی

می باشد.

در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی هاشمیه مشهد هزینه‌ ها با تعرفه استاندارد و معقول ارائه می‌ شود.  شما عزیزان نیز  می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک به صورت کاملاً رایگان انجام می شود.

مراقبت های قبل از آر اف و هایفو

دلیل اهمیت بسیار زیاد مراقبت های بعد از انجام هایفو، عوارضی است که ممکن است پس از درمان هایفو ایجاد شود. بنابراین، برای افزایش اثربخشی این روش، لازم است که مراقبت های بعد از درمان هایفو را دنبال نمایید. اهمیت ندادن به این مراقبت ها ممکن است منجر به هایپرپیگمنتیشن شود.

هدف اصلی از درمان های زیبایی، سلامت کلی، شادابی و حفظ ظاهر مناسب پوست است. شما با انجام روش های جوانسازی پوست مانند هایفو، درصدد اصلاح مشکلات و آسیب های وارد شده به پوست هستید. بنابراین، در صورتی که مراقبت های بعد از درمان را جدی نگیرید، انجام این روش درمانی اتلاف وقت است، چرا که به نتیجه مطلوب نخواهید رسید.

قرار گرفتن در معرض آفتاب باعث سوختگی پوست می شود و پوست آفتاب سوخته یا برنزه شده با هایفو قابل درمان نیست. همچنین، از تمام مواد شیمیایی که باعث تحریک پوست می شوند باید خودداری کنید، زیرا مانع درمان می شود. توجه داشته باشید که اگر قصد انجام هایفوتراپی را دارید، از مصرف آنتی بیوتیک ها خودداری نمایید. چرا که برخی آنتی بیوتیک ها باعث می شوند به نور حساس شوید. پس از تکمیل درمان شما با آنتی بیوتیک، انجام هایفوتراپی باید به مدت دو هفته به تعویق بیفتد. در ادامه، به اقدامات احتیاطی قبل از هایفو می پردازیم.

مراقبت های بعد از هایفو تراپی

  • پس از انجام فرآیند هایفو تراپی از خاراندن،  فشار دادن و دستکاری کردن پوست خودداری کنید.
  • از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید زیرا،  پوست شما بسیار حساس است و اشعه فرا بنفش نور خورشید تاثیرات مخربی بر پوست خواهد داشت.
  • پس از پایان جلسه هایفو مایعات زیاد بنوشید و میوه ها و سبزیجات تازه را در برنامه غذایی خود قرار دهید.
  • از قرار گرفتن در معرض هوای گرم و سرد خودداری کنید .
  • هنگام خارج شدن از منزل حتما از ضد آفتاب استفاده کنید .
  • چند روز هنگام استراحت  سر خود را کمی بلند تر از بدن قرار دهید تا از ایجاد تورم جلوگیری کنید.

اثرات و نتایج هایفوتراپی:

جهت ایجاد جوانی و حفظ طراوت پوست بیشتر متخصصین و افراد توصیه می‌کنند که حدالامکان از روشهای استفاده کنند که کم تهاجم باشند.
مثلاً اگر سردرد داریم
د بهتر است که از یک قرص استامینوفن جهت تسکین سردرد خود استفاده کنید بدون اینکه هیچگونه نیازی به استفاده از مرفین داشته باشید. زیرا مورفین شاید در نظر اول به عنوان یکی از موثرترین داروها جهت تسکین درد بتواند مورد استفاده قرار بگیرد اما عوارضی که استفاده مرفین برجای می گذارد بسیار زیاد می باشد که ممکن است فرد را دچار اعتیاد کند.

این منطق  نیز در مورد استفاده از روش های جوانسازی جهت زیبایی و رفع  مشکلات پوست نیز صدق می‌کند و تا زمانی که شما بتوانید به کمک روش‌های کم تهاجمی باعث رفع اثرات پیری از پوست خود گردید نیازی ندارید تا به کمک جراحی هایی همچون لیفت باعث ایجاد جوانی در پوست گردید.

اگر شما از هایفو در سال فقط یک بار استفاده کنید در طول ۱۲ سال هزینه هایی که انجام این روش درمانی برای فرد متقاضی همراه دارد تقریباً با جراحی لیفت برابری می‌کند پس  می‌توان گفت که انجام هایفو از نظر هزینه با لیفت برابری می کند و در مدت ماندگاری تاثیرات چندانی با یکدیگر ندارند.

انجام هایفوتراپی با توجه به پژوهش هایی که صورت گرفته و تجربیاتی که از بیمارانی که این روش درمانی را جهت جوانسازی انجام داده نشان می‌دهد ، تمام افراد نتایجی را که دوست دارند پس از انجام هایفو و دریافت می کند و حدود سه ماه بعد از انجام این روش زیبایی به نتیجه دلخواهی  که می‌خواسته‌ رسیده اند در صورتی که انجام جراحی هایی همچون لیفت صورت پس از یک سال باعث ایجاد نتایج دلخواه برای افراد می گردد.

انجام هایفوتراپی در بلندمدت تاثیرات سریعتر و خطرات بسیار کمتری را به دنبال دارند.
تاثیراتی که هایفوتراپی در بلندمدت دارد چندان ماندگاری ندارد و با شروع فرآیند پیری پوست مجدداً چین و چروک در محل های مورد نظر ایجاد می گردد و باعث می شود تا کلاژن که  در پوست دوباره ساخته شده تحلیل برود و پوست به حالت قبلی خود باز گردد.

معمولاً این اتفاق بعد از یک سال از انجام هایفوتراپی رخ می‌دهند اما می‌توان جهت به تعویق انداختن پیری پوست مجدد از این روش درمانی استفاده نمایید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد – هایفو

دوره نقاهت و ریکاوری  پس از هایفو:

دوره نقاهت پس از درمان با هایفو بسیار کوتاه است و زمان بهبودی حداکثر 2 الی 3 ساعت طول می کشد. اغلب بیماران می توانند بلافاصله پس از اتمام جلسه هایفوتراپی سر کار خود بر گردند و یا فعالیت های روزمره خود را از سر بگیرند.

بعد از هایفوتراپی بیمار نیاز به استراحت یا بستری ندارد. کل فرایند هایفوتراپی در کمتر از 60 دقیقه انجام می‌گیرد و پس از آن بیمار بدون گذراندن هیچ‌گونه دوران نقاهت یا ریکاوری می تواند به کارهای روزمره خود برسد.

تعداد جلسات هایفوتراپی چقدر است ؟

متخصصین برای دستیابی به نتایج مطلوب توصیه می کنند که در طی  سال اول فرآیند هایفو را در طی دو جلسه انجام دهید و در سال های آتی برای افزایش مدت ماندگاری در جلسات درمان شرکت کنید.  البته،  تعداد جلسات بر اساس انتظارات و خواسته های شما متغیر خواهد بود اما بر اساس تجربیات حاصل شده تعداد جلسات مشخص شده  می تواند نتایج مطلوبی را به همراه داشته باشد.  کسانی که دارای چین و چروک های بسیار ظریف و سطحی هستند می توانند با یک جلسه درمان از عمیق شدن و افزایش چین و چروک ها جلوگیری کنند اما برای چین چروک های عمیق تر جلسات بیشتری در نظر گرفته می شود.  به طور کلی تعیین تعداد جلسات بر عهده پزشک می باشد تا شما بتوانید به نتایج مورد نظر خود برسید.

برای جوان سازی پوست دستگاه هایفو بهتر است یا لیفت صورت ؟؟

تکنیک زیبایی هایفو تراپی در مقایسه با عمل جراحی لیفت خطرات و هزینه کمتری به همراه دارد.  اما قطعاً مدت ماندگاری و تاثیرات آن بر پوست کمتر است و ممکن است شما در طی سال های آینده نیاز به تکرار و تمدید مجدد داشته باشید.  به همین دلیل ما در ادامه مطلب در مورد تفاوت های این دو تکنیک زیبایی گفت‌ و گو خواهیم کرد

تکنیک زیبایی  هایفو تراپی روشی کاملاً غیر تهاجمی است در این روش هیچ برشی بر سطح پوست ایجاد نمی شود و  نیاز به تزریق ماده ای به پوست نخواهد بود.  در مقابل لیفت صورت روشی کاملاً تهاجمی است در این روش مراحل جراحی با بی هوشی عمومی سپری می شود و نیاز به برش و بخیه و پانسمان خواهد داشت.

هزینه تکنیک زیبایی هایفو تراپی نسبت به عمل لیفت جراحی مقرون به صرفه تر می باشد.   هزینه ها در این  تکنیک زیبایی به شرایط پوستی هر فرد و تعداد جلسات بستگی دارد.  شما برای انجام عمل جراحی لیفت باید هزینه هایی برای بستری شدن،  دوره نقاهت مراقبت های ویژه و بی هوشی پرداخت کنید.  در صورتی که برای تکنیک زیبایی هایفو تراپی نیازی به پرداخته هزینه ها برای این موارد نخواهد بود.

پس از انجام لیفت صورت شما به دوره نقاهت ۲ تا ۴ هفته ای نیاز دارید و پس از انجام این جراحی تا مدتی باید پانسمان بر پوست شما قرار گیرد و تخلیه مایعات از طریق لوله ای که در زیر پانسمان قرار دارد انجام شود.  و پس از یک هفته برای برداشتن بخیه ها اقدام کنید.   التهاب ،تورم، کبودی، جای زخم نیز  از عوارض رایج پس از جراحی می باشد که بهبودی آن چند ماه طول می‌ کشد.  در صورتی که پس از انجام نیاز به دوره نقاهت و ریکاوری نخواهید داشت و پایان جلسه هایفو تراپی  نیاز به هیچ گونه مراقبت و دوره نقاهتی نخواهید داشت. بنابراین شما  می توانید به محل کار خود باز گردید و با پوست خود همانند گذشته رفتار کنید.

پس از انجام فرآیند هایفو تراپی  شما عارضه خاصی را تجربه نخواهید کرد.  کمی قرمزی و تورم جزء عوارض رایج هایفو تراپی است  در صورتی که از خطرات لیفت با جراحی می توان به بی هوشی عمومی،  خونریزی، عفونت،  ایجاد لخته خون،  نکروز،  ایجاد زخم و  ریزش مو ها در ناحیه جراحی اشاره کرد.

پرسش و پاسخ

. دستگاه هایفو چه کاربرد هایی دارد ؟

همان طور که در بخش های قبلی بیان کردیم این تکنیک زیبایی در سال ۲۰۰۸ در جهت جوان سازی و لیفت پوست شهرت زیادی پیدا کرد و روز به روز متقاضیان آن افزایش یافت.  به طوری که در پنج سال اخیر متقاضیان این روش تا ۶۰ درصد افزایش یافته اند.  این تکنیک زیبایی کاربرد های زیادی دارد که در ادامه به شما معرفی می کنیم

  • از بین بردن و کاهش چین و چروک های سطحی پوست
  • لیفتینگ و  درمان افتادگی و شل شدگی پوست در بخش های مختلف صورت،  گردن و غبغب
  • کشیدگی و سفت شدن گونه ها
  • لیفت ابرو ها
  • درمان افتادگی پلک ها
  • بهبود وضعیت خط خنده،  خط چانه
  • صاف و یکدست شدن پوست صورت
  • لیفتینگ گردن و دکلته
  • اصلاح طرح لبخند
  • مورد استفاده برای انواع تیپ های پوستی
  • درمان منافذ باز پوست
  • از بین بردن چربی های انباشته شده در بخش های مختلف صورت و بدن از قبیل غبغب،  بازو ها،  ران،  شکم و پهلو

. قیمت جوان سازی پوست با دستگاه هایفو چقدر است ؟

فرایند زیبایی و جوان سازی هایفو تراپی یکی از روش های مقرون به صرفه نسب به عمل جراحی لیفت می باشد.  البته نمی‌ توان برای این تکنیک زیبایی هزینه مشخصی اعلام کرد زیرا عوامل مختلفی هزینه ها را تحت تاثیر قرار می دهد.  این عوامل عبارتند از :

  • تعداد جلسات
  • ناحیه درمان
  • میزان چین و چروک ها
  • شدت افتادگی پوست
  • مهارت و تخصص پزشک
  • نوع دستگاه هایفو تراپی

می باشد.

در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی هاشمیه مشهد هزینه‌ ها با تعرفه استاندارد و معقول ارائه می‌ شود.  شما عزیزان نیز  می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک به صورت کاملاً رایگان انجام می شود.

. زمان انجام هایفوتراپی چه حسی خواهید داشت ؟

در زمان انجام هایفوتراپی ممکن است کمی احساس معذب بودن داشته باشد. برخی از بیماران اثر درمان را به صورت پالس‌های الکتریکی کوچک یا سوزن‌سوزن شدن خیلی خفیف توصیف می‌کنند.

اگر در مورد درد نگران هستید، در درجه‌ی اول باید بدانید که هایفوتراپی دردناک نبوده یا درد بسیار خفیفی دارد. به هر حال می‌توانید با پزشک خود در مورد مصرف استامینوفن یا یک مسکن ضد التهابی غیراستروئیدی مثل ژلوفن (ایبوبروفن) قبل از شروع درمان مشورت کنید.

بلافاصله بعد از درمان ممکن است دچار قرمزی یا تورم خفیفی شوید که به مرور و طی چند ساعت ناپدید می‌شوند.

. عوارض جانبی هایفوتراپی چیست؟

انجام هایفوتراپی به عنوان یکی از موثرترین روشهای درمانی از ایمنی بالایی برخوردار می باشد و باید توسط متخصصین کارآزموده و مجرب صورت بپذیرد تا عوارضی برای فرد متقاضی ایجاد نگردد.
استفاده از این روش زیبایی همچون روش های درمانی  دیگر باید حتماً توسط متخصص مجرب و با تجربه یا تکنسین دوره دیده انجام بپذیرد زیرا در غیر این صورت باعث ایجاد عوارض جانبی و افزایش اثرگذاری جهت درمان مشکلات پوست می گردید.

در بعضی از موارد نادر که پس از انجام هایفوتراپی ممکن است برای فرد ایجاد گردد کبودی و بی حسی موقت در محلهای انجام درمان مشاهده می گردد که این عوارض به عنوان عوارض جانبی تلقی می گردند و معمولاً طی چند هفته پس از انجام درمان از بین می روند
شما میتوانید جهت استفاده از خدمات مربوط به انجام هایفوتراپی برای رفع مشکلات پوستی  و جلوگیری از عوارض جانبی از هایفوتراپی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد بهره‌مند گردید.

تمام خدمات مشاوره توسط کارشناسان و مشاوران حرفه ای در این کلینیک برای شما زیباجویان عزیز به صورت کامل رایگان در نظر گرفته می شود.

بهترین ویژگی و کاربردی که هایفوتراپی به دنبال دارد چیست؟

مهمترین ویژگی که این روش درمانی به دنبال دارد این است که این روش تنها در یک جلسه درمان انجام می پذیرد و فرد پس از اتمام درمان قادر است که بلافاصله کلینیک را ترک نموده و فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرد.
تنها پس از اتمام درمان کمی قرمزی و تورم در پوست دیده می‌شود که کاملا طبیعی میباشد و طی چند ساعت  بطرف می گردد.

در بعضی از موارد ممکن است که در صورت فرد  احساس  سوزن سوزن شدن نیز احساس گردد که این مشکلات نیز طی  چند هفته پس از انجام درمان از بین می‌رود و در حدی نیست که باعث ایجاد ناراحتی و آزار فرد شود.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد

نتیجه گیری:

افزایش سن و ایجاد پیری در پوست که به عنوان یکی از مهم‌ترین دلایل طبیعی در پوست می باشد
برای همه افراد رخ می دهند چه افراد دوست داشته باشند با این مشکلات دست و پنجه نرم کنند چه نخواهند .

پیری پوست به مرور در پوست ایجاد می گردد و باعث میشود پوست خاصیت ارتجاعی بودن خود را از دست بدهد و چین و چروک ها در سطح پوست ایجاد گردد و آرام‌آرام لبخند در آینه کمرنگ و کمرنگ تر گردد.

به دلیل اینکه افراد به دنبال راه های متعدد جهت افزایش زیبایی و بازگرداندن زیبایی از دست رفته خود هستند در جستجوی اکسیر های جوانی متعددی بوده اند که این جستجو در تاریخ قدمت بسیار طولانی دارد.

هرچند که دانشمندان هنوز موفق نشده اند که به طریق مختلف باعث شوند تا پیری پوست به تعویق بیفتد اما با توجه به آزمایشات و راهکارهای موثر جهت زیباسازی و جوانسازی پوست موفق شده‌اند تا روش های متعددی را جهت به تعویق انداختن پیری پوست استفاده کنند که یکی از این روش ها استفاده از هایفو تراپی می باشد .
این درمان  به عنوان یک روش موثر و کارآمد ایمین می تواند در کمترین زمان ممکن باعث ایجاد جوانی و به تاخیر انداختن پیری گردد.

شما میتوانید جهت استفاده از خدمات مربوط به انجام هایفوتراپی برای رفع مشکلات پوستی  و جلوگیری از عوارض جانبی از هایفوتراپی  در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد بهره‌مند گردید .

تمام خدمات مشاوره توسط کارشناسان و مشاوران حرفه ای در این کلینیک برای شما زیباجویان عزیز به صورت کامل رایگان در نظر گرفته می شود.

درباره  کلینیک:

در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد با بهترین و تجهیزات و بهترین متخصصین مجرب و کارآمد و پرسنل دور دیده می توانید از روش های کلینیکی جهت رفع مشکلات پوستی و مو استفاده کنید.
انواع خدمات به کمک بهترین تجهیزات و تکنولوژی در این کلینیک مورد تایید وزارت بهداشت ایران می‌باشد.

موقعیت مناسب و متنوع بودن تکنولوژی و تجهیزات مدرن در این کلینیک مورد و قابل اطمینانه تمام متقاضیان و زیبا جویان عزیز می باشد.

در این کلینیک دسترسی و مشاوره گرفتن از کارشناسان و اساتید برجسته پوست کشور امکان پذیر می باشد و بهترین روشهای درمانی و صحیح ترین درمان ها را برای رفع مشکلات پوست و موی شما در نظر می گیرد تا به راحتی بتوانید به رفع مشکلات پوست و موی خود کمک کنید.

شما به راحتی می توانید با شماره گیری و تماس با این کلینیک یا حضور در کلینیک توسط کارشناسان و مشاوران حرفه ایی  به صورت کاملاً رایگان برای شما مشاوره در نظر گرفته می شود تا  به رفع مشکلات پوست و موی خود کمک کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد :

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد با کسب برترین رتبه رضایتمندی 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز می باشد.

همان طور که می دانید، بعد از 25 سالگی، پوست شروع به فرسایش می کند و گردش خون ضعیف تر می شود. به همین دلیل بیشتر خانم ها، بعد از این سن، به منظور مراقبت و حفظ زیبایی، از محصولات ترمیمی و سفت کننده پوست استفاده می کنند. اما این محصولات، به تنهایی چاره ساز نیستند و جوانسازی و شفافیت پوست را مثل قبل بازنمی گردانند. به همین علت اکثر افراد به دنبال روشهای جوانسازی پوست هستند که بتوانند در طولانی مدت آثار ماندگاری داشته باشد و پوست آن ها را مثل قبل جوان و زیبا سازد. هایفوتراپی یکی از روش های کشیدن و جوانسازی پوست است که به کمک افرادی که مشکلات پوستی گوناگونی دارند آمده تا به زیبایی و جوانتر شدن آنها کمک کند.

من هم تا چند سال پیش یکی از همین افراد بودم. من همیشه در مقایسه با جراحی پلاستیک، به هایفوتراپی به عنوان روش درمانی طبیعی تری نگاه می کردم. چون در روش هایفوتراپی متخصصین در طول درمان از دستگاه های متعددی استفاده می کنند و بازبینی های مکرری صورت می گیرد تا بیماران، درمانی بدون درد را تجربه کنند. یکی از نزدیکانم که عمل جراحی  زیبایی صورت انجام داده بود می گفت انگار با یک کامیون از روی صورتم رد شده اند! به همین دلیل من شخصا روش هایفوتراپی را انتخاب کردم تا ببینم چه نتایجی در بر دارد. در ادامه تجربیات خودم و نظرات کسانی که هایفوتراپی انجام داده اند را با شما در میان می گذارم. توجه داشته باشید که بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران از بهترین تجهیزات با آخرین فناوری های روز دنیا برخوردار می باشد.

• تکنولوژی دستگاه HIFU

هایفوتراپی همان طور که از نامش پیداست، از انرژی هایفو استفاده می کند و با نفوذ به عمیق ترین لایه پوست، موجب تحریک و محکم تر شدن سلول ها و درنتیجه کشیده شدن پوست می شود. دستگاه HIFU بر پایه انرژی فراصوت، با استفاده از انرژی گرمایی، عضلات صورت را جوان می کند. دستگاه دابلو هایفو که من از آن استفاده کردم،  دارای سه نوع عمق انرژی متفاوت است که هر کدام متناسب برای لایه های مختلف پوست هستند.

– عمق 1.5 میلی متری برای اپیدرم: مناسب برای درمان سطح پوست و بستن منافذ

– عمق 3.0 میلی متری برای درم: درمان از طریق تحریک پوست و کنترل تولید کلاژن

– عمق 4.5 میلی متری برای هیپودرم: درمان به صورت ارسال گرما به عمیق ترین عضلات صورت جهت سفت تر کردن پوست

• روز درمان هایفوتراپی

جلسه هایفوتراپی من با تمیز کردن آرایش صورتم شروع شد. سپس، متخصص، محلول بی حس کننده را روی پوستم مالید و از من خواست به مدت 20 دقیقه منتظر بمانم تا احساس سوزنی شدن پوست به من دست بدهد. درمان من توسط پزشک متخصص انجام شد بنابراین پیش از هایفوتراپی، تست حساسیت انجام دادند تا عمق مناسب فراصوت جهت درمان را انتخاب کنند.

خوشبختانه در طول درمان، به غیر از قرمزی پوست، واکنش دیگری در صورتم مشاهده نشد و نکته غافل گیر کننده این بود که درمان بدون هیچ دردی به اتمام رسید. نزدیک به دو ماه از درمان من گذشته و از این که نزدیکانم، تغییرات مثبت صورتم را تحسین می کنند، واقعا خوشحالم.

یکی از دوستانم زمانی که نتایج هایفو صورت مرا مشاهده کرد تصمیم گرفت که این روش را امتحان کند. نظرات او را بعد از اتمام جلسات درمانی هایفوتراپی در ادامه می‌خوانید:

“از زمانی که وارد دهه چهل سالگی شده‌ام احساس می کردم پوستم نیاز به جوانسازی و لیفت دارد. بنابراین در مورد روش های هجومی و غیر هجومی زیادی تحقیق کردم. از برش و جراحی گرفته تا لیزر بدون درد! در نهایت با روش اولتراپی آشنا شدم و متوجه شدم که لیفت صورت با دستگاه هایفو به راحتی انجام می‌گیرد و بدون درد است. تجربه من از هایفو صورت کاملا رضایت بخش بود چون بعد از گذشت یک ساعت درمان موفق به منزل برگشتم و تمام کارهای روزانه خود را از سر گرفتم.

پیش از انتخاب روش هایفو صورت نظرات کسانی که هایفوتراپی انجام داده اند را پرسیدم. آنها برایم توضیح دادند که لیفت کردن صورت با هایفو نه تنها باعث حفظ طراوت و جوانی صورت می شود بلکه به کشیدن و محکم شدن پوست نیز کمک کرده و تنها روش غیرتهاجمی است که نگرانی ما نسبت به سالخوردگی را از بین می برد.”

با وجود اطلاعات بسیار خوبی که متخصص هایفو در جلسه مشاوره در اختیار من قرار داده بود؛ باز هم تردید داشتم. بنابراین با افرادی که در اتاق انتظار نشسته بودند صحبت کردم و نظرات آنها در مورد اینکه هایفوتراپی انجام داده بودند؛ پرسیدم.

نظرات کسانی که هایفوتراپی انجام داده اند در تصمیم گیری من نقش بسیار مهمی داشت بنابراین تجربیات آنها را با شما به اشتراک می گذارم:

  1. هایفوتراپی باران: کوچک کردن غبغب

باران از آن دسته افرادی بود که برای حفظ جوانی ظاهر خود، به صورت مکرر از روش های درمانی، مراقبت و فرم دهی صورت استفاده می کرد. طبق نظر او، پوست در نتیجه افزایش سن و کاهش سلامتی، ضخیم تر می شود و چروک هایی در آن به وجود می آید که می توان با استفاده از هایفوتراپی چروک ها را از بین برد و پوست را سفت تر کرد.

او معتقد بود که افزایش سن، تاثیر گذاری محصولات زیبایی و آرایشی را کاهش می دهد. البته در مواقع ضروری استفاده از این محصولات آرایشی زیبایی می تواند تا حدودی مشکلات پوست را برطرف کند. اما نظر مریم این بود که در رابطه با افتادگی پوست گردن، بزرگی غبغب، ضخامت پوست و چروک های اطراف چشم و لب به ترمیم های جدی نیاز دارد. او قبلا اولتراتراپی را امتحان کرده بود و به مدت یکسال از نتایج آن کاملا راضی بود. بنابراین مجدداً برای تکمیل درمان به کلینیک مراجعه کرده بود. با توجه به مطالعات او، هایفوتراپی بهترین گزینه ای است که با استفاده از دستگاه های مخصوص و روشی غیر هجومی، بیشترین انرژی را به عمیق ترین نقطه پوست می رساند و با افزایش و تحریک تولید کلاژن، جوانسازی پوست صورت را انجام داده و چربی صورت را از بین می برد.

نظر باران را در خصوص اولین جلسه درمان غبغب با هایفوتراپی پرسیدم. او گفت روز درمان، با اعمال کرم بی حس کننده به صورت خود، آماده انجام هایفو صورت شد. او می گفت که مقدار درد در این روش بسیار کم است و با استفاده از کرم بی حسی موضعی نیز بسیار کم تر می شود. در طول جلسه، در بخش هایی از صورت که نیازمند تمرکز بیشتری بود، کمی احساس درد می کرد اما به گفته او درد کاملا قابل تحمل بود.

باران بعد از اتمام درمان، در نواحی که هایفوتراپی شده بودند قرمزی مختصری مشاهده کرده بود و بین روز های دوم تا ششم، در صورت خود احساس سوزش می کرد و گونه هایش  کمی درد می کرد. اما باز هم می گفت که قابل تحمل بوده است. جدا از این مسائل، دوران نقاهتی وجود نداشت و او به راحتی کارهای روزمره خود را انجام می داد.

او توضیح داد که تاثیرات هایفوتراپی تا 60 روز بعد هم ادامه داشت. باران، قبل از درمان، پوستی ضخیم و غبغب بزرگی داشت اما پس از هایفوتراپی به تدریج طی ۶۰ روز غبغب او کوچک شده و دیگر مانند قبل افتادگی پوست در ناحیه گردن او مشاهده نمی شد.

  1. هایفوتراپی غزل : اولین تصمیم او برای هایفوتراپی

غزل به دلیل شل شدگی پوست اطراف صورت، تصمیم به هایفوتراپی گرفت تا دوباره صورت V شکل سابق خود را به دست بیاورد. او می گفت که با افزایش سن تغییرات ناخوشایندی در انسان به وجود می آید، مخصوصا ضخیم شدن پوست و تغییرات مختلفی که در چانه به وجود می آید. در طول جلسه هایفوتراپی غزل، خط فک با هدف لاغری اطراف چانه مورد هدف قرار گرفته بود.

قبل از شروع جلسه، غزل بعد از شستن و تمیز کردن صورت، کرم بی حس کننده را روی صورت خود اعمال کرد. با توجه به نقاطی که قرار بود درمان شود، جلسه حدودا 20 دقیقه طول کشید. او گفت که بعد از اتمام جلسه احساس خارش و سوزش ملایمی داشتم اما به هیچ وجه دردی احساس نکردم. او قبل و بعد از درمان عکس هایی از خود تهیه کرده بود که با مشاهده آن ها، تاثیرات مشهود جوانسازی صورت او را می شد احساس کرد. عکس هایی که گرفته بود؛ «V شکل» شدن دوباره صورت را تقریباً دو هفته بعد از درمان نشان می داد. غزل، قبل از درمان از ضخامت پوست و بزرگی چانه خود ناراضی بود. اما دو هفته بعد از اولین جلسه هایفوتراپی، سفت شدن پوست و بازیابی شکل V صورت، او را خوشحال کرده بود.

  1. هایفوتراپی آذر : صورتی V شکل با هایفودابلو

آذر همیشه می خواست صورتی به شکل V داشته باشد. علاوه بر این، او می خواست که تولید کلاژن پوست صورتش افزایش یابد و ظاهری جوان تر داشته باشد. کار آذر طوری بود که نمی توانست برای انجام روش های زیباسازی و جوانسازی پوست مرخصی بگیرد به همین علت چون هایفوتراپی دوران نقاهتی نداشت؛ این روش را انتخاب کرده بود تا بتواند بلافاصله سر کار برگردد. پس از اولین جلسه درمانی که نتیجه آن را حدود شش ماه بعد مشاهده کرده بود؛ تصمیم گرفت هر 6 ماه یک بار هایفوتراپی انجام دهد تا مشکلات دیگر نظیر ضخامت پوست یا غبغب خود را نیز برطرف کند. بنابراین بعد از یک سال مجددا به کلینیک مراجعه کرده بود چون متخصص هایفوتراپی به او گفته بود یک جلسه درمان در هر سال کافی خواهد بود. یکی دیگر از مشکلات او، چاقی گونه هایش بود که از V شکل شدن صورتش جلوگیری می کرد. پس کاهش چربی های آن ناحیه برای او بسیار مهم بود.

طبق نظرات کسانی که هایفوتراپی انجام داده بودند آذر به این نتیجه رسید که برای رسیدن به فرم دلخواه صورت از دستگاه هایفو دابلو استفاده کند. جلسه جوانسازی پوست او با هایفو دابلو 30 دقیقه طول کشید و بعد از اتمام، بی صبرانه منتظر دیدن نتایج بود. همانطور که از عکسهایی که گرفته بود مشخص بود؛ دو هفته بعد از درمان، او با کمال رضایت و خوشحالی به فرم دلخواه صورتش رسیده بود.

  1. نظر پانته آ در مورد هایفو تراپی چین و چروک های صورت

پانته آ شخصی بود که فکر می کرد استفاده از دستگاه‌هایی مانند هایفو می تواند آخرین گزینه برای جوانسازی پوست باشد. اما به تدریج با وجود استفاده از کرم ها و ماسک های مختلف صورت، قبول کرد که برای بازیابی جوانی و بافت سابق پوستش نیازمند روش های جدیتری مانند هایفو صورت است. او به حذف چروک ها و کاهش ضخامت پوست صورتش نیاز داشت. پانته آ قبل از هایفوتراپی عکسی گرفته بود که در آن، چروک های زیر چشم و بالای لب، افتادگی غبغب و شل شدن پوست فک به وضوح دیده می شد.

او گفت که در طول جلسه جوانسازی پوست با هایفو، با قرار گرفتن دستگاه روی پوست صورتم احساس ناخوشایندی داشتم اما به هیچ وجه دردناک نبود و قابل تحمل بود. حتی در تصویر بعد از درمان لبخند به لب داشت. کاملاً به خاطر داشت که  با مشاهده صورتش در آینه بعد از درمان می خندید چون نه تنها از نتیجه هایفوتراپی تعجب کرده بود بلکه درد زیادی در کار نبود.

پانته آ گفت، طبق نظر متخصص در مورد هایفوتراپی، تولید کلاژن و دیدن تغییرات، مدت ۳ ماه طول کشید. او از این که بعد از سه ماه به صورتی شفاف دست یافته، خیلی خوشحال است. استخوان گونه هایش برآمده تر و چروک های کنار چشم و لب ناپدید شده است. با مقایسه ظاهر چهره‌اش نسبت به عکس  قبل از هایفو کاملا مشخص است که حالت V  شکل صورت او بازگشته و پوستش سفت تر و روشن تر شده است.

 

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا