مجله عمومیکسب و کار محلی

نکات مهم خرید خرید ست لباس ورزشی زنانه + انواع آن

راهنمای خرید ست لباس ورزشی زنانه

ممکن است این را در کتاب ها و فیلم های انگیزشی و موفق دیده باشید یا شنیده باشید که “برای پیروزی لباسش بپوش!” پس قدرت لباس تیم ملی فوتبال ایران ولباس های ورزشی را دست کم نگیرید. هر چقدر هم که این موضوع را انکار کنیم، پوشیدن ست ورزشی در بهبود فعالیت بدنی و کیفیت ورزش بسیار مهم است. زیرا مدلی از ست اسپرت ورزشی زنانه که شامل شلوار اسپرت، شورت ورزشی، ساپورت ورزشی، کفش ورزشی، تاپ اسپرت، تیشرت ورزشی و غیره می باشد، انگیزه و عملکرد شما را در فعالیت های روزانه بهبود می بخشد.

شاید پیدا کردن ست لباس ورزشی زنانه برای شما کمی مشکل باشد. اما اگر به ظاهر خود توجه کنید و لباس های اسپرت، راحت و منعطف را انتخاب کنید احساس بهتری خواهید داشت و اعتماد به نفس بالایی خواهید داشت. در این مطلب به انواع مدل های ست ورزشی اسپرت زنانه می پردازیم تا بتوانید به راحتی لباس مناسب و راحتی خود را انتخاب کنید و نگران خرید لباس اسپرت زنانه نباشید.

نیم‌تنه ورزشی زنانه

در طول فعالیت های ورزشی به جای لباس زیر از نیم‌تنه ورزشی زنانه استفاده می شود. خانم ها این مدل لباس ورزشی را به دلیل خنک و راحت بودن انتخاب می کنند. اگر می خواهید نیم تنه مناسبی انتخاب کنید به نکات زیر توجه کنید:

  • نیم‌تنه‌ای که انتخاب می کنید باید ضد آب باشد.
  • نیم‌تنه اسپرت باید انعطاف پذیر باشد.
  • نیم‌تنه اسپرت زیاد جذاب و چسبناک نیست.
  • سایز نیم تنه ورزشی باید به اندازه لباس زیر شما باشد.

هنگام ورزش از آرایش غلیظ استفاده نکنید

خانم ها دوست دارند در هر شرایطی زیبا و آراسته باشند که حتی هنگام ورزش هم فراموش نمی کنند. آرایش ملایم در ورزش مشکلی ایجاد نمی کند، اما آرایش غلیظ در حین ورزش می تواند آسیب جدی به پوست شما وارد کند.

با هر دم و بازدمی که در ورزش انجام می دهید، پوست مقدار قابل توجهی اکسیژن دریافت می کند. اما با وجود آرایش غلیظ روی پوست، پوست شما نه تنها اکسیژن دریافت نمی کند، بلکه باعث ایجاد آکنه و جوش نیز می شود. بنابراین در خرید لوازم آرایش دقت کنید و از برندهای معتبر لوازم آرایشی خریداری کنید تا آسیب کمتری به پوست شما وارد شود و اگر در حین ورزش نیز به آرایش ملایم علاقه دارید، پوست لطیف شما آسیبی نمی بیند.

تاپ ورزشی زنانه

خرید یک تاپ ورزشی راحت تر از خرید سایر لباس های ورزشی است و خانم ها معمولاً حتی در باشگاه یا در حین ورزش از تاپ خانگی استفاده می کنند. تاپ های اسپرت زنانه معمولا از نخ یا پلی استر ساخته می شوند، اما برخی از تاپ های اسپرت شبیه مایو هستند. این مدل معمولا ضد آب بوده و از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است. با این حال، برخی از خانم‌ها ترجیح می‌دهند تاپ خنک‌تر و گشادتر بپوشند و در ورزش راحت باشند.

برخی از خانم ها برای لاغرتر جلوه دادن بدنشان، تاپ سیاه یا تیره می پوشند. جالب است بدانید که محققان به این نتیجه رسیده اند که لباس های رنگ روشن نه تنها تاثیر مثبتی بر روح و روان شما می گذارند و شما را شادتر می کنند، بلکه انرژی بدنی بالایی را القا می کنند. در این صورت فعالیت شما در باشگاه یا ورزش بیشتر و بهتر می شود.

تیشرت اسپرت زنانه

بازار باشگاه، بدنسازی و ورزش این روزها داغ است و صنعت مد بیشتر بر روی تی شرت یا ست های ورزشی مردانه و زنانه تمرکز کرده است. بنابراین در انتخاب لباس ورزشی خود گزینه های مختلفی دارید. اما یکی از مشکلاتی که در برخی از تی شرت های ورزشی خانم ها دیده می شود این است که هوا یا اکسیژن از پارچه لباس ورزشی عبور نمی کند و باعث می شود که عرق روی بدن باقی بماند و بدن بوی عرق بگیرد.

توصیه می کنیم از لباس هتلی استقلال و پیراهن های ورزشی استفاده کنید که هوا و اکسیژن به راحتی از پارچه عبور می کند و عرق روی بدن شما باقی نمی ماند. اگر عرق روی بدن باقی بماند، احساس خستگی بیشتری می کنید و نشاط خود را از دست نمی دهید. این نکته مهم را به خاطر بسپارید: پوست بدن باید نفس بکشد تا شاداب و جوان بماند!

تی شرت اسپرت زنانه باید انعطاف پذیری بالایی داشته باشد. به عبارت دیگر، اگر می خواهید انرژی خود را در حین ورزش خرج کنید، اجازه ندهید تی شرت ورزشی شما مانعی برای شما ایجاد کند. در خرید تی شرت اسپرت زنانه به پارچه آن دقت کنید. ممکن است به پارچه های خاصی حساسیت داشته باشید و دچار خارش، جوش یا قرمزی پوست شوید. (البته این شرایط به ندرت اتفاق می افتد، اما بهتر است این نکته را فراموش نکنید).

شلوارک ورزشی زنانه

شلوارک اسپرت زنانه یکی از راحت ترین لباس های اسپرت است و پوشیدن این مدل لباس از دهه 50 در بین جوانان رواج پیدا کرده است. اگرچه پوشیدن شلوارک ورزشی در آن زمان کمی غیر معمول بود، اما این روزها یکی از محبوب ترین لباس های ورزشی برای آقایان و خانم ها است. سایز شلوارک ورزشی باید با سایز کمر شلوار دیگر شما برابر باشد. قد شلوارک بلند یک تا دو سانتی متر بالاتر از زانو است و می توانید قد شلوارک اسپرت را به دلخواه انتخاب کنید تا در هنگام ورزش احساس راحتی کنید.

برخی از خانم ها شلوارک ورزشی زنانه را به شلوار گرمکن، شلوار یوگا و شلوار ورزشی ترجیح می دهند. در واقع وقتی شلوارک اسپرت می پوشید، علاوه بر راحتی، انعطاف بیشتری نیز خواهید داشت. قبل از خرید شلوارک اسپرت زنانه به پارچه این مدل لباس اسپرت توجه کنید. همیشه جنسی را انتخاب کنید که انعطاف پذیری بالایی داشته باشد و ورزش شلوارک شما را پاره نکند.

شلوار اسپرت زنانه

در یک ست ورزشی، هیچ لباسی مهمتر از یک شلوار ورزشی نیست تا بتوانید به راحتی بدوید یا حرکات کششی یوگا و پیلاتس انجام دهید. توصیه می کنیم قبل از خرید شلوار اسپرت زنانه به چند نکته توجه کنید:

پارچه شلوار اسپرت

پارچه شلوار اسپرت زنانه در تابستان و زمستان متفاوت است. سعی کنید شلواری را انتخاب کنید که پوست شما تنفس کند و هنگام ورزش عرق شما تبخیر شود. در زمستان از شلوارهای ورزشی ضخیم تری استفاده کنید تا سرما به بدن نفوذ نکند و دچار بدن درد نشوید. در تابستان شلوارهای ورزشی خنک بپوشید تا خستگی ناشی از ورزش و تعریق مانع فعالیت شما نشود.

سایز شلوار اسپرت

شلوار گرمکن باید اندازه مناسبی داشته باشد تا بتوانید به راحتی حرکات کششی انجام دهید و در حین ورزش دچار مشکل نشوید. شلوار ورزشی هم مانند لباس دربی استقلال نباید خیلی تنگ یا جذب باشد تا در حین ورزش پاره شود و همچنین نباید آنقدر گشاد باشد که در حین ورزش دست و پای شما را ببندد یا زیر پای شما گیر کند. در هر صورت شلوار اسپرت در عین زیبایی و شیک بودن باید راحت و منعطف باشد.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا