کسب و کار محلیمجله علمی و پزشکی

خدمات بوتاکس در بلوار اندرزگو تهران

کلینیک زیبایی آوان با در اختیار داشتن دستگاه های روز دنیا و استفاده از متریال مصرفی با کیفیت و دارای تاییدیه زیر نظر پزشکان مجرب و متخصص مجموعه ،آماده ارائه خدمات زیبایی و درمانی به شما عزیزان می باشد. لطفاً جهت مشاوره و اطلاع از قیمت ها با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمائید.

بوتاکس لب

بوتاکس سمی است که موجب فلج شدن عضلات به طور موقت می شود و این ضعیف شدن عضلات کمک می کند تا بسیاری از خطوط و چین ها از بین برود. بوتاکس علاوه بر از بین بردن چین و چروک ها برای فرم دهی برخی نواحی نیز کاربرد دارد که یکی از این نواحی لب است. تزریق بوتاکس به لب با فرم دهی به لب و رفع نقایص آن می تواند لب ها را حجیم تر و زیباتر از قبل کند اما نباید انتظار داشته باشید کاری که فیلرها با لب می کنند بوتاکس انجام دهد.  ماندگاری بوتاکس لب در افراد مختلف متغییر است اما معمولاً بین 4 تا 6 ماه ماندگاری دارد.

بوتاکس چشم گربه ای

ابرو و پلک افتاده باعث می شود تا چهره ی فرد خسته به نظر بیاید. عواملی مانند افزایش سن، ژنتیک، قرار گرفتن های طولانی زیر نور خورشید و …. موجب افتادگی پلک می شود. امروزه جراحی چشم گربه ای در میان افراد بسیار محبوب شده است و متقاضیان زیادی دارد. اما جراحی به دلیل دشواری های بعد از عمل و هزینه بالا برای بسیاری از افراد گزینه مناسبی تلقی نمی شود بنابراین باید از راهکارهای جایگزین استفاده شود. تزریق بوتاکس می تواند با ضعیف کردن عضلاتی که در اطراف چشم قرار دارد و ابرو را پائین می کشد حالت چشم گربه ای را ایجاد کند. این تکنیک در بوتاکس علاوه بر ایجاد حالت چشم گربه ای باعث رفع افتادگی ابرو شده و پوست اطراف چشم را نیز صاف می کند.

بوتاکس لبخند لثه ای

لبخند زیبا در  جذابیت چهره ی افراد بسیار تاثیر گذار است به همین منظور افراد به دنبال راهی برای زیباتر شدن لبخند خود می باشند. برخی از افراد هنگام خندیدن مقداری زیادی از لثه ی آن ها نمایان شده و ممکن است چهره ی فرد را نازیبا کند به این نوع لبخند گامی اسمایل یا لبخند لثه ای گفته می شود. این موضوع ممکن است برای برخی از افراد آزاردهنده باشد یا اعتماد به نفس فرد را در جمع به خطر بیاندازد. اما جای هیچ گونه نگرانی نیست زیرا با یک راهکار ساده  غیر تهاجمی می توان این مشکل را حل کرد.

تزریق مقدار کمی از بوتاکس سبب مسدود کردن موقت عصب عضلانی شده و موجب ضعف و سستی عضله می شود همچنین فعالیت غضلات لب بالا که هنگام خندیدن بالا می رود ضعیف می شود و به طرز شگفت انگیزی نمایان شدن لثه هنگام خندیدن کاهش پیدا می کند و به همین راحتی می توانید یک لبخند زیبا داشته باشید. البته این تزریق بسیار حساس می باشد و باید حتماً توسط پزشک مجرب انجام شود تا نتیجه بدون عوارض جانبی و رضایت بخش باشد.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا