مجله اجتماعیکسب و کار محلی

آموزش ساخت جعبه با تخته سه لا

ساخت کشتی با تخته سه لایه

با استفاده از تخته سه لایه می توانید کارهای شگفت انگیز بسیاری ایجاد کنید که اکنون ما انجام خواهیم داد. مانند هر فعالیت خلاقانه دیگر همانند ساخت کشتی با تخته سه لا، اره کردن ورق های تخته سه لا با تهیه ابزار و مواد شروع می شود. این مقاله دارای بسیاری از الگوهای حیوانات زیبا و ساده و صنایع دستی تخته سه لا است. شما میتوانید با استفاده از ورقه های چوبی تخته سه لایه لوازم جانبی و اسباب بازی های متنوعی درست کنید که در حال حاضر الگوی این وسایل در سایت قرار گرفته است.

برش تخته سه لا

می توانید لاستیک فوم را به اندازه تخت برش دهید، روی آن را با همان پارچه بپوشانید و به این ترتیب یک تشک عروسکی بسازید. برای تزیین آشپزخانه خود از کاغذ خود چسب یا هر کاغذ زیبای دیگری استفاده می کنیم. کابینت ها را چسب می زنیم، با کمک سیم و مهره برای آنها دسته می سازیم.

روش برش تخته سه لا بستگی به ضخامت ورق روکش چسب دارد. یک برگ ضخامت 2 میلی متر با یک چاقو برش داده می شود. اگر ضخامت 2-6 میلی متر توسط یک آزمایش الکتریکی استفاده شود، اگر بیش از 6 میلیمتر باشد، سپس یک دیسک دیسک را اعمال کنید. اگر آنجا پروژه آمادهبهتر است یک فین را در یک دستگاه برش قالب در یک شرکت تخصصی بنوشید. دیوارها با کاغذ هدیه، برای بسته بندی، با نقاشی از موضوع کودکان پوشیده شده اند.

اگر جعبه طراحی شده است برای ذخیره موارد کوچک و اغلب استفاده می شود، کلاه ها را می توان با بتونه پوشیده شده است. ورق های تخته سه لا ضخیم (بیش از 10 میلی متر) باید مانند چوب مورد استفاده قرار گیرند. هنگام کار با تخته سه لا چوب نرم ، از میخ و پیچ با واشر استفاده کنید تا به ورق آسیب نرسانید.

تجربه کمی است ، اما تمایل زیادی وجود دارد – ایجاد شاهکار مشکلی نیست. با استفاده از نمودارها برای صنایع دستی تخته سه لا ، حتی می توانید در مورد ساخت یک قایق قابل اعتماد و خوب فکر کنید. تخته سه لا به عنوان یک ماده تزئینی ، صنعتگران را با فرصت های بزرگ جذب می کند.

سپس باید آنها را در چند ردیف به هم بچسبانید. جعبه ها را می توان با برش مستطیل های کوچکتر با فویل تزئین کرد. پس از خشک شدن تمام جزئیات، نرده چسب را به تخت وصل می کنیم، خط اتصال را با مداد علامت گذاری می کنیم.

در ابتدا لازم است که طول کشو را با قفسه برش دهیم. درخت به ابعاد مورد نظر برسد – 80 سانتیمتر. بسته به عرض ریل و فاصله بین آن، تعداد قطعات لازم محاسبه می شود.

جعبه به رنگ انتخاب شده رنگ آمیزی شده است. لازم است رنگ را در چند لایه اعمال کنید، در حالی که اجازه دهید هر دانه سویا خشک شود. سوراخ های کوچکی در وسط دیوار جلویی و درپوش (همچنین در وسط) ایجاد می شود. این لازم است تا پوشش در آینده حرکت نکند.

لک ها و بی نظمی های کوچک را می توان با سوهان یا کاغذ سنباده ریز اصلاح کرد. دیوارها از ارتفاع های مختلف ساخته شده اند. به طور خاص، قسمت عقب و انتهای آن از یک ارتفاع ساخته شده اند که به هم چسبیده اند.

