اقتصادیکسب و کار محلی

ویژگی ها و کاربرد خرید الماس بازی هی دی

۲- فروشگاه کنار خیابان

از دیگر راه هایی که باعث پیشرفت در بازی هی دی می شود استفاه از فروشگاه کنار خیابان می باشد. اینجا جایی است که می توانید درآمد خوبی از آن داشته باشید. محصولات و کالاهای اضافه خود را در این فروشگاه قرار دهید. اگر قیمت های شما مناسب باشد در کمترین زمان به فروش می روند. بهتر است قیمت شما ۷۵% از بالاترین قیمت کالا باشد. برای مثال اگر بیشترین قیمت کالا سکه۱۰۰ است، شما ۷۵ سکه قیمت گذاری کنید.

۳- میان تولیدات و محصولات تعادل بر قرار کنید

به یاد داشته باشید که همیشه حداقل یک محصول برای کشت در مزرعه و تولید محصول جدید نگه دارید. با این روش همیشه یک محصول در انبار دارید که بتوانید با آن محصولات جدید تولید کنید.

۴- تام؛ پسر پستچی

در سطح ۱، تام پستچی برای کمک به شما می آید که در پیشرفت بازی هی دی نقش به سزایی را داشته باشد. هنگامی که نیاز به محصولات جدید برای تولید بیشتر داشته باشید تام می تواند به شما کمک کند. می توانید از کمک تام پستچی هر ۲ ساعت یکبار استفاده کنید

در این بازی الماس ها نقش تعیین کننده ای در پیشرفت و گسترش دهکده دارند. مثلا ممکن است شما محصولات زیادی را تولید کنید ولی چون ظرفیت انبار شما پر شده است نمی توانید آن را ذخیره کنید پس باید سطح انبار خود را گسترش دهید که این نیاز به الماس دارد.حتی استفاده از کمک تام هم نیازمند به الماس است. برای خرید الماس می توانید به قسمت مراجعه کنید.

۵- پرداشت محصولات کشاورزی به صورت یک جا

از دیگر ترفندهایی که به پیشرفت بازی هی دی کمک خواهد کرد برداشت محصولات کشاورزی به صورت یک جا است. اگر کل زمین کشاورزی خود را یک جا و یک دفعه برداشت کنید بازی به شما یک جایزه میدهد که این خود به گونه ای میتواند در همه جهات به کار شما بیاید. اگر چنین نشد تعداد زمین کشاورزیتان کم است و در لول بالاتر به آن می رسید.(پیشنهاد ما به شما برای کاشت سبزیجات در زمینتان هویج هست به چند دلیل: هر ده دقیقه یکبار رشد می کند و زمان کمی دارد و راحت تر به فروش میرسد.)

۶-خرید حیوانات

همه ما از اول بازی خواستار خرید حیوانات جور با جور با کارتهای رنگی خود هستیم. اما بهتر است اول از یک نوع حیوان شروع به خرید کنید. زیرا که اگر شما یک نوع رو کامل خرید کنید هنگام بیدار

جم و سکه هی دی، خرید جم (الماس)

جم (الماس) و سکه هی دی همان اعتبار درون بازی هی دی است که شما به وسیله آن می توانید به ایونت ها و همچنین بسته های ابزار دوست داشتنی آن و بسیاری از چیز های جذاب دیگر دست پیدا کنید.

جم (الماس) و سکه هی دی را از کجا و چگونه خریداری کنیم؟

شما میتوانید جم (الماس) هی دی، ایونت ها، بسته های ابزار و هر بسته دیگری که در بازی هی دی وجود دارد را با قیمت بسیار ارزان و امنیت کامل از سایت موجوجم خریداری کنید.

برای آشنایی کامل با نحوه خرید جم (الماس) بازی هی دی از سایت موجوجم به لینک زیرمراجعه کنید.

تنها نکته ای که شما باید در هنگام خرید جم(الماس) به آن توجه کنید این است که در قسمت تنظیم نوع اکانت، شما می توانید اکانت خود را بر روی اکانت سوپرسل آی دی و یا فیسبوک و… تنظیم کرده و این بستگی به این دارد که شما بر روی کدام یک از این ها، اکانت خود را ساخته باشید.

سایت موجوجم با ۷ سال سابقه درخشان و پشتیبانی بسیار ویژه یکی از معتبر ترین و امنیتی ترین سایت ها با داشتن نماد اعتماد الکترونیک و همچنین نماد ساماندهی درخرید جم (الماس)، سکه، ایونت و… است. برای اطمینان واعتماد کامل از این سایت می توانید به منوی زیر مراجعه کرده و با کلیک بر روی عکس نماد اعتماد الکترونیک در صفحه ی جدید وارد سایت منوی اعتماد الکترونیک شده تا از امنیت و اعتبار کامل این سایت اطمینان کامل پیدا کنید.

سایت رسمی نماد اعتماد الکترونیک برای موجوجم

علاوه بر امنیت کامل در خرید جم (الماس) و… موجوجم پشتیبانی های ویژه ای برای پاسخگویی به شما را دارد که در همان لحظه پرسش و یا درخواست شما از پشتیبان ها، پشتیبان ها پاسخ شما را می دهند و شما می توانید برای مراجعه به آن بر روی منوی آن در سایت کلیک کنید.

همچنین موجوجم با داشتن قیمت های بسیار ارزان برای انواع اعتبار های بازی مانند جم (الماس)، سکه، یوسی، سیپی و…، در سریع ترین زمان ممکن یعنی نهایتا ۳۰ دقیقه آنها را برای شما واریز می کند و همچنین در زمان های مختلف برای رضایت بیش تر شما مشتریان عزیز کد تخفیف های ویژه ای را برای خرید جم (الماس) و سکه و… به شما هدیه داده تا با قیمتی بسیار کمتر محصولات را خریداری کنید.

و اینکه یکی از مهم ترین ویژگی موجوجم شفافیت سایت آن است به طوری که حتی آدرس خود موسسه موجوجم در سایت نماد اعتماد الکترونیک با تصویر واضح و همچنین نقشه دقیق جی پی اس برای شما قرار داده که کمتر سایت و موسسه ای پیدا می شود که همچنین کاری بکند و درآخر اینکه این موسسه با هدف کمک به شما مشتریان عزیز برای خرید اعتبار بازی ها مانند جم (الماس) و… که به دلیل تحریم های دیگر کشور ها شما امکان خرید مستقیم را از آن بازی را ندارید به وجود آمده و آنها را با مناسب ترین قیمت به شما می فروشد، تا شما بتوانید با قیمت بسیار ارزان و امنیت کامل هر اعتباری که می خواهید را مانند جم (الماس) ،سکه و… راخریداری کرده و بهترین لحظه ها را با بازی خود تجربه کنید.

خرید سکه بازی هی دی

بازی هی دی یک بازی در سبک شبیه‌سازی برای آموختن مهارت‌های مزرعه‌داری و دام‌پروری و شناختن سبک زندگی روستایی است. در این بازی شما می‌توانید انواع محصولات را بکارید و آن‌ها را در مغازه به‌فروش بگذارید. پرورش حیوانات و فروش یا معاوضه آن‌ها، پختن انواع غذاها با محصولات مزرعه و تزئین مزرعه با اقلام قابل خرید در بازی، از دیگر فعالیت‌های گیمرها در این بازی است. دارای سکه یا ارز رایج بازی است که الماس نام دارد. با خرید سکه و خرید الماس هی دی می‌توانید فعالیت‌های خود را در بازی افزایش دهید و مزرعه‌داری نمونه باشید.

ویژگی‌های بازی هی دی

سکه طلای بازی هی دی چیست

سکه بازی هی دی دقیقا همان چیزی است که برای  ارتقا تجهیزات و خرید آیتم‌های جدید به آن احتیاج دارید. برای مبادله با دهکده‌های دیگر نیز به این سکه‌های طلایی نیاز دارید. در واقع اگر در بازی هی دی نتوانید به مقدار کافی سکه طلا برای خود فراهم کنید، اوضاع خوب پیش نخواهد رفت. این سکه‌ها را می‌توانید مستقیما خریداری کنید و با استفاده از آن‌ها، بدون محدودیت در بازی هی دی پیش بروید.

مزایای خرید سکه بازی هی دی

در بازی هی دی گیمرها با انجام مسئولیت‌های روزانه در مزرعه و در قبال فروش محصولات، سکه و الماس دریافت می‌کنند که انواع سکه این بازی هستند. گیمرها برای خرید اقلام تزئینی و شخصی‌سازی مزرعه نیز به این سکه‌ها نیاز دارند. همچنین خرید سکه بازی هی دی باعث پیشرفت هرچه سریع‌تر شما در بازی می‌شود.

بازی هی دی یکی از محبوب‌ترین بازی‌های شبیه‌سازی کشاورزی است.

با شروع بازی هی دی تعداد 350 سکه به شما داده می‌شود و با فعالیت‌ها نیز مقدار کمی سکه دریافت می‌کنید اما برای این‌که یک مزرعه‌دار نمونه باشید و اقلام مختلف بازی را تهیه کنید، می‌توانید از روش خرید بسته‌های سکه بازی هی دی استفاده کنید. برخی از اقلامی که با خرید سکه می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید عبارتند از:

  • چرخ خیاطی
  • ماشین ریسندگی
  • خرید گل‌ها برای جذب پروانه‌ها
  • مجسمه پاندا
  • کیک تولد
  • انواع سازها مانند: ویلون‌سل و تومبا
  • بازکردن قفل ساختمان‌ها

آیا دریافت رایگان سکه هی دی ممکن است؟

سکه بازی هی دی را می‌توان با انجام چندین کار مختلف به دست آورد. برای مثال می‌توانید تجهیزاتی مانند پیچ‌ومهره را به سایر بازیکنان بفروشید و در قبال آن سکه طلا دریافت کنید. یا وارد فستیوال‌ها شوید و با پیروزی در آن‌ها مقداری سکه طلا به‌عنوان جایزه دریافت کنید. در واقع سکه طلا چیزی نیست که نتوان آن را به شکل رایگان به دست آورد، اما در این باره باید چند نکته مهم را در نظر داشته باشید.

باید توجه داشته باشید که مقدار سکه طلای رایگان بازی هی دی محدود است و نمی‌توانید بیشتر از حد مجاز سکه طلا دریافت کنید. از سوی دیگر دریافت رایگان سکه طلا زمان زیادی را از شما می‌گیرد. مراحل دریافت سکه طلای رایگان نیز در بیشتر موارد خسته‌کننده هستند. حال از خود بپرسید که آیا سکه طلای رایگان می‌تواند برای شما مناسب باشد؟ جواب شما به این سوال قطعا خیر است. چرا که هرگز نمی‌خواهید زمان و انرژی زیادی را برای دریافت سکه طلای رایگان صرف کنید.

برای خرید سکه هی دی به چه چیزی نیاز داریم؟

برای خرید سکه بازی هی دی قبل از هر چیزی لازم است یک فروشگاه معتبر پیدا کنید که تجربه بالایی در زمینه گیفت کارت و پرداخت‌های درون بازی دارد. سپس باید مطمئن شوید که اکانت بازی هی دی شما به یکی از اکانت‌های جی‌میل، سوپرسل آیدی یا فیس‌بوک متصل است.

شادمانی بی‌اندازه با تجربه سبک زندگی روستایی در هی دی

با دانلود بازی هی دی و خرید سکه این بازی برای پیشرفت هرچه سریع‌تر در آن می‌توانید ساعات‌ها از هیاهوی زندگی مدرن کناره بگیرید و شادمانی را در دنیای هی دی کشف کنید. فروش محصولات به کشتی بخار، انجام مبادلات با مردم شهر، فروش محصولات در فروشگاه کنار جاده، کاشت و برداشت محصولات زراعی و تولید قند و نان و لباس برخی از تجربه‌های زیبا در بازی هی دی هستند. برای خرید سکه بازی هی دی در کافی است بسته سکه مورد نظر خود را انتخاب کنید و مراحل خرید را پشت سر بگذارید تا در کمترین زمان، بسته خریداری شده در اکانت شما شارژ شود.

ید با بیدار کردن آنها هر بار جایزه دریافت می کنید در صورتی که اگر دو یا سه گربه داشته باشید بعد از بیدار کردن چهار تا پنج بار به شما جایزه می دهد.

بازی هی دی چیست؟

در باری هی دی بازیکن می تواند با فروختن مواد غذایی و محصولات خود یا ارائه به کشتی، درآمد کسب کند.

در واقع بازیکنان بازی هی دی به دنبال این هستند که مزرعه خود را سریع تر گسترش داده و جزء نفرات برتر باشند.

کاربران اینترنتی به صورت رایگان می توانند این بازی را از گوگل پلی و اپ استور دانلود و بر روی تلفن همراه یا تبلت خود نصب کنند و با اتصال به اینترنت به صورت آنلاین آن را بازی کنند.

  • در مرحله اول بازیکن باید تجربه کسب کرده، پس انداز کند و پس از رسیدن به مرحله 7 بازی، به‌ کمک پس انداز خود از جاده های بازی استفاده کند.
  •         چون محصولات دو برابر خواهند شد لذا تا حد ممکن نباید از محصولات تازه کاشته شده برای فروش و مصرف استفاده کرد.
  •         محصولات موجود در انبار را نیز معامله نکنید زیرا در صورت گسترش مزرعه خود جهت تامین غذای حیوانات مزرعه نیاز به این محصولات دارید.
  •         از محصولاتی که در شب کاشته اید، مراقبت کنید.
  •         محصولاتی که سرعت رشد پایین تری دارند برای اینکه نیاز نباشد مرتب به مزرعه سر بزنید، مناسب تر هستند.
  •         از فروشگاه های کنار جاده جهت تهیه محصولات خود استفاده کنید تا در تولیدات خود صرفه‌جویی کنید.
  •         نباید در برابر بازدیدکنندگان مزرعه فروتن باشید زیرا سعی دارند تا محصولات شما را با کمترین قیمت خریداری کنند.
  •         در برابر پیشنهاد تاجرها تا جایی که ممکن است مقاومت کنید و به پیشنهاداتی که به نفع شما نیست پاسخ مثبت ندهید.

جم (Gem) در بازی هی دی چه نقشی دارد؟

به کمک جم یا الماس بازی که در واقع ارز یا پول بازی محسوب می شود، می توان بازی را ارتقاء بخشید؛ زمان تولید محصولات را کاهش داد و سریع تر پیشرفت کرد.

جم در بازی هی دی نقش مهمی دارد به عنوان مثال وقتی بازیکن محصولات زیادی تولید می کند، جهت افزایش سطح انبار ذخیره سازی به جم نیاز دارد، همچنین استفاده از کمک تام پستچی جهت تولید محصولات بیشتر، به جم یا همان الماس نیاز دارد.

به دو طریق می توان جم بازی هی دی را دریافت کرد:

  •         انجام یکسری اقدامات در حین انجام خود بازی هی دی و کسب جم رایگان که روش های زیادی وجود دارد. از این طریق کسب جم زمانبر و سخت خواهد بود اما تلاش واقعی جهت کسب جم بازی لذت خاص خود را دارد که بسیاری از بازیکنان ترجیح می دهند از این طریق به سطح های بالاتر بازی دست پیدا کنند.
  •         خرید جم به تعداد دلخواه از سایت های فروش ارز بازی با پرداخت هزینه آن در سریع ترین زمان ممکن و شارژ حساب کاربری بازیکن در بازی؛ سایت های زیادی وجود دارند که با دریافت مبلغی سکه یا همان جم بازی را در اختیار بازیکن قرار می دهند اما بازیکن باید دقت کند که خرید جم را تنها از سایت های معتبر و باسابقه انجام دهد.

چگونه می توان جم بازی هی دی را به دست آورد؟

  •         بازیکن باید ماهی به دست آورد.
  •         بازیکن باید دم خرچنگ جمع آوری کند.
  •         بازیکن باید خرچنگ را در یک زمان در استخر خود جمع آوری کند.
  •         بازیکن باید به بازدید کننده ها از شهر خدمت کند.
  •         باید پر اردک جمع آوری کند.
  •         اردک در یک سالن جمع آوری کند.
  •         از زنبور داری محصول برداشت کند.
  •         باید زنبور در مزرعه خود داشته باشد.
  •         بازیکن باید بتواند حیوانات را در پناهگاه خود حفظ کند.
  •         باید بتواند بچه حیوانات را در پناهگاه خود حفظ و نگهداری کند.
  •         بازیکن باید بتواند محصولات خود را به وسیله کامیون تحویل دهد.
  •         باید محصولات خود را بین ۲۰۰ الی ۲۵۰۰ بار به فروش برساند.
  •         باید بتواند کالاهای با ارزش خود را از طریق قایق ها به فروش برساند.
  •         بازیکن باید تخم مرغ از مرغ ها به دست آورد.
  •         باید شیر از هر گاو بدوشد.
  •         باید بتواند از گوسفندان مزرعه خود پشم بچیند.
  •         باید قایق ها را به صورت متوالی بارگیری کند.
  •         بازیکن باید جهت تزیین مزرعه خود ۱۰۰ الی ۵۰ هزار سکه سرمایه گذاری کند.
  •         باید بتواند مزرعه خود را گسترش دهد.
  •         بازیکن باید سطح بازی خود را ارتقاء دهد.
  •         بازی هی دی را از طریق حساب فیسبوک خود فعال سازی کند.
  •         بازیکن باید تریلرهای به نمایش گذاشته شده در بازی را مشاهده کند.
  •         مشاهده برخی تبلیغات بازی
  •         بازیکن با باز کردن جعبه هایی که به صورت تصادفی پیدا می کند، می تواند جم کسب  کند.
  •         رسیدن به سطح 24 و استخراج جم از معدن این سطح
نمایش بیشتر

آیدا چم سورکی

آیدا چم سورکی هستم متولد 1381 تحصیل کرده در رشته علوم تربیتی و علاقمند به نویسندگی و فعال در شبکه های اجتماعی
دکمه بازگشت به بالا