هنگامی که لاک روی گلهای ما خشک شد ، من شروع به تزئین ترکیب با انواع مهره ها ، مهره ها ، ریز مهره ها و بدلیجات (بیشتر سبز به منظور تحمل پیام سبک جعبه) می کنم. به نظر می رسد رنگ آن خوب است ، اما من می خواهم یک مروارید کوچک اضافه کنم. مینای اکریلیک برای این نقش کاملاً مناسب است. اسفنج را کمی در مینای دندان فرو می کنم و در امتداد سطح پلک ها قدم می زنم.

سپس لبه های بالا و پایین را سنباده بکشید. می توانید با اتصالات زیبا محتویات مختلف را در این ظروف پنهان کنید و ساخت چنین کیتی کار سختی نخواهد بود. روی تمام سطوح خارجی یک لایه پرایمر اعمال می کنیم که چسبندگی قابل اعتماد چوب به لاک را تضمین می کند. ما علاوه بر این، قطعات روباز را با فایل ها و کاغذ سنباده پردازش می کنیم و انشعابات و پخ را از بین می بریم. برای اینکه محصول از نظر زیبایی ظاهری دلپذیر به نظر برسد، به یک طراحی و یک طراحی نیاز دارید.

کیفیت چوب تخته سه لا

انتخاب صحیح مواد برای چنین چیزی ضروری است ، سوال اصلی است که قبل از شروع کار باید حل شود. فقط درجه 1 و 2 تخته سه لا برای جعبه مناسب است. هنگام خرید مواد ، توجه به نحوه چسباندن ورق های آن ضروری است. برای پیچاندن لولا ، پیچ های کوچکی را انتخاب کنید که اندازه آنها با قطر سوراخ لولا مطابقت دارد. به طوری که آنها دقیقاً در محل مورد نظر پیچ خورده باشند و تخته سه لا شکسته نشود ، سوراخ باید کمی کوچکتر از قطر پیچ حفاری شود.

فقط باقی مانده است که بلندگوها را بطور مستقیم و صحیح وصل کنید ، همانطور که در طرح پیش خرید نشان داده شده است. بدون محدودیت در توان، جایگاه نمایش را انتخاب کنید. با این وجود، برش خود را در حفره های حفاری روشن کنید. به عنوان یک قاعده، رنگ های روشن آن را آسان می کند به تماشای اسباب بازی در پرواز و یا در هنگام جستجو پس از فرود آن آسان است.

خالی از boomeranga را با یک گیره و یک روبل کوچک از مرکز به لبه ها، ما پوشش های چوبی اضافی را حذف کنید. اگر شما بر روی یک مدل مورد نظر برای پروازهای کار می کنید، ارزش آن را برای موقعیت دقیق دم و بال ها ارزش دارد. پس از همه، خواص آیرودینامیکی به آنها بستگی دارد.

مراقب باشید آنقدر چسب نداشته باشید که فشرده شود و بعداً به مشکلی تبدیل شود. چسب هایی که روی سطح می آید در صورت برداشتن یا سمباده زدن ، جلوه های ناخوشایند روی جعبه خود ایجاد می کنید. با تمام برش های شما ، همه چیز هیجان انگیز می شود.

بیشتر اوقات ، بعضی مواقع مجبورید اصلاح خیلی خوبی در کناره های دم کبوتر انجام دهید. قسمت کناری و انتهایی را کنار هم قرار دهید و ببینید کجا محدودیت هایی وجود ندارد که باعث شود مفصل با هم برود. برداشتن خیلی کوچک قسمت هایی از چوب با اسکنه یا چاقو.

پس از مونتاژ، محصول را می توان در هر رنگ نقاشی کرد. شما همچنین می توانید از هر جعبه به عنوان دکور استفاده کنید. در کلاه های پیچ و مهره های تزئینی لباس پیچ. ما کابینه را در محل قرار داده ایم، جمع آوری شفل ها، قفسه ها، نمای ساختمان ها و سایر لوازم جانبی برنامه ریزی شده – آینه، قلاب، دستگیره، پاها، شاخه ها.

دور لبه های درب و لبه ی بلند را در آن قرار دهید، یک کت و شلوار را تکمیل کنید. شیارها را با چسب بکشید و سپتوم را به جای نصب کنید. باد ریل دوم را با لبه مخالف پلی اتیلن بگذارید، نوار سوم را بر روی لنگ و ناخن روی پین های کوچک قرار دهید. ساختار را مجددا بچرخانید و صفحات جانبی طرف مقابل را محکم کنید.

ایجاد و ایجاد چیزها با دستان خود یک فعالیت جذاب و با ارزش است. این سرگرمی به شما امکان می دهد تا از کارهای معمول استراحت کنید و خانه را با محصولات اصلی دست ساز تزئین کنید. در این مورد کپی “یک به یک” به سختی توصیه می شود.

در مرحله نهایی، تصویر در چندین لایه با لاک الکیدی پوشانده می شود. B پایین را به صورت خشک وارد شیارهای جعبه کرده و در صورت لزوم ابعاد را تنظیم کنید. (لاک نیترو نیمه مات را سه بار از یک قوطی آئروسل اسپری کردیم و دو لایه اول را بعد از خشک شدن با سمباده 320 سمباده زدیم.) نوار ماسک را بردارید. از تخته های 6 میلی متری، دیوارهای A را به طول مشخص شده، با عرض 3 میلی متر برش دهید.

ساخت لوازم چوبی با تخته سه لا

فردی که تولید کننده هواپیما را دوست دارد، نیازهای خودآموزی و خودآگاهی را تشکیل می دهد. علاقه به روند طراحی و مدل سازی در حال توسعه است. از اهمیت ویژه ای در زمان ما تشکیل یک مهارت از شیوه زندگی سالم و وطن پرستی است. در کلاس، شما می توانید در مورد شخصیت های مهم در تاریخ هواپیما و حمل و نقل هوایی به طور کلی یاد بگیرند. در مقاله امروز، من به شما می گویم که چگونه یک چیز نسبتا لازم را در مورد مزرعه به عنوان یک جعبه چوبی برای ابزارهایی با دستان خود از تخته سه لا انجام دهید.

تمام قد را اندازه می گیریم و حدود 5 سانتی متر اضافه می کنیم، عرض تخت را هم اندازه می گیریم، هر چیزی می تواند باشد. این بستگی به خواسته های شخصی صنعتگر دارد. به ترتیب یک مستطیل به اندازه لازم می کشیم، آن را با قیچی یا چاقوی روحانی به مقدار 3 قطعه برش می دهیم. ما الگوهای به دست آمده را روی یک ورق تخته سه لا و دایره اعمال می کنیم.

مبلمان اسباب بازی ارزان نیست، پس چرا در بودجه خانواده صرفه جویی نکنید. شما به راحتی می توانید آن را با دستان خود از وسایل بداهه درست کنید. در انتخاب بعدی عکس ها می توانید برای تزیین مبلمان مینیاتوری و مقوایی خانه عروسکی ایده بگیرید. سپس تخته را با چسب حرارتی به دیواره های کشو بچسبانید. از یک دستگیره برای بلند کردن و گذاشتن تخته استفاده کنید.

سوراخ های راهنمای زیر پیچ ها را متورید و برای کلاه ها مقابله کنید و بعد از اتصال قطعات، چسب اضافی را با چنگک ها پاک کنید. از مقاطع دسته از دسته 40×50 میلیمتر و چهار پایه با بدنه در انتها را با زاویه 15 درجه ایجاد کنید. بطری را در سه نقطه به دیوار کشو وصل کنید، سوراخ های راهنمای را در صفحات سوراخ کنید تا از جداسازی چوب زیبا جلوگیری شود. اگر می خواهید نانهای مختلف یا ابزارهای مختلفی را ذخیره کنید، در وسط دیوارها نصب می شوند که منطقه داخلی را جدا می کنند.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا